צמיגי שבתאי ברק ואור

צמיגי שבתאי ברק ואור הוד השרון (1)
מורשה - מספר רישיון 10705

צמיגי שבתאי מציעה שירותי תיקון ומכירת צמיגים.

הפנצר'יה שלנו מוכרת את כל סוגי הצמיגים של מיטב המותגים.

לצד זה אנחנו בוחנים את תקינות הצמיגים, מבצעים איזון גלגלים או כיוון פרונט, מתקנים תקרים בצמיג, מנפחים צמיגים באמצעות גז חנקן ועוד.

הפנצ'ריה שלנו מסוגלת לספק שירותי דרך באזור, כך שגם אם נתקעתם במהלך הנסיעה תוכלו לתקן או להחליף את הצמיג הסורר באמצעותנו.

צמיגי שבתאי מציעה מחירים נוחים לכל כיס.

לקוחות מספרים

צמיגי שבתאי ברק ואור
4.6
מבוסס על 294 ביקורות
powered by Google
יואב צור
יואב צור
14:26 02 Jan 23
עד היום הייתי לקוח מרוצה,לקוח חוזר קבוע ,חברה אמינים נחמדים , אבל...הגעתי אליכם לפני 4 חודשים ,הציעו לי צמיגים סיני וצמיג אירופאי,בחרתי ושילמתי יותר על האירופאי !ומסתבר שבמקום אחר על אותו צמיג סיניים המחיר הינו 200 שח פחות , לאחר חודשיים חזרתי היות והרגשתי שמשהו לא בסדר עם הצמיג,לחץ האוויר כל שבוע ירד מעצמו והתנהגות הצמיגים פשוט לא טובה,לא מחזיק את "הכביש" , חזרתי והבעלים היה בחופשה ,להפתעתי אומר לי העובד שהצמיג ששמו לי הוא מתוצרת סיני ולא צמיג אירופאי כפי ששילמתי,צלצלתי פעם נוספת לבירור התקלה ולבירור העניין . בקיצור עבדתם עלי.ביקשתי מאימו של הבעלים שיתקשרו אלי בחזרתו של הבעלים מחופשה.עד עכשיו לא חזרתם אלי. בקיצור לא ממליץ עליכם חברה.
רועי יעקוב פרץ
רועי יעקוב פרץ
06:47 25 Nov 22
הגענו בשבת בבוקר להחליף שלושה צמיגים .דבר ראשון שנכנסנו אווירה נעימה ישר הציעו לנו קפה ומקום לשבת, לאחר מכן בדקו את הצמיגים אם בכלל צריך להחליף . קיבלנו הסבר על כל האופציות שיש מבחינת מחיר . כמו כן קיבלנו הסבר על מה קרה לצמיגים והמלצות להבא מה לבדוק ברכב ואיך להתנהל עם הצמיגים. באף רגע לא הרגשנו שמנסים לערבב אותנו או למכור לנו סתם דברים מעבר .יחס מעולה שירות מעולה ונעים מקצועיות גבוהה ומחיר הוגן .בהחלט מתכוונים לחזור !
מורנה הולינגר
מורנה הולינגר
11:15 18 Nov 22
אנשים אדיבים ונדיבים.הגעתי עם נורת אוויר דלוקה ותינוק באוטו ונסעתי ישירות אליהם מחשש לפנצ'ר.בדקו וראו שזו רק ירידת אוויר, ניפחו לי את הגלגלים ושלחו אותי לשלום מבלי להסכים לתשלום.תודה על היחס האדיב וההוגן ושהחזרתם אותנו להמשך נסיעה בטוחה בכביש:)
Yaniv Hershko
Yaniv Hershko
05:24 21 Aug 22
הגעתי לצמיגי שבתאי ברק ואור,צוות מקצועי אדיב ושירותי, הגעתי עם צמיג מפונצ'ר.בידע רב ומקצועיות למרות שעל פניו נראה תקר פשוט ראו שהגוף שגרם לתקר פצע את הצמיג מבפנים , והצמיג לא מומלץ לתיקון .הם דואגים לביטחון ברמה הגבוהה ביותר , מה שיותר עושה שכל שבעל הבית ישב במשרד ומי שבדק את הצמיג היה העובד . וככה רואים שמצויינות מושרשת לעובדים(*****)
Eilon Peretz
Eilon Peretz
07:26 12 Aug 22
חברה מצוינים , קיבלתי שירות מברק שהיה מאוד נחמד ומקצועי .עוד לפני שיצאתי מהרכב החברה כבר התחילו לעבוד . כמה דקות אחרי שיחה נחמדה יצאתי .קיצר ממליץ מאוד. שירות טובאיכותי ומהיר מחיר הוגן .
לקריאת כל הביקורות
js_loader
החרש 16, הוד השרון
א'-ה' 7:00-19:00 | ו' 7:00-14:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן