שרון מערכות לרכב

שרון מערכות לרכ כרמיאל (1)

החנות המובילה בארץ למערכות רכב ומולטימדיה.

בחנות שלנו תמצאו מערכת לכל סוג רכב ואביזרי רכב שונים. אנחנו דוגלים במתן שירות ברמת הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים.
כמו כן, אנחנו החנות היחידה בארץ המציעה התקנה עד הבית!

לקוחות מספרים

שרון מערכות לרכב
3.9
מבוסס על 262 ביקורות
powered by Google
Eitan Bremler
Eitan Bremler
08:54 05 Oct 23
היה שירות מצויין ואדיב. ממליץ בחום על שרון מערכות.
Ofer Amit
Ofer Amit
16:34 04 Oct 23
שירות אישי, נעים, מקצועי ויעיל.
מוחי עמר
מוחי עמר
18:20 03 Oct 23
שרות מהיר ומקצועי ויחס אישי👌
שרון לוין
שרון לוין
16:52 01 Oct 23
יחס מקצועי ונעים
Fakhre Matar
Fakhre Matar
15:13 01 Oct 23
נמרוד בן-ארי
נמרוד בן-ארי
14:17 18 Jan 23
הגעתי לשרון על מנת להתקין מערכת מולטימדיה אשר נקנתה ממקור אחר. ההתקנה הייתה חלקה העבודדים במקום סייעו והסבירו כל אספקט של המערכת, כאשר התגלה שגרסת התוכנה לא מעודכנת המתקינים דאגו לבצע את העדכון כנדרש.ההתקנה הייתה לפני כשנה ואין שום תופעות או תקלות.
Ronen Jacovi
Ronen Jacovi
19:13 26 Dec 22
English review is below the Hebrew:אני מתקין מערכות ברכבים שלי אצל שרון כבר שנים.המקצוענות, הידע וההוגנות הם ללא תחרות, עסק שתענוג להיכנס אליו ועונג גדול לשלם בעד שירות כה מצוין.I have been a very happy client of Sharon's Car Systems for years now. Sharon upgraded all my vehicles through the years.The professionalism, knowledge and above all, the very fair service Sharon provides, makes it a pleasure to return time after time.It's one of these places I feel delighted to put my money in for the great experience and service.Top notch!
לירון ניסן
לירון ניסן
09:10 29 Nov 21
התקשרנו לשרון ביום שישי לברר על התקנת מולטימדיה לרכב אמר שיש לו פאנל מתאים ושנגיע ביום ראשון. הגענו ביום ראשון כמתוכנן, לא היה לו פאנל מתאים, היחס היה מגעיל ומזלזל כאילו שכח שדיברנו בטלפון, לאחר מכן נתן לנו הצעת מחיר הזויה ביותר. לא מומלץ בכלל ברחנו ממנו מהר!!
natali vergun
natali vergun
14:48 11 Jul 21
המקום לא מקצועי ועם יחס גרוע. התגובה של מנהלה לא מוצדקת! באתי בלי תור, כי כשרציתי לקבוע קיבלתי תשובה שלבדיקת מיגון אין צורך לתור. וכשבאתי פעם שניה לא אמרו לי שצריך להזמין חלקים!!! אחרת הייתי מזמינה באותו יום. ולא הייתי מבזבזת עוד יום. ולא השתלחתי בשום צורה. הייתי מופתעת מהתנהגות ומהמילים של מנהל המקום! טיפ - עם לא תשנה את היחס שלך כלפי לקוחות ..חבל על העסק שלךכמעט הוציעו אותי בכוח מהחנות. וזה אחרי שניסיתי להבין למה פעם שלישית לא מצליחים לקבל אותי לבדיקה וכל פעם יש תרוצים. מנהל המקום אמר לי " את יכולה ללכת למקום אחר עם לא מתאים לך משהו. לא ניסע לטפל בבעיה   דיבר בחוצפה וללא כבוד ללקוחה ובסוף  אמר שלא רוצה לקבל אותי בכלל,  פתח דלת ואמר לא לחזור.. עד עכשיו אני בהלם. חבל שהייתי לבד בחנות.. ליד אנשים אולי היה מפחד לדבר לאישה ככה..כי היו מוציאים אותו בהחנות.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
היוצרים 22, א.ת. כרמיאל
א',ב',ד,ה' 8:30-17:00 | ג', ו' 8:30-13:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן