צמיגי שמעון כחלון בע"מ

צמיגי שמעון כחלון כפר סבא (1)
מורשה - מספר רישיון 10472

אם אתם מחפשים פנצ'רייה מקצועית במחירים הוגנים- הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תוכלו להרוויח גם מוצרים ברמה הכי גבוהה וגם שירות אמין ומסור מהצוות שלנו.

אנו מתמחים במכירת ותיקון גלגלים לכל סוגי הרכבים.

תמיד שמחים לתת שירות, צמיגי שמעון כחלון בע"מ.

לקוחות מספרים

צמיגי שמעון כחלון בע
4.6
מבוסס על 190 ביקורות
powered by Google
מדלין גנוט
מדלין גנוט
10:53 05 Dec 22
החלפת פנצ'ר ,שירות מעולה ,,ייש כל הגדלים של הגלגלים
amit gilad
amit gilad
10:44 19 Nov 22
באתי להתקין חיישנים שרכשתי באמזון לצמיגים, אמרו בהתחלה 40 שח לצמיג בתשלום פתאום קפץ ל 70 ובסוף הורידו ל60, אמרו מחירים לא כולל מעמ שזה לא יפה בכלל... בנוסף מסתבר שלא היה להם ציוד לאיתחול החיישנים למרות שלפני שאלתי ואמרו שאין בעיה, את הצמיגים שמו בסדר לא נכון בכל צד צמיג מסןג שונה (היו לי 2 אחורים מסוג אחד ו2 קדמיים מסוג שונה ועכשיו בקדמי יש לי 2 סוגים ובאחורי 2 סוגים) .יש להבדיל בכפר סבא יש את אביגדור כחלון שם תמיד הייתי מרוצה רק באותו יום לא היה מי שיסדר לי אתה חיישנים לכן הרחקתי עד הצמגייה השנייה. בקיצור ממליץ להיכנס למקום אחר.
אריאל שכטר
אריאל שכטר
21:01 29 Aug 22
שירות מהיר ורציני מחירים סבירים לא זולים, איכותי בהרכבה ובדיקה ומאוד יסודיים
שלומית גמליאל
שלומית גמליאל
06:55 17 Aug 22
הייתי לקוחה קבועה של המקום.עד השבוע שבו העבירו אותי גיהנום של ממש.זה התחיל מיזה שהגעתי עם פנצ'ר פשוט בגלגל קדמי שאותו לא סגרו כמו שצריך והחלפה של הצמיגים האחוריים שכבר היו צריכים החלפה (הקדמיים היו די חדשים), חזרה אליהם לתיקון נוסף, שאחריו שוב לא טופל כמו שצריך, חזרה אליהם פעם שלישית שבה חרטטו שהיה לי פנצ'ר על פנצ'ר עלק והחליפו לצמיג חדש.והסתיים בהחלפה של כל 4 הצמיגים (אחרי סאגה שבאמת אין לי כח להרחיב כבר), כן אציין שבקטע הזה הוא נתן מחיר טוב כדי להחליף את כל ה-4.(למרות שאם העבודה היתה נעשית באופן מקצועי מההתחלה לא הייתי מגיעה לזה).סה"כ 4 ביקורים על פנצ'ר ובינתיים עדיין נורת האוויר דולקת כי כבר נראה שדפקו את המערכת מכל "הכייף" שהאוטו שלי עבר.אין לי מה לומר כבר.המנהל אדם ישר וטוב את זה אני יודעת, אבל את המקום הזה אני לא רוצה לראות שוב.
אסף.כ.
אסף.כ.
11:36 24 Jul 22
יש 2 צמיגי כחלון באזור התעשיה כפר סבא, 200 מטר אחד מהשני. שניהם טובים. בפעם האחרונה הייתי אצל הנוכחי, צמיגי שמעון כחלון (הכיכר הראשונה בכניסה המזרחית של אזור התעשיה.)מחירים הוגנים, עזרו גם בהתקנת צמיג של טרקטורון.מתעסקים גם עם צמיגים של משאיות וטרקטורים.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דרך המוביל 1, כפר סבא
א'-ה' 7:30-17:30 | ו' 7:30-14:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן