אודות FixCar

מחפשים מוסך? חשמלאי? אולי פחח? בפיקס קאר תמצאו את כל נותני השירות לרכב במקום אחד! באמצעות מערכת סינון קלה תוכלו לאתר תוך שניות בעל מקצוע איכותי ואמין באזור מגוריכם… 

החזון שלנו

הקמנו את פורטל פיקס קאר במטרה לשפר את חווית השירות בין לקוחות פרטיים לנותני שירות תוך מיקוד בענף הרכב בלבד. מציאת איש מקצוע אמין זו לא תמיד משימה הכי פשוטה…

בקרת איכות

לפני שאנו מעלים מומחה חדש במאגר  הצוות שלנו דואג לבצע בקרת איכות ולבדוק ככל הניתן אודות העסק לפני צירופו למאגר שלנו. 

אנו קוראים ביקורות אודות נותן השירות, פונים ללקוחות שהתנסו בשירות ואפילו מתקשרים בעצמנו (כלקוח סמוי) לאנשי מקצוע בכדי לחוות את השירות בנקודת המפגש הראשונית עם ה"לקוח". 

אצלנו מאמינים באיכות ולא בכמות
אנו מציגים במאגר עד 10 אנשי מקצוע בלבד בכל תחום ועיר! 

למה FIX CAR?

באמצעות השירות שלנו ניתן למצוא בקלות מגוון מומחים בתחומים שונים שכולם מתמחים בשירות תיקונים לרכבים. בשונה מאתרים רבים אנו שמים דגש רב על בחירת נותני השירות והביקורות המוצגות באתר!

כשאתם בוחרים מומחה דרך פיקס קאר אתם יכולים לדעת כי מתבצעת בקרת איכות קפדנית ולא מוצג באתר כל נותן שירות, אלא רק לאחר סינון ובחירת בעלי מקצוע מנוסים אשר קיבלו ביקורות טובות מלקוחות. 

קיבלתם שירות לא טוב ממומחה המוצג באתר? חשוב לנו שתעדכנו אותנו בכדי שנבדוק את הנושא, במידה ונקבל משוב שלילי ממספר לקוחות על נותן שירות נדאג להסיר אותו מהפורטל ללא אפשרות להיות מוצג שוב בעתיד. 

חשוב לנו שבעלי המקצוע שאנו מציגים יהיו אמינים, ישרים ומומחים בתחומם.
בעלי מקצוע שיקבלו ציון נמוך מביקורות לא ישארו במאגר! 

רק לרכבים

מאגר מוסכים ונותני שירות רק בתחום הרכב

סינון אזורי

מצאו בקלות מוסך אמין באזור שלכם

מגוון מומחים

איתור מומחה לרכב לפי סוג התקלה

ביקורות

קראו מה אחרים חושבים על המוסך

למצוא מומחה לרכב בקליק

שאלות נפוצות

פשוט מאוד, אצלנו שמים את הדגש על איכות ואמינות ולא על כמות! לא כל מומחה לרכב יופיע אצלנו במאגר המומחים, במידה והעלינו מומחה שמקבל ביקורות לא טובות מהלקוחות שלנו נדאג להסיר אותו מהמאגר! 

בנוסף לכך, אנו מזמינים אתכם ליהנות משירות "חזרו אלי" ולחסוך זמן יקר בחיפוש אחר נותן שירות. 

למען האמת, אין לנו את האפשרות להגיד ב-100% שחווית השירות שתקבל תהיה מושלמת. אנו כן יודעים להגיד שכל מומחה שמוצג באתר עבר בדיקה, קראנו ביקורות, בחנו שאכן יש עליו משוב חיובי לפני שהצגנו אותו. אנו קשובים ללקוחות שלנו וחשוב לנו שידרגו את נותני השירות, מומחים שיקבלו פידבק שלישי יבדקו ולפיכך נשקול את הישארותם במאגר. 

בקלות. בעמוד העסק של נותן השירות ניתן לראות ביקורות על בית העסק + אפשרות להוסיף ביקורת חדשה בעצמכם. בעמוד העסק מוצגים רק חלק מהביקורות אך בלחיצת כפתור ניתן לפתוח ולצפות בכל הביקורות על בית העסק.

אנו דוגלים בשירות הכי מהיר שניתן לתת לכן אנו מעבירים הכי מהר שניתן למומחה המתאים אל הפרטים. נעשה השתדלות גדולה יותר מול פניות שהגדירו שרמת הדחיפות גבוהה (אנו ממליצים לפנות למומחים במקביל במידה והדחיפות ממש מיידית). 

חשוב לציין כי אנו לא שותפים של המומחים שמוצגים באתר, אנו רק "מצביעים" על נותני שירות אחרי סינון קפדני שאנו מבצעים. השירות עצמו מתבצע באופן ישיר בין נותן השירות לבעל הרכב ואין אנו אחראים לפעילות העסקית בין הצדדים. 

למרות זאת, חשוב לנו מאוד לדעת כי הלקוחות שלנו מקבלים שירות טוב ולכן אנו מעודדים אתכם לתת ביקורות לנותני השירות וכן לדווח לנו במידה והייתה לכם חווית שירות לא טובה! אנו כן נפנה למומחה לשמוע את הצד שלו בניסיון להגיע לפתרון שכל הצדדים מרוצים. 

לפני שאנו מעלים מומחה חדש במאגר  הצוות שלנו דואג לבצע בקרת איכות ולבדוק ככל הניתן אודות העסק לפני צירופו למאגר שלנו. 

אנו קוראים ביקורות אודות נותן השירות, פונים ללקוחות שהתנסו בשירות ואפילו מתקשרים בעצמנו (כלקוח סמוי) לאנשי מקצוע בכדי לחוות את השירות בנקודת המפגש הראשונית עם ה"לקוח". 

אתם מבצעים חיפוש אל מומחה באמצעות המסנן החכם שלנו, חשוב לנו שתדעו שתוצאות הסינון מוצגות באופן רנדומאלי! 

במילים אחרות, התוצאה משתנה כל פעם ודירוג המומחים משתנה ללא קשר לוותק שלו, לדירוג הלקוחות או כל נתון אחר. מאחר וכל המומחים נבדקים לפני פרסומם במאגר אנו מאמינים כי אין זה באמת משנה מי תבחרו, עדיין תיהנו משירות איכותי ואמין. 

דילוג לתוכן