גרין קאר – Green Car

גרין קאר שטיפת רכב רעננה (1)

רחיצת רכב ,ציפוי ננו ,פוליש ווקס, חנות אביזרים, קישוטים ליום חתונה ועוד. בקרו בשטיפת רכב גרין קאר ותקבלו שירות אדיב, שטיפת רכב יסודית ומחיר הוגן בכל ביקור. אצלנו מאמינים בעבודה מכל הלב וזה ניכר בתוצאות, אם אתם רוצים ליהנות מרכב באמת נקי בקרו אצלנו ואנחנו נדאג לשאר.

לקוחות מספרים

גרין קאר
4.6
מבוסס על 186 ביקורות
powered by Google
Elie Hazan
Elie Hazan
08:09 03 Jan 23
שטיפה מעולה. אנשים חמים! מס׳ 1ממליץ בחום🔥🔥🔥🔥
Yehuda B
Yehuda B
05:35 23 Aug 22
בהחלט אחת מחוויות השירות המוצלחות ביותר שעברתי!תומר אדם מקסים, מסביר פנים, מקצוען וישר כמו סרגל.הגעתי לתומר דרך המלצות ונוכחתי כי כל ההמלצות היו מדויקות.ביקשתי להחליף מערכת לוולוו V40 שנת 2016 כך שתכיל אפליקציית ניווט.תומר המליץ על הוספת מתאם קארפליי & אנדרואיד-אוטו למערכת הקיימת על מנת שלא לאבד את הפונקציונאליות של מערכת הרכב המקורית.תומר הזמין מתאם מיוחד עבורי אך סירב לקבל מקדמה בטענה שזכותי להתחרט גם אחרי שיגיע המתאם והוא ישא בעלויות.כשהגיע החלק המדובר תומר עדכן אותי וקבענו מועד להתקנה.מיותר לציין כי הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו ובמהלך כל ההתקנה שיתף אותי בפעולותיו ווידא כל הזמן שאני מרוצה.המערכת עובדת בדיוק כמו שתיאר ועונה על כל ציפיותי.בנוסף תומר התקין מצלמת רוורס ברכב ועל הדרך התקין מצלמת דרך שהבאתי איתי ללא עלות.שורה תחתונה: אחד מנותני השירות המקצועיים, האדיבים והישרים שפגשתי.אחזור שוב בכל הזדמנות שתהיה לי ואמליץ למכריי
נויה ריסמני
נויה ריסמני
14:29 20 Jul 22
פעם ראשונה שלי במקום.בעל המקום עשה רושם מצוין. העובדים נחמדים ונעימים.המחיר סביר.עבודה נהדרת. הרכב יצא מבריק.מומלץ בחום!
meir sh
meir sh
14:17 17 Jul 22
נכנסתי לשטיפה חיצונית בלבד. שירות אדיב מאוד ומהיר.
Idan Nc
Idan Nc
06:55 18 Feb 20
אם אתם צריכים ניקוי של הרכב פנימי חיצוני או אפילו ניקיון יסודי של כל פנים הרכב מומלץ בחום להגיע לגרין קאר. פשוט שיא המקצוענים ואדיבים והכי חשוב משהו שנדיר בארץ שירותיים. באתי עם הרכב של חמי סקודה אוקטביה עם ריפוד בז מלא כתמים של קפה ועוד.. פשוט הבריקו את הרכב לגמה של חדש. לירן הבעלים פשוט בן אדם זהב.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
אמצע חניית הקאנטרי, הסדנא 15, רעננה
א'-ה' 8:00-18:00 | ו' 8:00-15:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן