קומפיוטסט אור יהודה

קומפיוטסט באר שבע (6)

חברת קומפיוטסט מתמחה בבדיקות רכב לפי קניה ורישוי שנתי. אנו פועלים בפריסה ארצית ופועלים בשני מישורים עיקריים: מכוני בדיקות ורישוי ופיתוח וייצור ציוד ממוחשב לבדיקות רכב.

אנו פרוסים במעל 20 סניפים ברחבי הארץ מספקים שירותים לרכבי בנזין, דיזל, רכבי שטח ועוד.

לקוחות מספרים

Guy Dekel
Guy Dekel
21:50 05 Oct 23
עובדים ביעילות, זמני המתנה קצרים בדר"כ.צוות מקצועיבטיחות - טעון שיפור, יש תנועה של אנשים מהחנייה למשרדים דרך מסלולי הבדיקה, מומלץ לסגור את אזור מסלולי הבדיקה כך שרק עובדי המכון ישהו בו.
גילעד לוי
גילעד לוי
10:36 05 Oct 23
כל שנה נהנה מחדש להיבחן עם הרכב בקומפיוטסט אור יהודה. צוות מקצועי מהיר וענייני. בלי המצאות וסיפורים. תמשיכו כך !
LINOY PERETZ
LINOY PERETZ
15:18 03 Oct 23
עשיתי היום טסט לרכב, הבוחנים היו מאוד אדיבים וסבלניים. ממליצה מאוד
Artyom Bodin
Artyom Bodin
12:13 02 Oct 23
שרות גרוע חבל על הזמן שלכם
לילך צורף
לילך צורף
08:11 01 Oct 23
Ayala Sin
Ayala Sin
07:46 24 Feb 23
ממש מממש ממש ממש ממש לא מומלץ !! היינו שם ביום שישי באנו בבוקר היה ממש בלאגן !! היינו בתור שלא היה שם אף עובד , פשוט הזיה , שום דבר לא התקדם העובדים עברו מתור לתור אז בשביל מה הם מחזיקים כלכך הרבה מסלולים כשאין להם תכלס עובדים בשביל כל המסלולים .. חיכינו יותר משעה זה היה סיוט של החייים !! לא ממליצה ללכת לשם בכללבנוסף הבחור של הזיהום אוויר לא עשה כלום , הכניס את המכשיר לא אמר ללחוץ גז ברקס כלום, הניח והלך , ואז איכשהו באופן מפתיע 4 אנשים נכשלו על זיהום אוויר , מה לא עושים בשביל כסף
Hili Con
Hili Con
08:00 12 Feb 23
בוחן שצורח עלייך. צרחות מכל הבוחנים כשאתה לא מבין מי צועק למי והאם לך, במקום להשתמש ברמקול מטר מהראש שלך. הבוחן זורק את הטפסים המשודכים לתוך דרך חלון הרכב בזלזול. לרכב לפניי הוא אמר לנהג "מי נתן לך רישיון?" כי הנהג לא הצליח לעשות משהו מהר כמו שהוא רצה.לא רוצים ומצפים שיתייחסו אלינו יפה מאוד (בכל זאת מכון רישוי במדינת ישראל), אבל מינימום של יחס אנושי רגיל.
Ronnie S.
Ronnie S.
14:36 23 Jan 23
ישנם 2 מסלולים ורשום שאחד מיועד לרכב פרטי והשני למסחרי. אני ועוד כמה הצטופפנו במסלול הפרטי, וחיכינו זמן ממושך בתור. ובמסלול השני היו מעט מכוניות. ואז שמתי לב שמכונית שהגיעה הרבה אחרי, אחד העובדים שהיה מכר שלו סימן לו לעקוף את הטור הארוך ולעמוד בטור המסחרי והוא לא היה מסחרי, וממש לגנוב את התור ועוד בעידוד עובד המקום!!! וכך כל התהליך לקח כמעט שעה!!! כשבעצם אפשר לפצל את המסלולים באופן שווה, אך אף אחד לא טורח ליידע את הלקוחות. נאמר לי אחכ ששני הטורים מיועדים לכל כלי הרכב! ובנוסף כשלבסוף הגעתי לעמוד מעל הבור, זה שעובד שם פשוט נעלם, ולשאלתי מה קורה.. מדוע ההמתנה הארוכה לאיש הזה, נעניתי שיחזור עוד "מעט"!!! וזה היה "מעט" יותר מדי זמן. שירות מאכזב , לא יעיל, ומזלזל.
גיא מגנאג'י
גיא מגנאג'י
11:21 20 Jan 23
מכון טסטים עם אנשים נפלאים. מתעכבים על מה שחשוב באמת. לא מחפשים להכשיל.מומלץ בחום.
Daniel Chernyak
Daniel Chernyak
08:32 13 Oct 22
לדעתי בדיקת רכב לפני קניה היתה חוויה ארוכה ולא מקצועית.החל ממחיר גבוה לבדיקה ועד לסיכום התוצאות.כמי שמבין ברכבים הייתי מופתע מביטויים מפחידים וכלליים כשלא מסוגלים להסביר מה בדיוק הבעיה והאם היא בעיה בכלל או בלאי טבעי שניתן עוד להמשיך ולנסוע איתו כמות מסויימת של ק״מ או עד הטיפול הבא.הלכתי לבדוק במקום אחר אחרי זה וגיליתי כמה זה לא היה מדוייק בלשון המעטה.אני לא חוזר לשם.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
היוזמים 2, אור יהודה
א'-ה' 7:30-16:30 | ו' 7:30-13:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן