מ.נ מכון בדיקות רכב לפני קניה

מ.נ מכון בדיקות רכב לפני קניה (1)

חברת מ.נ בדיקות רכב היא חברה המציעה בדיקות רכב לפני קנייה. עם שירות מקצועי, ציוד מתקדם וממוחשב וניסיון בתחום של למעלה מ-20 שנה נוכל לסייע לכל קונה רכב המעוניין לוודא שהרכב תקין ומהווה תמורה שווה לסכום שביקשו אליו.

במכון מ.נ בדיקות רכב נבצע בדיקה מקיפה לרכב שאתם מעוניינים לבדוק מכל זווית אפשרית. נבדוק כמה זמן נשאר לאחריות היצרן, האם יש תקלות המצריכות תיקון, נבדוק את מצב השלדה, בלמים, צבע, מנוע והכי חשוב שהאוטו בטיחותי לנסיעה.

לקוחות מספרים

יניב
יניב
14:33 26 May 23
יצא לי לבדוק אצל נדיר שני רכבים. בפעם הראשונה רכשתי הונדה ולא רציתי ללכת למכון בדיקה גדול, כי הבנתי עם השנים שיש קומבינות בין סוחרי מכוניות ובעלי מכוני בדיקה. בחרתי בו כי הוא היה עצמאי... עוד כשהיה באיזור התעשיה הישן, והוא עשה עבודה מצויינת... אני כבר 3 שנים עם הרכב הזה והוא מעולה.לפני חצי שנה בערך מכרתי את הרכב השני של המשפחה שלי, קיה ספורטאז', והקונה בחר במכון בדיקה באיזור התעשיה החדש... כשנכנסתי הופתעתי שזה היה נדיר שוב, עבר לשם...ברגע שראיתי אותו הבנתי שיהיה סבבה, כי הוא ישר ואמין. מכרתי את הרכב וכולם יצאו מרוצים.כך שאני יודע בעתיד לאן ללכת בשביל בדיקת רכב (קנייה או מכירה). טוב לדעת שיש אנשים ישרים בעסק.
Gilad Taler
Gilad Taler
11:39 07 Jan 23
הבאנו רכב לפני קנייה, הבדיקה אמרה שהכל תקין ורכשנו אותו. אחרי כמה ימים גילינו שכל הבסיס של הכסא ליד הנהג חלוד, לא מובן איך לא ראו את זה בבדיקה. אחרי זה גילינו שהרכב הזה הוצף ומתחת לשטיח גילינו מים והרבה חלודה על רצפת הרכב.
Nancy Azaiza
Nancy Azaiza
21:44 31 Oct 22
זאת כבר פעם שנייה שאנחנו מגיעים למכון של נדיר לבדיקת רכב לפני קנייה. נדיר הוא בן אדם מקצועי, אדיב ונותן שירות מעולה ומהיר! בסוף הבדיקה נותן המלצה ישרה שלו אם לקנות או לא ומסביר על הכל.
amir almakis
amir almakis
23:03 10 Oct 21
הגענו לבדיקת רכב לפני רכישה ,נדיר קיבל אותנו בבוקר עם חיוך וקפה .הסביר מה הולך לבדוק והחל לבדוק את הרכב , תוך כדי קרא לנו ונתן לנו להסתכל והסביר בסבלנות אדיבות ומקצועיות. עשה איתי סיבוב ברכב והסביר ולבסוף נתן את דעתו המקצועית וייעוץ לרכישה.לא פעם ראשונה שאני בודק רכב במכון , ללא ספק הבדיקה הכי מקצועית ומהנה שהייתה לי יצאתי ממנו מרוצה ועם חיוך.תודה רבה !
Aviv Duek
Aviv Duek
10:50 27 Jul 21
קניתי רכב מליסינג מאחת החברות הגדולות, והתלבטתי מאד אם לבצע בדיקה (חברת הליסינג מציגה בדיקה מטעמה). בסופו של דבר, החלטתי לא להסתמך על הבדיקה של החברה, אלא לגשת בעצמי ולבצע בדיקה. חיפשתי מקום אמין לבצע בו את הבדיקה, ולאחר בדיקה של מספר אלטרנטיבות בנתניה - הגעתי לנדיר.בשורה התחתונה - שירות מקצועי מאד ובעיקר נעים מאד. המקום חדש ונקי, נדיר הוא בן אדם שיודע לתת שירות - הוא יישב איתי לפני הבדיקה והסביר לי בפירוט איך תתבצע הבדיקה, ודאג שאבין. הוא עבר ביסודיות על כל פרט - ומצא מספר ליקויים לא קטנים שיש לטפל בהם. הוא נסע איתי לנסיעת מבחן ארוכה, ולבסוף - הוא ישב איתי על הדוח, והסביר לי מה בדיוק איך לפעול מול חברת הליסינג, ועל מה כדאי/צריך להתעקש, והכי חשוב הציע שאחזור אליו עם הרכב (ללא תשלום) לאחר שהחברה תטפל בליקויים. הבחירה בנדיר היתה אחת ההחלטות הטובות שלקחתי בתהליך רכישת הרכב. אגב - כלל הליקויים שהוא מצא היו יכולים להסתכם בכמה אלפי שקלים אם היתי נאלץ לתקן בעצמי - אבל יותר חשוב זה השקט הנפשי לאחר בדיקה כזאת - בכל זאת, קניית רכב זו לא הוצאה קטנה. מומלץ מאד !!
אביב הדר
אביב הדר
15:15 05 Jul 21
באמת זכינו להכיר בעל מקצוע אמין מקצועי אדיב ממליץ לכולם ללכת אליו נדיר הוא כשמו!!! וזה באמת מאוד נדיר שיש אנשים ישרים כאלה שעושים את עבודתם כיד המלך! ממליצים בחום לכל מי שעושה בדיקה לרכב ללכת רק אליו !
לקריאת כל הביקורות
js_loader

שתפו אחרים

דילוג לתוכן