מה עושים אם ננעל המפתח בתוך הרכב?

מה עושים אם ננעל המפתח בתוך הרכב

קודם כל, לא נלחצים. יש בימינו מספיק אנשי מקצוע אשר מסייעים במקרים של מפתח נעול בתוך הרכב, בעוד כי דבר זה קורה לעשרות אנשים מדי יום בכל רחבי הארץ. בין אם אתם תל אביביים, רמת-גנים או בכלל מתגוררים באילת, תוכלו למצוא אנשי מקצוע בתחום זה בכמה קליקים בודדים באינטרנט – קראו כאן. 

 

מה לעשות אם ננעל המפתח בתוך הרכב?

אם נקלעתם למצב בו הרכב שלכם לא נפתח בגלל מפתח אשר תקוע בתוכו, אל תנסו לפתוח את הרכב בכוח. חשוב שתדעו כי ניסיון לפתוח את הרכב בכוח עלול לגרום נזק משמעותי לא רק למנגנון הנעילה של הרכב, אלא גם לדלתות, לחלונות וכן למנגנונים של חלונות החשמל. בשנים עברו, פחח היה מגיע לאזור והיה פורץ בכוח את הרכב, מכופף את הפח, שובר את החלון וכן הלאה, אבל בימינו הדברים כבר לא פועלים ככה בד"כ. 

הנה 4 אפשרויות שיכולות לעמוד לרשותכם במצבים אלו:

  1. הפתרון הפשוט: בכל רכב אמורים להיות 2 מפתחות, אז בדקו אם יש לכם מפתח ספייר. זה משהו שאמנם עשוי להיראות מובן מאיליו, אבל לפעמים אנחנו לא חושבים על הפתרון הזמין ביותר אלא נוטים דווקא לסבך את העניין. 
  2. הזמנת איש מקצוע: התקשרו למנעולן אשר נמצא ספציפית באזור שלכם וכן מספק שירות כבדרך קבע באזור הזה. אם הוא מנעולן מוסמך או מורשה משטרת ישראל, הוא יוכל לפתוח את הרכב בצורה בטוחה, מהירה וללא נזקים מיותרים. 
  3. השוואת מחירים: אחד הפתרונות הכי זמינים הוא השוואת מחירים, אז בקרו באתר מפתח בקליק על מנת לקבל 3 הצעות מחירים מאת אנשי מקצוע לפריצת רכבים, מה שעתיד לחסוך לכם עשרות אחוזים בעו"ש. 
  4. הזמנת חברה לפתרון הבעיה: בדקו אם אפשר למצוא באזור שלכם חברות אשר מספקות שירותי דרך, כי חברות שרותי דרך רבות מציעות שירותי פריצה לרכבים.

 

האם המפתח נשבר? גם לזה יש פתרון

אם המידע הנ"ל לא רלוונטי לכם בגלל מצב של מפתח רכב שבור, או מפתח רכב אשר הלך לכם לאיבוד, הפתרון הכי זמין הוא שכפול מפתחות רכבים. המחירים של שכפול מפתחות יכולים לנוע בין מאות לבין אלפי שקלים, ככה שגם כאן הטיפ הכי חשוב הוא – השוואת מחירים. באופן כללי, המחירים אמורים לנוע בין כ-1,200 – 2,000 ₪ ומעלה בגין שכפול מפתחות חכמים. 

ככל שתכירו יותר את המחירים בשוק, ככה תוכלו לחסוך כסף בתהליך, ככה שההמלצה כאן היא: לבדוק מחירון שכפול מפתחות רכב. עם זאת, חשוב לציין כי ישנם מחירונים מכל מיני סוגים באינטרנט, ככה שחשוב למצוא אחד אשר עולה בקנה אחד עם המחירים הריאליים בשוק. באופן הזה, תוכלו להבטיח לעצמכם את קבלת השירות הנכון ביותר במחיר הכי נכון בכיס.

 

מנעולן לרכב – כל מה שחשוב לדעת >> 

 

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן