מרכז שירות גיל ניב מודיעין

Logo
מורשה - מספר רישיון 10113

מרכז שרות גיל ניב בעל 30 שנות וותק כמוסך מורשה כחוק מטעם משרד התחבורה ואיגוד המוסכים בישראל אשר מתמחה ברכבי קיה ויונדאי ברמת היבואן. מצויד בכל הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר ופועל לפי החוקים והתקנות אשר נקבעו על ידי משרד התחבורה. במרכז השרות מחלקת מכונאות לרכבי בנזין ודיזל, מחלקת פחחות וצבע, מחלקת חשמל, מיזוג אויר ודיאגנוזה ממוחשבת ומחלקה חדשה לרכבי שטח 4X4 – לשיפורים והתקנות ווי-גרירה.

לקוחות מספרים

Ayal Telem
Ayal Telem
15:49 22 Dec 22
צוות מקצועי ונעים. זוכרים ליצור קשר כמה ימים אחרי הטיפול ע"מ לוודא שהכל תקין.מספקים הסעה הביתה באזור מודיעין במקרה הצורך.
ברוך קנל
ברוך קנל
17:52 07 Nov 22
באתי ע"מ לעשות בדיקת חורף על אף שלא קבעתי תור מראש וכידוע שהמוסך של יעקב מלא מלא...הוא הכניס אותי מידית ונתן שירות מקסים ומעולה יחס אדיב ונעים במיוחדנשבר לעובד מדיד השמן בעת הבדיקה מה שמעיד על טיפ טיפה חוסר רגישות למדיד אינני יודע אם הצלחיחו להוציא את הישן...אבל מה שלא יהיה לקחו אחריות והחליפו ללא דרישת תשלום כלל..ממליץ בחום :)
Moshego Go
Moshego Go
11:41 07 Nov 22
שרות מעולה ! כבר מרגע הכניסה למוסך, אפשר לראות שמדובר במשהו יוצא מן הכלל, שירות ויחס מדהימים, ועם קבלת פנים כזאת, ברור גם שהטיפול ברכב היה בהתאםכל הכבוד !
Ita Talor
Ita Talor
15:21 27 Oct 22
יעקב וגיל ובכלל כל הצוות נותנים הרגשה מקצועית ושירות ברמה גבוהה. באתי עם בעיה של רעשים בנסיעה. יעקב שאל מראש אחרי שאיתר את הבעיה אם לעשות את התיקון בגיר. ולא גבה על הבדיקה. ברור שחזרתי אליו אחר כך לתיקון שנעשה במקצועיות רבה
Noam Garber
Noam Garber
14:07 07 Sep 22
מוסך עם שירות מדהים.הייתי צריך תיקון מהיר לחלק קטן. החלק הגיע תוך שעה. ו20 דקות אחרי שהגעתי הרכב היה מתוקן.כל הזמן היו איתי בקשר.אחלה שירות!!! ממליץ בחום
לקריאת כל הביקורות
js_loader
גלבוע 3 מודיעין
א'-ה' 7:30-16:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן