טי גי חלפים בע"מ

טי גי חלפים בעמ אשדוד (4)

חברת "טי.גי חלפים בע"מ" הינה חברה צעירה ודינאמית והיחידה מסוגה שמתמחה בתחום החלפים המשומשים לרכבי : פולקסווגן, האודי, סיאט וסקודה.

אותם חלפים במחירים לגמרי שונים.

מבחר ענק של חלפים עד 70% חסכון ממחיר המוסכים.

לקוחות מספרים

טי גי חלפים בע
4.4
מבוסס על 89 ביקורות
powered by Google
ניר דן
ניר דן
07:47 09 Aug 22
קיבלתי שירות מהיר ואדיב מבחור בשם יוסי דרך הטלפוןמצאו לי חלק לרכב שלא הצלחתי למצוא באף מקום בארץ, דרשו מחיר הוגן לחלק מקורי משומש נתנו אחריות ומשלוח לצפון בעלות 60 שח בלבד. ממליץ. תודה רבה
גילאור אבוטבול
גילאור אבוטבול
09:11 24 Jan 22
שירות מהיר ומקצועימאגר חלפים גדול של כל הגרמניותמומלץ
ליאב הרמן
ליאב הרמן
18:38 28 Jun 21
עריכה לאחר תגובת העסק:אני לא אמרתי לעובד שלך שזה מאיביי ואתה יכול לנסות להפוך את מה שקרה לטובתכם כמה שתרצה. מה שקרה הוא שאני שיתפתי מידע עם העובד שלך שאני שוקל לקנות ממקור אחר, והוא הזעיף פנים ואמר ''בהצלחה עם איביי''. תוציא הקלטה של השיחה ולא תשמע שאמרתי את המילה איביי. העובד שלך הזעיף פנים והיה לא נחמד ללקוח פוטנציאלי, נקודה.אני מכם לא אקנה יותר.אני התקשרתי כדי להשוות מחירים, שאלתי את הבחור על מראה ימין לרכב שלי ואפילו אמרתי לו כמה יוצא לי להביא מייבוא במיוחד מחו''ל. הבחור החמיץ פנים, דיבר אלי בטון מאוד לא נחמד ואמר ''שיהיה לך בהצלחה ב-Ebay''.זה שירות? לא נשמע שהבחור רוצה למכור.אני יצאתי בהרגשה מאוד לא נעימה משיחת טלפון קטנה.
חלי סרור
חלי סרור
11:19 03 Oct 20
שירות מצוין, עושים את כל המאמצים בשביל למצוא את החלק המתאים לרכב ובסוף גם מוצאים ובמחירים הוגנים לדעתיאין ספק שאם מחפשים חלקים לוואגיות, טיגי זה המקום.
אבישג אלבז
אבישג אלבז
18:13 28 Dec 16
מכירת חלפים פולקסווגן. מקום איכותי ברמה גבוה מאוד
לקריאת כל הביקורות
js_loader
האומן 2, אשקלון, 7828902
א'-ה' 8:00-17:00 | ו': סגור

שתפו אחרים

דילוג לתוכן