צמיגי שמעון כחלון בע"מ

צמיגי שמעון כחלון כפר סבא (1)
מורשה - מספר רישיון 10472

אם אתם מחפשים פנצ'רייה מקצועית במחירים הוגנים- הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תוכלו להרוויח גם מוצרים ברמה הכי גבוהה וגם שירות אמין ומסור מהצוות שלנו.

אנו מתמחים במכירת ותיקון גלגלים לכל סוגי הרכבים.

תמיד שמחים לתת שירות, צמיגי שמעון כחלון בע"מ.

לקוחות מספרים

צמיגי שמעון כחלון בע
4.6
מבוסס על 231 ביקורות
powered by Google
Amiel Allia
Amiel Allia
15:58 02 Oct 23
הגעתי לשם, חול המועד סוכות. קיבלו אותי יחסית מהר, 10 דקות המתנה מקסימום , תיקנו הכי מהר שיש, ומחיר הוגן. נתנו לי לבחור בין סוגי צמיגים. הרגשתי שהם הוגנים, נעימים, ונחמדים. אני ממליץ בחום.
yakir mangoli
yakir mangoli
15:29 11 Sep 23
תיקון פנצ׳ר, עשו עבודה טובה אבל גובים 70 שח על תיקון ואיזון גלגל. מחיר גבוה מאוד
Hamud Meod
Hamud Meod
10:41 09 Sep 23
היגעתי לתקן תקר בצמיג והוא אמר לא יכול ונחליף לך צמיג חדש הצמיג גמור ...לטענתו הצמיג גמור וחייב להחליף צמיג .הלכתי לפנצריה אחרת ותוקן הצמיג במחיר הגון של 50₪ ולא כמו אצלהם 60 וגם ניסו לדחוף לי צמיג . אסור להחליף צמיג אחד על אותו סרן וראיתי שזה שיטת העבודה במקום בזמן ההמתנה שלי שם בפנצריה. חבל שלא התאמצת לתת שירות של תיקון פאנצר וזרקת אותי מהמקום ללא תיקון . למקום שלכם לא אגיע 👍סתם לידיעה אני מנהל מוסך וקצין בטיחות לכן אני לא הפראיירים שמגיעים אלייכם ומושחלים בהחלפה סתמית של צמיגים
Shachar85
Shachar85
20:05 23 Aug 23
אכזבה קשה.הייתי צריך איזון צמיגים.שאלתי מחיר בטלפון. המחיר היה גבוה, אבל הם קרובים אליי הביתה, אז נסעתי לשם.ברגע התשלום פתאום החליטו שהמחיר שגם ככה גבוה הוא עוד לפני מעמ. טריק שכבר עבר מהעולם. כשהערתי על זה, קיבלתי תגובה כועסת שעוד עשה לי טובה והיה צריך לחייב יותר כי החליף גלגלים קדימה אחורה (נו באמת גם ככה פירקת קדימה אחורה ביחד). בסוף חייב את המחיר שהבטיחו בטלפון.ניחא. לא הייתי כותב ביקורת על זה.אבלהאיזון היה גרוע!חזרתי יום למחרת לתקן איזון. אחרי שניסו להגיד לי שיש לי בעיה ברכב ושהבעיה לא באיזון, הסכימו בסוף לבדוק.3 צמיגים היו צריכים איזון משמעותי חוזר!!גם אחרי התיקון נשארו רעידות. בסוף נסעתי למישהו אחר שעשה איזון מעולה, לקח מחיר הרבה יותר נמוך ועוד היה לו חשוב שאצור קשר לשמוע שהרכב תקין.לא חוזר לפה
בארי גינת
בארי גינת
15:58 20 Aug 23
חוזר אליהם כל פעם. ממליץ לכל מי שצריך. שירות מהיר אדיב ויחסית לא יקר!!
מדלין גנוט
מדלין גנוט
10:53 05 Dec 22
החלפת פנצ'ר ,שירות מעולה ,,ייש כל הגדלים של הגלגלים
amit gilad
amit gilad
10:44 19 Nov 22
באתי להתקין חיישנים שרכשתי באמזון לצמיגים, אמרו בהתחלה 40 שח לצמיג בתשלום פתאום קפץ ל 70 ובסוף הורידו ל60, אמרו מחירים לא כולל מעמ שזה לא יפה בכלל... בנוסף מסתבר שלא היה להם ציוד לאיתחול החיישנים למרות שלפני שאלתי ואמרו שאין בעיה, את הצמיגים שמו בסדר לא נכון בכל צד צמיג מסןג שונה (היו לי 2 אחורים מסוג אחד ו2 קדמיים מסוג שונה ועכשיו בקדמי יש לי 2 סוגים ובאחורי 2 סוגים) .יש להבדיל בכפר סבא יש את אביגדור כחלון שם תמיד הייתי מרוצה רק באותו יום לא היה מי שיסדר לי אתה חיישנים לכן הרחקתי עד הצמגייה השנייה. בקיצור ממליץ להיכנס למקום אחר.
אריאל שכטר
אריאל שכטר
21:01 29 Aug 22
שירות מהיר ורציני מחירים סבירים לא זולים, איכותי בהרכבה ובדיקה ומאוד יסודיים
שלומית גמליאל
שלומית גמליאל
06:55 17 Aug 22
הייתי לקוחה קבועה של המקום.עד השבוע שבו העבירו אותי גיהנום של ממש.זה התחיל מיזה שהגעתי עם פנצ'ר פשוט בגלגל קדמי שאותו לא סגרו כמו שצריך והחלפה של הצמיגים האחוריים שכבר היו צריכים החלפה (הקדמיים היו די חדשים), חזרה אליהם לתיקון נוסף, שאחריו שוב לא טופל כמו שצריך, חזרה אליהם פעם שלישית שבה חרטטו שהיה לי פנצ'ר על פנצ'ר עלק והחליפו לצמיג חדש.והסתיים בהחלפה של כל 4 הצמיגים (אחרי סאגה שבאמת אין לי כח להרחיב כבר), כן אציין שבקטע הזה הוא נתן מחיר טוב כדי להחליף את כל ה-4.(למרות שאם העבודה היתה נעשית באופן מקצועי מההתחלה לא הייתי מגיעה לזה).סה"כ 4 ביקורים על פנצ'ר ובינתיים עדיין נורת האוויר דולקת כי כבר נראה שדפקו את המערכת מכל "הכייף" שהאוטו שלי עבר.אין לי מה לומר כבר.המנהל אדם ישר וטוב את זה אני יודעת, אבל את המקום הזה אני לא רוצה לראות שוב.
אסף.כ.
אסף.כ.
11:36 24 Jul 22
יש 2 צמיגי כחלון באזור התעשיה כפר סבא, 200 מטר אחד מהשני. שניהם טובים. בפעם האחרונה הייתי אצל הנוכחי, צמיגי שמעון כחלון (הכיכר הראשונה בכניסה המזרחית של אזור התעשיה.)מחירים הוגנים, עזרו גם בהתקנת צמיג של טרקטורון.מתעסקים גם עם צמיגים של משאיות וטרקטורים.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דרך המוביל 1, כפר סבא
א'-ה' 7:30-17:30 | ו' 7:30-14:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן