דן מעבדות רכב בע"מ

דן מעבדות רכב בעמ אשדוד (12)

דן מעבדות רכב - בדיקת קניה לכל סוגי הרכבים. אתם מגיעים אלינו עם הרכב, אנו בודקים את הרכב, ומוודאים שהוא כשיר לנסיעה. אם במהלך הבדיקה, מתגלים ממצאים הדורשים תיקון, תקבלו מאיתנו רשימת ליקויים שאותם תצטרכו לבצע. לאחר תיקון הליקויים / במידה ולא התגלו ליקויים, תקבלו מאיתנו תעודת תקינות לרכב וטפסי בדיקה ממוחשבים.

לקוחות מספרים

דן מעבדות רכב בע
4.7
מבוסס על 242 ביקורות
powered by Google
Dan Halpert
Dan Halpert
16:48 21 Sep 23
מקצוענים , פעם שניה או שלישית שאני עושה כיוון פרונט אצלהם .בתחום שלהם הם מובילים ובהחלט במחירים סבירים פלוס .
דב עמית
דב עמית
21:42 11 Sep 23
שירות מצויין ומקצועיות!
אפרים יוסף
אפרים יוסף
22:47 07 Sep 23
טופ ליין שירותי חשמל מיגון ותקשורת
טופ ליין שירותי חשמל מיגון ותקשורת
19:12 06 Sep 23
הגעתי בבוקר, נירשמתי חיכיתי שעה וזה נגמר ! למזלי לא היה רכבים הרבה בשעה שאני באתי. הייתה לי חוויה טובה.ישנו בחור בשם אלי במקום בחור נשמה, בדק לי את האוטו ביסודיות גילה דברים ברכב שבמכון אחר בכלל לא הבחינו.ישב איתי בסוף הבדיקה הסביר לי הכל.תותח שאפו….
Elad Itah
Elad Itah
10:49 16 Aug 23
ממליץ מאד. תודה רבה לצוות .אנשים אמינים .תודה לאלי המקסים .אכפתי ואמין
שמואל דביר
שמואל דביר
21:01 02 Nov 22
בדקנו היום, רמת הבדיקה גבוהה, בזכות אלי ו אבי מהקבלה, בעיקר, מקצועיות אמיתית, יישר כוח. שמואל דביר.
Clint Feher
Clint Feher
07:17 21 Oct 22
התכוונתי לעשות טיפול פרונט, לא הרגשתי שירותיות והמחיר שביקשו 250 שח בחלק הגבוה של מחיר כיוון פרונט אז לא עשיתי בסוף את הכיוון פרונט פה.
פרוספר בן דוד
פרוספר בן דוד
17:33 19 Oct 22
נקבעה שעת הגעה ,עמידה בזמנים שירות אדיב ומקצועי המקום נגיש הן לרכבים והן למשאיות . בזמן הבדיקה ישנה אפשרות לשתיה חמה . מחירים סבירים ויש אפשרות להנחה. נהניתי .
David Rybak
David Rybak
07:37 25 Aug 22
מקום אמין לבדיקת רכב לפני קניה...בדרך כלל לא עמוס
חן שמעוני
חן שמעוני
06:03 25 Mar 22
תודה רבה על שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות. הגעתי לבדיקת רכב לפני קניה, מההתחלה התקבלתי בחיוך ואדיבות, זמן ההמתנה היה קצר, למרות העומס שהיה במוסך הכל תיקתק והבודק לא החסיר אף בדיקה ואף התעכב ובדק לבקשתי משהו נוסף שאינו נכלל בבדיקות הנדרשות לפני קניה כי רציתי לוודא מניסיון שלי עם הרכב המסוים, והכל עם חיוך. ממליצה בחום למי שמחפש אמינות ומקצועיות
דביר דהרי
דביר דהרי
09:36 24 Mar 22
מקום מזעזע, לא להתקרב בשום צורה.הנפצות, שקרים וחוסר מקצועיות משווע.דיבור מזלזל מצד הצוות חוסר סבלנות שירות לקוחות לוקה בחסר מאוד גדול.פשוט לא להתקרב. לכו למוסכניק שלכם לבדיקהגם שירות טוב גם מקצועיות וגם הרבה יותר זול.*עריכה*בעקבות התגובה של הבעלים של המקום.כן אני מהצד המוכר. אבל בוא נעשה את זה יותר טוב.ברכב הוחלף טמבון קדמי ופנס ערפל קדמי שלא נאמר בסיום תהליך הבחינה. (דבר שנאמר לקונה בהצגת הרכב והוצגו תמונות וקבלות)הרכב עבר בדיקה של כמות שמן כשהרכב חם (אפילו מוסכניק טירון לא יעשה את השטות הזו.)אני אפילו לא אדבר על החארטות הקבועות שיש לכל מכוני הרכב, רעשים במנוע, צביעות ברכב החלפות רנדומאליות, אבל מפה ולהנפיץ שהוחלפה דלת שלמה ברכב? מה נפלתם על הראש?מעבר לזה הנציגים שלכם או הבוחנים שלכם מדברים בצורה מזלזלת ומעליבה, אתם לוקים בחסר ואין לי שנאה כלפיכם להפך אני מאושר פרנסה לא מגיעה משקרים ורמאויות.אה חשוב לציין הם צדקו בדבר אחד בכל הבדיקה המגוחכת הזו, המצבר לא בתוקף.תאמינו לי שאם הרכב ימכר או לא ימכר זה לא מה שמשנה לנו, מה שמשנה זה העובדה שללא ספק שיקרתם על מנת לצאת נקיים במקרה ובאמת יש תקלה ברכב.ואל תציע להעלות את בדיקות הרכב לאינטרנט אם אתמול כשאישתי רק רשמה אותם העזתם להרים עליה את הקול ולדרוש ממנה להפסיק מאחר וזו לא הבדיקה שלנו.פתאום ניתן לחלק את המידע הזה? בשביל מה? להוכיח שאתם צדיקים?
לקריאת כל הביקורות
js_loader
החרושת 33, אשדוד
א'-ה' 8:00-16:30 | ו' 8:00-12:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן