השריף שטיפת מכוניות

לוגו השריף

שטיפת רכב השריף בבאר שבע פתוח שבעה ימים בשבוע ומספק שירותי ניקיון פנים וחוץ לכל סוגי הרכבים. השטיפה החיצונית מתבצעת באמצעות מכונת שטיפה ומשם הרכב ממשיך להמשך ניקיון. עם צוות מקצועי ומנוסה דואגים לניקיון יסודי ואיכותי.

כתובות סניפים: דרך חברון 4 / פנחס החוצב 21 - באר שבע

לקוחות מספרים

שריף שטיפת רכב
4.5
מבוסס על 477 ביקורות
powered by Google
Daniel Orazbayev
Daniel Orazbayev
09:21 25 Jan 23
חוויה לנקות אצלם את הרכב עבודה באמת מושלמת ממליץ לשטוף רק שם
Karen Sorrell
Karen Sorrell
09:34 14 Oct 22
שווה. מקצועי, אדיב, מבריק.מה עוד צריך?
ליאור טרבלסי
ליאור טרבלסי
16:41 06 Oct 22
מקום נחמד
נילי בילו
נילי בילו
12:58 16 Jul 22
גרוע ביותר. הבחור שצריך לנגב אחרי המכונת-שטיפה ממש מתעצל.... מנגב כלאחר-יד יותר גרוע, משאיר סימנים לכל הרוחב.... עושה טובה... לא השארנו טיפ כי לא הגיע לו.
Anna Shabshai
Anna Shabshai
15:54 01 Sep 20
לאחר שקראתי את הביקורות החיוביות על המקום, הגעתי לעשות שטיפה חיצונית לרכב. בסיום ראיתי שחסר הווישר האחורי, אותו שברו בזמן השטיפה והוא נתקע במכונה הישנה שלהם. שריף בעל המקום התנצל והבטיח לתקן אותו או לסדר חדש, אך מכיוון שזה היה בשעות הערב ביקש שאחזור ביום ראשון בבוקר. חזרתי למקום עוד פעמיים, מעבר להתכתבויות טלפוניות עם שריף, כאשר כל פעם הומצא תירוץ אחר והובטח לי שהנושא בטיפול, שהוא הזמין וישר חדש ורק מחכה שיגיע. לאחר שמשך אותי בצורה הזו כמה שבועות, ושאלתי ישירות האם הוא מתכוון לסדר וישר חדש, הוא הפנה אותי לשלט בכניסה שאומר שהמקום לא אחראי לחלקים שנשברים בשטיפה. לא היתה לו אפילו את ההוגנות לומר לי מההתחלה את הדברים ולא למשוך אותי 3 שבועות תוך הבטחות שקריות. נאלצתי לקנות בעצמי וישר חדש, וכך שטיפה חיצונית פשוטה עלתה לי בסופו של דבר כמעט 200 ש"ח והרבה עצבים, כאב ראש ותסכול. נשארתי עם הרגשה קשה ואכזבה גדולה מהשירות. ממליצה להתרחק מהמקום!
לקריאת כל הביקורות
js_loader
דרך חברון 4 - באר שבע
א'-ש' 7:30–18:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן