מוסך הצומת ניסן מרכז לשרותי רכב 1979 בע"מ

מוסך הצומת ניסן מרכז לשרותי רכב 1979 בעמ
מורשה - מספר רישיון 8440

אם אתם מחפשים מוסך וותיק ואמין, מוסך הצומת זה המוסך בשבילכם. המוסך הוקם בשנת 1797 ומספק היום כמרכז שירות מרכזי לכל סוגי הרכבים כולל בדיקות דיאגנוסטיקה מתקדמות. בין השירותים שלנו ניתן למצוא שירותי מכוננאות, חשמל ודיאגנוסטיקה, פחחות וצבע בתנור, מכון פרונט, פנצ'ריה, טיפולים תקופתיים, הכנה לטסט ועוד... אנו עובדים עם חברות הביטוח המובילות ומספקים מענה מתאים.

 
נשמח לתת לכם שירות אמין ומקצועי במוסכינו.

לקוחות מספרים

יהודית עפאים
יהודית עפאים
13:35 28 Sep 23
מוסך הצומת מתאימים לתכנית "יצאת צדיק" הגעתי מאוחר לקראת סגירה והם טפלו במזגן ללא תשלום
anat cb
anat cb
10:46 26 Sep 23
שנים טיפלתי ברכב במוסך מסוים רחוק מהבית בעיר אחרת, הייתי צריכה להפסיד כל פעם ימי עבודה. שנה שעברה הרכב שלי עבר תאונה, רכב אחר פגע בו, חברת הביטוח הפנתה אותי למוסך הצומת בעיר מגורי בית שמש. תוך שעה מרגע יצירת קשר עם צוות המוסך עם ענווה היקרה שכשמה כן היא מקצועית אדיבה וצנועה, קיבלו את הרכב לטיפול וסידרו לי רכב חלופי. האוטו טופל תוך יומיים לשביעות רצונינו, תוך קבלת שירות מעולה מורד מנהלת המוסך, אחיותיה, ענווה וכל צוות המוסך.מאז לפני מספר חודשים נתקלתי בבעיה באוטו, ולמרות שהרכב טופל במקום אחר מוסך הצומת עזר לי בשמחה באותו היום ללא תשלום. שבוע שעבר עשינו טיפול תקופתי לאוטו - הטיפול היה מעמיק, עם מתן חוות דעת כנה, ועוד באותו היום. ברצוני להודות לצוות מוסך הצומת, מרגישה כמו משפחה, שרואים את טובת הלקוח ואת בטיחותו מול עיניהם תמיד.
Ariel Soussan
Ariel Soussan
04:55 26 Sep 23
‏אחלה שירות אנשים מצוינים מומחים
Ori Schor
Ori Schor
05:02 21 Sep 23
נעמי זלצמן
נעמי זלצמן
11:31 19 Sep 23
הגעתי בבוקר בשיא העומס קיבלה אותי הדר עם חיוך על המקום החליפו לי מצבר .גם ענווה עם הכספים היתה אדיבה ונעימה אחלה שרות אחלה חויה ואחלה מחיר מומלץ ביותר!!!
שלמה גולובנציץ
שלמה גולובנציץ
08:08 23 Apr 23
כל מי שקורא את הביקורת הזו שידע שהמוסך בהא הידיעה זה מוסך הצומת בבית שמש. השירות נהדר ומכל הלב, והמקצועיות מעל הכל. מומלץ ביותר.הדר ואחותה מנהלות את המוסך באופן מושלם. תנו להן לנהל את המדינה ובטוחני שהיא תראה אחרת...
אורי טורקניץ
אורי טורקניץ
08:12 18 Apr 23
הגעתי למוסך כדי לנקות את המזגן ממרק כרובית (!) שנשפך בפתחי היציאה של המזגן ועשה לי ריח רע ברכב. קבלתי שירות מיידי וטוב ומחיר של חברים כמעט בלי לבקש.מהרגע שנכנסתי כל עובד שפגשתי היה מסביר פנים ואדיב. מספיק להסתכל על הסדר במגירות עמדת הקבלה כדי להבין שהמקום מנוהל בצורה מסודרת ורצינית.ברור שהמקום מכבד מאד את עובדיו ומשם זה מתגלגל ללקוחות. עשה לי חשק להיות לקוח קבוע.
Itamar Fluss
Itamar Fluss
09:33 27 Mar 23
התבאסתי ממש - הגעתי במיוחד מהמרכז אחרי שביררתי אם אפשר, בנוסף לטיפול, להתקין מצלמות וגם לבדוק עוד משהו ברכב. רק אחרי ששמתי את הרכב בטיפול עדכנו אותי שלא יספיקו, קודם כל בגלל הרמדאן, ואז יותר מאוחר אמרו לי שזה בגלל שהבחור שעושה את זה שבר את הרגל.בכל מקרה, חוץ מזה, היה שירות מעולה.
ליב איטקין
ליב איטקין
13:40 20 Feb 23
קבעתי להגיע בשעה מסויימת לכיוון פרונט, מייד כשהגעתי (במיוחד מעיר אחרת) המזכירה אמרה לי שהם לא יכניסו אותי כי אין מקום, לאחר שהסברתי לה שבאתי במיוחד היא אמרה לי שהיא תכניס אותי, לאחר שכבר חיכיתי יותר משעה אחרי השעה שסיכמנו והרכב סוף סוף עלה לפרונט שם נאמר לי שהרכב יותר מידי ארוך ואא לעשות לו פרונט, בטלפון הסברתי שמדובר על רכב מסוג ויטו והמזכירה אמרה לי שהכל בסדר.. כמובן שאף אחד לא התנצל על הזמן שנשרף לי..נראה חובבני
Tzvi Syn
Tzvi Syn
10:12 10 Feb 23
מוסך אמין וטוב , צוות אדיב ומנוסה .כל טיפול שנתי ברכב אני מטפל רק במוסך הצומת והם ממש בסדר ,מסבירים כל דבר נחמדים ,מחיר סביר והכי חשוב כנים
מרים חשין
מרים חשין
12:00 19 Jan 23
שירות ברמה גבוהה תיקנו לי את הרכב כמו חדש. עשו את העבודה הכי מהר שאפשר. עבודה איכותית ויסודית. לוקחים אחריות אוירה טובה ואדיבות יצאתי מפסוטית ומתכוונת לחזור :)
ניר בן-סיני
ניר בן-סיני
15:14 04 Jan 23
השירות הכי טוב שקיבלתי במוסך בזכות הנהלה נשית, יחס אישי, סבלנות אין סופית ומקצוענות ללא פשרות. לקוח שלהם כבר הרבה שנים ומתכוון להשאר!!!
מאור בן חיים
מאור בן חיים
09:11 20 Dec 22
שירות מעולה יחס מדהים איציק שמשוני יועץ שרות מספר אחד שירות מהיר והכי יעיל שישתודה יאלופיםםם
ישראל א.פ רבינוביץ
ישראל א.פ רבינוביץ
13:47 16 Nov 22
אני נהג זה 12 שעה ומעולם לא קיבלתי שירות כל כך אדיב, מקצועי, ושירותי ברמה גבוהה. מוסך הצומת- אתם נפלאים!!!
Samuel Bentov
Samuel Bentov
06:13 06 Sep 22
החליפו לאחרונה בעלות, אריק כבר לא נמצא, ולצערי נראה שיש שינוי לרעה. למשל בטיפול 10k החליפו לבן שלי מגבים (בלי שהוא ביקש) בטענה שהם יבשים זאת למרות שהחלפתי חודש קודם למגבים חדשים..
Carmit Rothmann
Carmit Rothmann
05:22 13 Feb 22
יחס נעים ומקצועי. תיקנו לי פגיעות בפח והחליפו מראה לשביעות רצוני המלאה.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
שדרות יגאל אלון 24, בית שמש
א'-ה' 7:30-17:00 | ו' 7:30-13:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן