הילוך שישי – מרכז שירות

הילוך שישי מרכז שירות באר יעקב
מורשה - מספר רישיון 3919

אצלנו תיהנו מאחריות מלאה הן של הילוך שישי ושל קרסו (יבואנית ניסאן ישראל) – על כל העבודות והחלקים. עובדי מרכז שירות ניסאן הילוך שישי באר יעקב מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ועוברים השתלמויות קבועות בטיפול ברכבים המתקדמים אצל יבואנית ניסאן בישראל.

סטנדרט השירות ללקוח הינו אישי ומתחשב בצרכיו של כל לקוח. במקרה של תאונה, למרכז השירות הסדרים עם חברות הביטוח בישראל.

לקוחות מספרים

יצחק דבש
יצחק דבש
21:57 11 Oct 23
שירות מעולה
לירן ברוכים
לירן ברוכים
07:35 06 Oct 23
צוות מקצועי ומתן שירות מהיר ללקוח
יוליה לב
יוליה לב
06:05 03 Oct 23
לא להתקרב!! יקרים ולא מקצועיים. לא לוקחים אחריות על העבודה שלהם, העיקר לגבות עוד ועוד.
Pinhusovich Alexander
Pinhusovich Alexander
07:51 28 Sep 23
אני מרוצה מהשירות! כל הכבוד!
Elya Kogen
Elya Kogen
20:14 26 Sep 23
לצערי נתקעתי עם הרכב והודעתי למוסך 5 שעות לפני שהגרר בכלל הגיע אליהם... כתוצאה מחוסר בכח אדם, לטענתם, רק ביום הרביעי הם בדקו לי את הרכב (הרכב היה צריך טיפול של עוד מספר ימים) אם היו אומרים שיש עומס ומחסור בכח אדם הייתי גוררת את הרכב למוסך אחר (ובשיא החוצפה טענו שלא הודעתי לפני שהרכב הגיע)
יאיר טירם
יאיר טירם
07:44 06 Dec 22
שירות מדהים מירב רויטל אבי ועמי תודה רבה שיש על מי לסמוך .. שפע בריאות ופרנסה
אבי ששון
אבי ששון
17:08 07 Nov 22
קבעתי תור שבוע מראש לניסן אקסטרייל,הרכב עמד מהשעה 7:30בשעה אחת התקשרו שעדיף להחליף שמן כי השמן התיישן(בדיחה גרועה)אחרי ויכוח כספי הסכמתי לשלם 700 שח.בכל מקרה באנו לאסוף את הרכב בשעה 15:30 ולא עשו כלום ברכב!!!ביזיון של מוסך אותי הם לא יראו יותר גם אם אצטרך להחליף רכב .לא ממליץ בכלל .גועל נפש של התייחסות כאילו לאנשים אין עבודה ואין עיסוקים.בושה !!!
enav Koriat
enav Koriat
17:47 01 Nov 22
אמנם מרגיש שהכל באיזי ויש זמן וקצת מבורדק מהכניסה למוסך(שם פוגשים בחורה נחמדה שהתברר אחכ כי משמשת כאחראית על כל האירוע ועושה את זה מדהים מסתבר,פשוט לא זוכר את שמה) דרך החנייה בחוץ כי אין ממש מקום ואתה תוהה איך ימצאו את הרכב לעזאזל.. אבל וזה אבל ע נ ק הטיפול היה מקצועי מאד (אבי מרקו היועץ שירות מקצועי אדיב ומאד מאד שירותי)הכל הסתדר פתאום טופל וממש לשביעות רצון.ש א פ ו אוהב את הרנו טווינגו שלי עוד יותר עכשיו.
Michell Bar
Michell Bar
15:50 16 Oct 22
ביקשתי הצעת מחיר לטיפול בניסאן ביקשו שאשאיר פרטים עבר שבוע אף אחד לא טרח בכלל לחזור אלי.ואולי עדיף שכך...אל תיפלו בפח הם שייכים ליבואן קרסו.
רונן קונץ
רונן קונץ
19:40 12 Oct 22
טיפלתי בעבר בפלואנס חשמלית במשך 5 שנים. כל עוד "בטר פלייס" הייתה פעילה השרות היה טוב ומקצועי. ברגע שפשטה רגל, הפכתי לנטל (מן הסתם מדיניות שהוכתבה ע"י קרסו), ובמוסך הפכו להרבה פחות נחמדים. המשכתי לטפל אצלם פשוט כי הפלואנס לא צריכה תיקונים, רק טיפול שוטף. היה רכב מדהים!ב 2017 החלפתי את הפלואנס בקליאו, ובה הילוך שישי לא זכה לטפל. נמנעתי להגיע לשם.ב 2021 החלפתי את הקליאו באחת חדשה, ובשבוע שעבר הרגיש לי שיש בעייה מסויימת בגיר. הגעתי להילוך שישי באר יעקב ביום שלישי לאחר סוכות שבע בבוקר ללא תיאום תור. לא היה תור זמין באונליין, ולא היה עם מי לדבר בחג.בקבלה עשו לי פרצופים, התעכבו 10 דק' כדי לנסות למצוא מקום פנוי ולבסוף ביקשו ממני לגשת לקבוע תור ליום אחר לבדיקה ולטיפול שנתי. אמרתי שביצעתי טיפול במוסך מורשה שאינו מוסך יבואן, עיקמו את הפרצוף. אמרתי תודה, אלך לחפש מוסך שיקבל אותי היום ונסעתי. לא ניסו לעצור ולשכנע להישאר. כנראה שיש להם מספיק לקוחות גם בלעדי.אותי הם לא יראו שוב!
לקריאת כל הביקורות
js_loader
שמוליק בורג 2, באר יעקב
א',ב',ד',ה' 7:00-16:00 | ג' 7:00-14:00 | ו' 7:00-12:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן