אוטופיה סוכנות מורשית טויוטה מודיעין

אוטופיה מרכז שירות בעמ מודיעין-מכבים-רעות (1)
מורשה - מספר רישיון 11460

במחלקת החשמל של אוטופיה סוכנות מורשית טויוטה מודיעין במרכז השירות אוטופיה מטפלת במגוון תקלות.

רכבי טויוטה עומדים בחזית החדשנות הטכנולוגית. הם מורכבים משלל מערכות ממוחשבות, המתקדמות ביותר, האחראיות על תפקוד הרכב. מחלקת החשמל, מיזוג ודיאגנוסטיקה במרכז שירות אוטופיה מומחית באבחון וטיפול מדויק במערכות הרכב המתקדמות על פי ההגדרות המקצועיות העולמיות של טויוטה.

האבחון והטיפול מתבצעים על ידי אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון, באמצעות מכשור מיוחד ומתקדם: מכשור מיוחד לאיתור תקלות במערכת המיזוג, מחשב דיאגנוסטיקה לאיתור תקלות במערכות החשמל וציוד טכנולוגי המאפשר זיהוי מהיר, יעיל ומדויק של מגוון תקלות.

רמת המקצועיות הגבוהה מאפשרת ללקוח ליהנות משירות שהוא גם איכותי וגם מהיר וחוסך עבורו זמן המתנה מיותר!

 

לקוחות מספרים

Noam Vasl
Noam Vasl
06:19 28 Sep 23
התהליך היה מהיר, היו נושאים שהשאירו רושם לא חיובי, התקנה של חלקים מסויימים שנויים במחלקות ועד שביקשתי חידודים לגבי החלפים כבר אין לי כוח לרוץ ולחפש, קצת חבל השקיפות הייתה יכולה להיות מה שהשאיר טעם טוב
לאה פריס
לאה פריס
18:57 25 Sep 23
שרות מעולה
yaakov weiss
yaakov weiss
23:04 18 Sep 23
שירות מעולה ומומחה
Tuvia Pinchas
Tuvia Pinchas
12:51 14 Sep 23
דודו גאנו
דודו גאנו
14:28 10 Sep 23
אוטופיה מודיעין מצדיע לכם הייתה לי חוויה נעימה וטובה .כל עוד יש לי טויוטה אמשיך להגיע אליכם.
יובל ויסמן
יובל ויסמן
15:23 27 Dec 22
הגעתי פעם ראשונה למוסך לטיפול בסוללה היברידית .הייתה חוויה נעימה מאוד המוסך נעים נקי ומקצועי .השירות היה מצויין ואפילו קיבלתי חבילת סוכריות מנטה . אלופים .
Tal Cohen
Tal Cohen
16:16 30 Nov 22
שירות מצויין וצוות אדיב!היינו צריכים עזרה דחופה ובלי להתלבט הסכימו לקבל אותנו, נתנו לנו שירות מהיר ומקצועי. המקום מטופח ונעים מאוד! הצוות בקבלה פשוט מקסימות!! חוויה מעולה!
משה משה
משה משה
07:16 20 Sep 22
הורי מטפלים במוסך הזה שנים רבות, אתמול הרכב חזר מטיפול שנתי ושעברתי על החשבון קבלתי חום.על טיפול קטן (החלפת שמן ומסננים) - טיפול שלוקח כ15-30 דקות ושחלפים מקוריים עבורו עולים 235 ש״ח לקחו לא פחות מ 2200 שקל!!!מחירים מנופחים והכנסה לחשבון של חלפים שאין שום מצב שדרשו החלפה לולא הם התרשלו בעבודה.כואב הלב לראות את חוסר היושרה וניצול אנשים תמימים.אני לשם לא הייתי אפילו מתקרב!
הילה זרגרוב
הילה זרגרוב
19:43 28 Aug 22
ערב טוב....חשבתי הרבה איך להעביר אליכם את התחושות המזעזעות שיצאתי מאצלכם ביום חמישי האחרון. הגעתי אליכם עם רכב שנוסע מצויין וקיבלתי רכב אחרי טיפול שאי אפשר לנסוע בו כלל. ראיתם שאני נמצאת עם כל הילדים שלי וידעתם שאין לי דרך אחרת להגיע למחוז חפצי ולמרות זאת אף אחד לא טרח לנסות להציע עזרה אנושית שלא עולה עשרות אלפי שקלים!! שילמתי 10,000 ש''ח טיפול על הרכב!!!! בפועל יצאתי עם רכב תקול ותחושה מבזה!! ידעתם שאי אפשר לנסוע ברכב ובכל זאת אף אחד מהמוסך המהולל לא טרח לשאול אם הסתדרנו!!! קיבלתם כסף ומכאן לכי תחפשי ת'חברים שלך! או שתשלמי עוד סכום הזוי על עוד משהו שהלך ברכב ואז כמובן נטפל! אני לעולם לא אחזור לטפל אצלכם וכמובן שלא אמליץ עליכם לאף אחד! לא שאתם זקוקים לעוד לקוחה אבל חבל שזה היחס שאתם נותנים אחרי שנים שאנחנו מטפלים אצלכם ברכבים. יצאתי עם עוגמת נפש רבה ובתחושת ניצול. חבל שכך אתם מתייחסים ללקוחות שלכם!
לקריאת כל הביקורות
js_loader
המכונאי5, מודיעין-מכבים-רעות
א'-ה' 07:30-18:00 | ו' 7:30-13:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן