מנעולן רכב – כל מה שחשוב לדעת…

מנעולן לרכב

רכב הוא מומחה שמתמחה בפתיחת מנעולי רכבים, החלפת מנעולים, תיקון מנגנוני מנעולים והתקנת מנגנוני נעילה חדשים. הוא מסוגל לפתוח את הדלתות של רכב, לשחרר מנעולי חץ, להחליף מנעולים ולתקן מנגנוני נעילה. מנעולן רכב יכול גם לספק שירותי חירום לפתיחת רכבים במצבי חירום כמו כשנשכחו המפתחות בתוך הרכב או כשהמפתחות אבדו. ישנם סיטואציות שפשוט חייבים להיעזר באיש מקצוע שידע לספק מענה מקצועי בשעת הצורך…

מתי צריך שירות מנעולן רכב? תקלות נפוצות:

1. אובדן מפתחות – זהו הבעיה הנפוצה ביותר ויכול לקרות לכל אחד. אם אתם לא מצליחים למצוא את המפתחות שלכם, מנעולן רכב יכול לסייע לכם בפתיחת הרכב.
2. המנעול ישן ושחוק – זהו המצב בו המנעול אינו עובד כמו שצריך ואתם לא מצליחים לפתוח את הדלתות של הרכב. מנעולן רכב יכול לפתור את הבעיה על ידי תיקון או החלפת המנעול.
3. מפתח שבור – בעיה די נפוצה היא כאשר מסובבים את המפתח חזק מידי והוא נשבר בתוך הדלת או בסוויץ". במצב כזה יש צורך לחלץ את המפתח השבור ולהכין אחד חדש. המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה במידה ויש לכם מפתח נוסף שלם.
4. סוללת מפתח הרכב חלשה – אם הסוללה של מפתח הרכב שלכם חלשה, יתכן שלא תוכלו לפתוח את הדלתות של הרכב. ובכן, במצב כזה אתם לא חייבים לקרוא לאיש מקצוע אך ישנם מקרים שאנשים פשוט לא טורחים לבדוק את סוללת השלט וממהרים להתקשר למנעולן הקרוב.
5. המפתח נתקע בתוך הרכב – במקרים שונים קורים מצבים בהם אנשים נתקעים מחוץ לרכב כשהמפתח תקוע בפנים, סיטואציה מעצבנת בהחלט. במידה ואין לכם מפתח רזרבי תיאלצו לשבור את החלון או להתקשר למנעולן שיפרוץ לכם את הדלת בצורה מקצועית מבלי לגרום לנזק.

טיפים לבחירת מנעולן רכב

אמינות ומומחיות – ודאו שהמנעולן שאתם משתמשים בו מספק שירות מקצועי ובעל ניסיון. חשוב לבדוק את התעודות וההכשרה של המנעולן ולוודא שהוא מסוגל לטפל בכל סוגי המנעולים והרכבים. עוד באותו עניין שכדאי לבדוק זה מה לקוחות אחרים חושבים על השירות של אותו מנעולן, בעידן המידע בו אנו חיים קל יותר למצוא ביקורות של אחרים. איך אומרים? אין חכם כבעל ניסיון, נסו לקבל מושג איזו חווית שירות אחרים קיבלו מאותו בעל מקצוע…

מה רמת הדחיפות שלכם? במידה ומדובר במקרה שאינו סובל דיחוי בטח תרצו לדעת שישנם מנעולנים המספקים שירות 24/7 בכדי לספק שירותי חירום במידת הצורך. אם הדחיפות אינה גבוהה, ההיצע למעשה גודלת מאחר ויהיו יותר אנשי מקצוע שיכולו להתאים לצורך שלכם.

שירות אדיב וחיובי הוא לא הדבר הכי קריטי שמחפשים איש מקצוע (בהתחשב שהוא מספק שירות מקצועי) אך תודו שזה כיף גדול לקבל שירות ממישהו שמחייך אליכם ומחזיק בגישה חיובית. אם אפשר ליהנות גם משירות אדיב אז למה לא?!

 

למצוא איש מקצוע אמין בקלות…

מחפשים מנעולן אמין בעיר שלכם? עם מאגר המומחים פיקס קאר תוכלו למצוא בקלות מגוון נותני שירות לרכב. החזון שלנו הוא לשפר את חווית השירות בין לקוחות פרטיים לנותני שירות בענף הרכב. מוזמנים ליהנות ממערכת הסינון החכמה שלנו לקבל תוצאות רלוונטיות תוך שניות…

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן