אימפריית M מוסך באשקלון

מוסך אימפריית M
מורשה - מספר רישיון 40767
מוסך אימפריית M באשקלון מציע לכם שירותי מכונאות ודיאגנוסטיקה לכל סוגי הרכבים ! המוסך מנוהל על ידי מיכל אמנו ופועל באופן שקוף מול לקוחותיו. צוות מנוסה ושירות איכותי כל פעם מחדש.

לקוחות מספרים

אימפריית M מוסך באשקלון
4.9
מבוסס על 156 ביקורות
powered by Google
אלינור מגידיש
אלינור מגידיש
08:08 10 Sep 23
מקום אדיב,שירות עם חיוך ושקיפות מלאה מול הלקוח
Jerry Wt
Jerry Wt
05:58 06 Sep 23
שירות מצוין, מקצועי ואדיב.
מעיין סולטאן
מעיין סולטאן
07:25 09 Aug 23
אמינות שיא
Alex Porshevoi
Alex Porshevoi
09:47 27 Jul 23
שירות ויחס שלא תמצאו בכל מקום,עבודה מעמיקה עד לפרטים הקטנים, מדברים לעניין ומשקפים את האמת וכל מה שצריך לדעת על הרכב בנושא אליהם פוניםיחס מלמד ומסביר עד לפרט הקטן.בטוח שאחזור עוד🙏
Alex Gubler
Alex Gubler
13:04 21 Jul 23
Vadim Abramov
Vadim Abramov
16:22 28 Nov 22
מעבר לטיפול המקצועי ברכב, השקיפות המלאה (כולל תמונות תוכ טיפול של החלקים המוחלפים), מה שבאמת מורגש מהשניה הראשונה זה היחס האישי. הגעתי לטיול עם הבן הקטן, אז בזמן שהרכב בטיפול דאגו להקפיץ אותנו לבית קפה ולאסוף חזרה כסיימו עם הרכב.. שלא נשתעמם 🤣
Liza Des
Liza Des
13:39 12 Nov 22
המלצה חמה אם היה אפשר לתת 10 כוכבים הייתי נותנת !הגעתי למיכל ללא התראה מראש , קיבלה אותי בחיוך ובחום . כל תהליך הטיפול מיכל הסבירה הכל בשקיפות והראתה את הליקוים . מקום מקצועי ומסודר ! מחיר הוגן .אחזור רק אליה בפעם הבאה ❤️ אישה מדהימה שהפכה את הנסיעה למוסך לחויה טובה !!!
משפחת אלחרר
משפחת אלחרר
07:32 08 Sep 22
הגענו לטיפול אין אמינות כזאת אישה מדהימה מנסה לבוא לקראת הלקוח . מקצועית ומדהימה שלחה תמונות בוואטאפ של כל החלקים לפני ואחרי החלפה בקיצור אם אתם מחפשים מוסך אמין לרכב שלכם רק אצלה!!!! מהיום אנחנו כבר יודעים לאן לגשת !מומלצת בחום !
זיו מולדבסקי
זיו מולדבסקי
10:22 10 Aug 22
מוסך מס' 1. מקום מקצועי ומסודר, היחס מצויין והטיפול טוב ובמחיר הוגן. מיכל, בעלת המקום מקסימה, קיבלה אותי בחיוך ועם הסברים מלאים ושקופים על הטיפול עצמו ואף ייעצה על דברים שמעבר לו. כיף לראות עסקים כאלה.
Eliran Zaf
Eliran Zaf
13:31 30 Dec 21
המלצה חמה על מוסך אימפריית M באשקלון!הופיעו בעיות עם הבלמים, לאחר התייעצות פה ועם חברים, תאמתי הגעה למוסך אימפריית M באזור התעשיה הצפוני,עם הרבה חששות כמה יעלה לתקן את הנזק האמיתי, וכמה יעלה לספוג את ה"נזק" המומצא שזאת תופעה שנתקלים בה מידי פעם, לא רק במוסכים.להפתעתי, החששות הסרו במהרה.ההגעה לשם הייתה קלה, אין עומס ובלאגן בכניסה למקום, קיבלו אותי מייד, הסברתי מה הבעיה והתחילו לבדוק, במקביל להסבר על גורמים שונות שעשויים לגרום לתופעה כדי שאבין פחות או יותר את הסיטואציה.לשמחתי התברר שהתקלה היא ברף הנמוך של העלויות והתיקון היה מהיר מאוד ולא יקר בכלל,על הדרך עברו על הרכב לוודא שאין "קטסטרופה" שפספסתי, ביצענו טיפול תקופתי אחרי הרבה זמן שנמנעתי מהגעה למוסכים,חיזקו והידקו הכל, החליפו את השמנים, ואם זה לא מספיק קירצפו את תא המנוע ואפילו את הפנסים הקדמיים, אולי אפילו ניקיו יותר מידי טוב כי עכשיו הרכב עצמו נראה מוזנח ומפה אמשיך לשטיפה יסודית 🙂לסיכום:*אמינות! אמינים מאוד, מציגים לך את הבעיה AS IS ואת הפתרונות האפשריים ומפה אתה בוחר על מה ללכת לפי השיקולים שלך*מסבירים באמת כדי שתבין מה קרה.*קרוב ונוח להגיע, נגיש ולא עמוס, נקי,מסודר, יחס טוב מכל העובדים ללא יוצא מהכלל ובפרט ממיכל האלופה.*מחירים הוגנים*עבודה מהירה מאוד.ציון 100/100 בלי ספק.ללא ספק אחזור לשם לטיפול תקופתי וחלילה עם בעיות נוספות שעשויות לצוץ עם הזמן.תודה רבה מלינוי וממני לכל מי שהמליץ עליהם, היום הזה יכול היה להראות אחרת לגמרי אם לא הייתי מגיע למקום הנכון.מצורפת תמונה של המנוע, נראה כמו חדש, רק חבל שלא צילמתי גם את ה"לפני".
לקריאת כל הביקורות
js_loader
העופרת 3, אשקלון
א'-ה' 8:00-16:30 | ו' 8:00-12:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן