מרכז שירות אלירז אשקלון

אלירז אשקלון - מורשה 2
677

מרכז שרות "אלירז" החל את דרכו בשנת 1996 כסוכן מורשה מטעם היבואן צ'מפיון מוטורס המתמחה ברכבי פולקסווגן פרטיות, פולקסווגן מסחריות, סיאט, CUPRA וסקודה.

מרכז השרות מנוהל ע"י מורדי רזון ואליעזר ריפולד.

אנו פועלים ע"מ לתת שרות חסר פשרות וברשותינו כל הכלים ע"מ להעניק לך ולרכבך שרות אמין, אדיב ומקצועי.

במרכז השרות ישנן מחלקות שונות כגון: תיקונים מכניים, חלפים מקוריים, תיקוני חשמל ודיאגנוסטיקה, תיקוני פח וצבע, כיווני פרונט, החלפת צמיגים, שירותי רישוי שנתי ושירותי הסעה.

לקוחות מספרים

אלירז שירותי רכב
3.9
מבוסס על 207 ביקורות
powered by Google
skoda Skoda
skoda Skoda
17:10 29 Sep 23
עשיתי שם כמה טיפולים לפאביה שלי וכל פעם מפתיע אותי המקום הזה לרעה פעם אחד אחרי טיפול שחכו לשים לי נוזל קירור יצאתי מהמוסך פתאום קופצת לי התראה של עצור במידי את הרכב אין נוזל קירור אחרי זה עשיתי עוד טיפול תקופתי חזרתי לבית ראיתי איפה שהחור שבין מכסה מנוע לחלון הקדמי פקק של השמן מנוע והברזל שבודק כמה שמן נשארו פשוט בחוץ שחכו להחזיר אותם כנראה מישהו ממש מיהר הביתה 🤦‍♂️🤦‍♂️ אחרי זה לחבר לא עשו כמו שצריך את הטיימינג הרכב פשוט נתקע לו במהלך נסיעה המחירים מאוד לא זולים וגם אין אפשרות לשלם אצלהם בצ׳קים רק מזומן בקיצור לא מומלץ!
יוסף שלום
יוסף שלום
10:39 27 Sep 23
יוסי פרץ
יוסי פרץ
06:35 14 Sep 23
שרות מצויין מחירים טובים לטיפול באניאק, אני מרוצה
tal barzilay
tal barzilay
08:37 24 Aug 23
קבעתי תור (להיום) לפני שבוע וחצי לסידור חיישן שנמצא באחריות.הגעתי למקום (לציין שזה חדר אחד בו יושבים עם הנציגים וגם הלקוחות)נכנסתי לנציג שהיה שם *לבד*הוא ביקש ממני להמתין כי נמצא איתו לקוח ..ועוד לקוח היה בחוץ וחיכה למענה.אני קבעתי ל 8:30 ב 8:35 לצערו הרב קיבל שיחת טלפון אישית ונאלץ לעזוב את המקום.אף אחד לא היה שם כדי להחליף איתו ואני עצמאית ולא היה לי את הזמן להמתין, בנוסף שלא קיבלן אותי בשעה שקבעתי!!אני חושבת שזה בושה למוסך מורשה שאמור לתת מענה ללקוחות להפיל את כל העבודה על איש קבלה אחד.בפרט שחיכיתי שבוע וחצי בסך הכל לסדר חיישן ברכב סקודה חדש שנקנה לפני כ 3 חודשים!!!!!ממליצה פשוט לא להתקרב יש מוסכים יותר טובים עם שירות מעולה.
תומר אליהו
תומר אליהו
19:41 17 Aug 23
אני מטפל רק באלירז, מגיע מחולון עם הגולף שלי שרות מעולה מומלץ
גבי סרגוסטי
גבי סרגוסטי
08:37 26 Dec 22
שירות מעולה מחירים טובים.מומלץ
גבי גרוסמן
גבי גרוסמן
09:52 27 Oct 22
מוסך סקודה סיאט אאודי שרות טוב קובעים תור ומטפלים בזמן, יוסי מנהל שרות סקודה תמיד נחמד ומסייע במה שצריך.
שחף טסלר
שחף טסלר
07:53 14 Sep 22
אחלה מוסך. נקי מסודרהגעתי על הבוקר תוך שעה סיימו את הטיפולשירות נעים פינת המתנה מסודרת עם קפה טלוויזיה וכו'
Yossef 72
Yossef 72
15:53 13 Nov 21
חיפשתי אלטרנטיבה למוסך מורשה סקודה באשדוד ומצאתי את אלירז. מיקום מצויין צמוד לכביש 4 ממש לעד צומת אשקלון מרכז.השירות היה מצויין, מהיר ואדיב.אני בהחלט ממליץ על המוסךמנהל העבודה יוסי ביחס אישי ואדיב
Zilber Ben
Zilber Ben
14:32 06 Oct 21
סקודה אוקטביה 2021, תקלה רעש בבאגז׳.ביקור ראשון- מרחו גריז, וזלין או מה שזה לא יהיה… הבטיחו שיסתדר תוך מס׳ ימים. לא עזר.ביקור שני- המתנה של יום שלם בשביל להחליף חלק ( 5 דק׳ עבודה)ביקור שלישי- רעשים חזרו לאחר כ - 10 ימים. לטענת נותן שירות ״אין מה לעשות, יעבירו פנייה ליצרן״.ביקור רביעי- מגיע למוסך לאחר תיאום טלפוני להחלפת החלק. גורשתי מהמוסך באלימות פיזית, מילולית ואיומים ע״י אחראי השירות ומנהל המוסך.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
Ezra Yesodu St. 5, אשקלון
א'-ה' 7:30-16:30 | ו' 7:30-11:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן