מולטיוואש שטיפת רכבים

מולטיוואש שטיפת רכבים חיפה (10)

מחפשים שטיפת רכבים בחיפה? מולטיוואש שטיפת רכבים זו הכתובת עבורכם. עם שירותי שטיפה יסודיים בפנים / חוץ הרכב ושירות אדיב כל פעם מחדש אין סיבה שלא לחזור כל פעם מחדש.

לקוחות מספרים

אוריאל סינואני
אוריאל סינואני
09:57 22 Jun 23
אנשים חמים נותני שירות כולל העובדים מעולים מחיאות כפיים להם
nati yr
nati yr
03:46 30 Mar 23
כאשר אני נכחתי במקום, הם עבדו בחריצות ובמהירות. איכות הניקוי הייתה סבירה בהחלט.
Daniel Bar
Daniel Bar
11:51 15 Dec 22
כדאי להגיע רק אם עושים שטיפה פנימית וחיצונית, כי כל שטיפה מתומחרת ברף לא כדאי אבל ביחד זה יוצא בסדר. עשיתי שטיפה פנים/חוץ, העובדים עשו את המקסימום והבריקו את האוטו. שימו לב, המקום כנראה עבר כמה בעלים והיום השם שלו אחרת וצריך לקחת בערבון מוגבל את ביקורות העבר, גם החיוביות וגם השליליות.
YourSaimon
YourSaimon
06:12 16 Oct 22
שטיפה לא טובה, החלונות בכלל יצאו על הפנים והבעלים התנהג בצורה שהיא פשוט גועל נפש!
אלייה ברגר
אלייה ברגר
16:56 20 Apr 22
יצאתי מאוד מרוצה. החליפו את הבעלים הקודמיםהרכב יצא נוצץ. שירות נהדר ומחיר סבבה.
Momo Levy
Momo Levy
14:06 08 Jan 22
היה ממש לא מוצלח ביקשנו שטיפה פנימית וחיצונית ופוליש לפנסים שאלנו כמה זמן יקח ואמרו שעד שעתיים. הלכנו לשעתיים וכשחזרנו הם עוד לא התחילו עם הרכב התחילו זריז להכניס אותו לשטיפה ולנקות אותו חפיף חיכינו שם עוד שעה שיסיימו את הכל ובסוף האוטו היה עדיין מלא אבק ולכלוך. ממש הרגיש שמזלזלים בנו ומנסים להתפטר מאיתנו לא ניקו את המראה ההגה ומלא חלקים, נראה שעשו הכי מהר שיכלו כדי לסיים עם זה ובסוף לקחו 320 שקל על כל זה. לא הייתה חוויה טובה בכלל ובטוח לא נחזור שוב.
Yaniv Tzviely
Yaniv Tzviely
15:41 13 Sep 21
נכנס לשטוף את האוטו, יוצא עם תושבת אנטנה שבורה. שכחו לפרק אנטנה - לפחות היית מודיע שהשטיפה במכונה ולא רק ייבוש כמו שהם עושים לרכבים היקרים!!! לא לקחו אחריות, סירבו לקרוא למנהל. רכב לפניי היה מרצדס אז כמובן שניקו ידנית, אותי משום מה החליטו להכניס למכונת שטיפה. זו התוצאה. לא ממליץ בכלל.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
הדשנים 10, חיפה
א'-ו' 8:00-18:00 | ש' 8:00-17:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן