מוסך יהודה שרותי רכב

יהודה שירותי רכב
מורשה - מספר רישיון 40160

מוסך יהודה שרותי רכב באשקלון מספק שירותי מכונאות לכל סוגי הרכבים קרוב לעשור. מחפשים שירות איכותי ושירות אישי? זה המקום עבורכם.

לקוחות מספרים

מוסך יהודה שרותי רכב
4.8
מבוסס על 52 ביקורות
powered by Google
Meir Cohen
Meir Cohen
06:47 10 Mar 23
שירות מדהים. אמין מאוד ומקצועי.יוצא עם הרכב בראש שקט. מומלץ מאוד
Ofir Kolbe
Ofir Kolbe
21:42 27 Sep 22
הגעתי ליהודה לפני 5 שנים, מאז כל הרכבים של המשפחה מטופלים אצלו ורק אצלו. אמין, אדיב, מקצועי ומעל הכל בנאדם!יש מוסכים קרובים אליי יותר ובכל זאת אני נוסע עם כל רכב 45 דקות עד אליו. מומלץ ביותר. תגיעו, תחליפו 4 מילים עם יהודה וזה יספיק לכם כדי להבין איזה בנאדם זהב הוא.
אליאור אלבחרי
אליאור אלבחרי
17:52 25 Aug 22
הרכב מטופל אצל יהודה כבר לא מעט זמן בעקבות המלצה ואני ממש שמח שנתתי את הצ'אנס. כריש במכונאות, דג זהב בשירות. החל מטיפול בטיימינג, הכנה לטסט ונזילה קטנה, יהודה הוא האוםציה הכי טוב שיש.
ישראל אמינוב
ישראל אמינוב
07:14 11 May 22
תודה רבה ליהודה על השירות נפלא ומהיר, איש שירות אמיתי.. אני ממליץ מאוד על המוסך שלו😃 וכמובן שאחזור אליו בעתיד.
Gal Brand
Gal Brand
14:40 07 Jan 21
חברים, אני ממליץ בחום על מוסך יהודה. הגעתי אליו לראשונה אחרי המלצות מ"מקומיים באשקלון" לתיקון בעיה ברכב ואז הבנתי למה כולם ככ מפרגנים!אין מילים! משלב קבלת הרכב, האבחון, השירות והמחיר - הכל מתנהל בצורה ישרה ונעימה - כן ירבו!תודה רבה ותמשיך ככה, שאפו ענק! תודה רבה!
‫עידן קופי‬‎
‫עידן קופי‬‎
15:58 17 Jul 18
התקשרתי ליהודה לקבוע תור לטיפול תקופתי שהייתי צריך לרכב שלי, התשובות שלו היו ענייניות והכל באוירה טובה וגם ענה בסבלנות על כל שאלה ששאלתי. כשהגעתי למקום קיבלו את פניי יפה מאוד ואף הציעו משקה חם או קר להכנה עצמית (המטבחון נקי ומצוייד היטב) שירותים נקיים.מבחינה מקצועית הצוות מיומן ומטפל בזריזות ברכבים, כל החלקים והשמנים מקוריים (בדקתי) והעבודה בוצעה בזריזות ויעילות.ובנוסף לכל זה המחיר היה הוגן מאוד.ממליץ בחום לכל מה שזקוק למוסכניק שיוכל לסמוך עליו.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
הייצול 13, אשקלון
א'-ה' 8:00-16:30 | ו' 8:00-13:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן