מרכז שירות מוסך אייקאר יהוד

לוגו
מורשה - מספר רישיון 3764

מרכז שירות אייקאר יהוד הינו מוסך מורשה (פג'ו וסיטרואן) ומספק מגוון של טיפולים לרכב כגון טיפולים כללים ותקופתיים, חשמלאות רכב, מיזוג אוויר פחחות וצבע ועוד, כל הנעשה במוסך, נעשה על ידי צוות עובדים ותיק ומקצועי אשר עומדים לשרותכם לכל תקלה.

לקוחות מספרים

מרכז שירות מוסך אייקאר
4.3
מבוסס על 178 ביקורות
powered by Google
Iris Oren Ivri
Iris Oren Ivri
13:38 13 Nov 22
שירות מקצועי, אדיב ומהיר. תודה לבאשיר ושקד
Lior Atas
Lior Atas
19:50 20 Oct 22
מוסך אמין .במיוחד מהנל המוסך באשיראיש מיקצועי מאוד
noa toledano
noa toledano
07:23 14 Sep 22
מעולם לא נתקלתי בכזה שירות אדיש ונוראי במוסך! אי אפשר לתפוס אותם בטלפון ואם כבר מישהי עונה היא מעבירה למקום אחר שם הטלפון מצלצל ואז מתנתק!!!באתי להוציא דברים מהרכב אחרי תאונה (רכב הושבת), אחרי ששבוע אני מנסה לתפוס אותם בטלפון, החלטתי ללכת למוסך (כי אי אפשר לתאם) ...מגיעה לקבלה והשיחה שמתנהלת היא כזאת:נציג: שלום, תאונה?אני: כןנציג: אלטלף 23איזה מן דבר זה???? אם היו עונים לטלפון היו חוסכים הרבה טרטור ועצבים!הסיבה היחידה ששמתי שם את הרכב זה בגלל שזאת היתה האופציה היחידה מהביטוח...לעולם לא אחזור לשם שוב זה בטוח!!! (וגם לא ציינתי שמכונאי שדיבר איתי כשהרכב הגיע אליהם, תו"כ שהוא צוחק אומר לי שהרכב לא יתוקן והוא מושבת...ממש מרגיזים!)
אשר שעיו
אשר שעיו
18:20 03 Sep 22
טיפול ברכב בצורה לא מקצועית בכלל.טיפול לקח המון זמן כמעט 10 ימי עבודה על תקלה של לא יותר מיומיים.ולא הסדירו את התשלום עם השמאי כפי הנזק למרות שהפוגע מודה שעשה את הנזק!!
גדעון בן דוד
גדעון בן דוד
09:26 23 May 22
חברה נחמדים שירות טוב. הרכב לא טופל במוסך אלא קיבלתי מהחברה שטיחים לרכב
לקריאת כל הביקורות
js_loader
אברהם גירון 3, יהוד
א'-ה' 7:30-16:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן