הכל לרכב כרמיאל

הכל לרכב כרמיאל (1)

חנות הכל לרכב מספקת כבר מעל ל-15 שנה שירות איכותי ואמין למגוון לקוחותיה בכל התחומים הקשורים לרכב.

לקוחות מספרים

הכל לרכב
4.6
מבוסס על 75 ביקורות
powered by Google
אוראל רווח
אוראל רווח
06:58 15 Sep 23
מקצועי אמין והכי זול באזורממליץ בחום לא תתאכזבו
Yaron Ofek
Yaron Ofek
11:49 14 Sep 23
המוצרים דומים אצל כולם, אבל השירות שקיבלתי אצל דני יוצא דופן! איש מקצועי, אמין ועומד במילה שלו. מומלץ בחום
YAIR TAPIRO
YAIR TAPIRO
15:01 13 Sep 23
איכותיות, שירותיות, אכפתיות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. הבעלים אדם ישר וצנוע שדאג ליצור קשר עימי יום למחרת ולוודא שכל המערכות שהותקנו ברכב עובדות היטב וזה ראוי להערכה רבה. מומלץ מאוד.
zohar david
zohar david
12:45 01 Aug 23
דני ופטר מקצוענים להפליא.ממליץ בחום.זה דור אחר של אנשים.מ א עד ת בלי לחפף.
Roni Shimov
Roni Shimov
05:38 08 Mar 23
באתי להחליף מצבר לרכב.לקחתי את העובד של בעל החנות לרכב שלי על מנת לבצע את העבודה.(האוטו מת בחניה של הבית)לאחר שפתחנו את מכסה המנוע העובד ראה שאין לו את הכלים בגודל המתאים בשביל לשחרר את המצבר, ולקח את המפתח שוודי שלי על מנת לשחרר את המצבר. למרות שהצעתי לו לחזור ולקחת את הכלים המתאמים.הוא הגיב בשלילהלאחר ששחרר את הגשר המחזיק את המצבר במקום נפל לו התופסן לתוך תא המנוע.העובד ניסה להגיע עליו באמצעות מברג ולא צלח לו.(הוא נכנס עם מברג לתוך תא המנוע!!!! איפה שיש המון כבלים, ומהלך אחד לא נכון, הלך).הרגעתי את עצמי במחשבה שזה איש מקצוע והוא יודע מה הוא עושה.העובד ניסה לפתוח את הפגוש הקדמי מצד שמאל בשביל להכנס מתחת לרכב ולהוציא את התפוסן שהוא הפיל לפנים.העובד לא הצליח לפתוח את הפגוש כמו שצריך כדי להגיע לשם,אז הוא החליט להשתמש בכוח.אחרי שעברו 40 דקות מהנסיונות שלו,ששחרר כמה ברגים ניסה לדחוף את היד לפנים בכוח ולא צלח לו.העובד השחיל מברג בחיבור בין הפגוש לפלסטיק על מנת לפתוח מרווח.הוא הצליח לפתוח את החלק אך מתוצאה מהפתיחה הוא שבר ועיקם את הפגוש, כל הפלסטיק באיזור רופף.אחרי שסיים לעבוד על האוטו ישר שאל על איזה רכב אני לוקח אותו חזרה ושניסע.שמתי לב לזה יום למחרת. והתקשרתי להודיע שעשו לי עבודה לא מקצועית.דניאל בעל החנות ביקש להגיע על מנת לראות את הנעשה.הגעתי לחנות. והעובד הכחיש בכל צורה שזה מעשה ידיו.הדיבור היה נורא מזלזל ואגרסיבי,דניאל והעובד ניסו להפיל עלי את האחריות בטענה שזה היה ככה ואין להם מה לעשות עם זה.ושאני ממציא דברים.הם לא מוכנים לתקן את הנזק שנגרם. ואמרו שזה סתם סדק קטןבאתי להחליף מצבר ובסוף יצאתי עם נזק של 2000 שקל בשביל לתקן את הנזק שהם עשו. הפחח אמר שצריך לפרק את הפגוש ולהכניס אותו לתנור ולצבוע מחדש.חברים. אם הרכב שלכם חשוב לכם. בשום פנים ואופן אל תשאירו ללא השגחה את העובדים. בסוף עוד מאשימים אתכם בנזק שנגרם בגלל חוסר המקצועיות שלהם. צלמו ותתעדו הכל בלייב.
moshe marciano
moshe marciano
17:50 21 Oct 22
דניאל הבעלים, מקצועי ושרותי. מחירים הוגנים.
בני מרום
בני מרום
09:35 14 Oct 22
מקום טוב.שירות אדיב ונעים.
I.S.B
I.S.B
10:26 18 Jan 22
שרות מעל המצופה.נתקעתי עם הרכב בגלל קודן תקולדני הגיע עד אלי ועבד ממש קשה במסירות ובמקצועיות וסידר את התקלה, והמחיר היה ממש הוגן על העבודה הקשה!! ממליץ ביותר
Gabriel Wissotzky
Gabriel Wissotzky
12:35 13 Jan 22
דני איש מקוצעי ושירותי מאוד, מתקינים מולטימדיה עם אחריות במחירים טובים ובכלל חנות חמודה למוצרים לרכב וכו'. כשבאים צריך להמתין בתור כי הרבה רוצים אותו
Arik Portnoy
Arik Portnoy
12:56 30 Sep 21
שרות ,איכות,מחיר ויחס ממדרגה ראשונה.א"ב של שרות ללקוח .אחרי חיפוש ארוך של מערכת מולטימדיה לרכב,הצעות מחיר מטורפות וכל מיני שטיקים וטריקם במקומות אחרים,בהכל לרכב קיבלתי כבר בטלפון הצעת מחיר מלאה והוגנת .התקנה מקצועית מיידית למחרת כפי שנקבע.פשוט 10/10.מומלץ בחום!
לקריאת כל הביקורות
js_loader
הפסגה 20, כרמיאל
א'-ה' 8:30-19:00 | ו' 7:30-14:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן