לחסוך בהוצאות הטיפול במוסך

לחסוך בהוצאות הביקור במוסך

נקודה חשובה, 

רגע לפני שמדברים על חסכון, חשוב לציין שאין הכוונה לוותר על איכות השירות או המוצר שאתם מקבלים אלא פשוט לשלם פחות על אותו הערך. כשמדובר ברכב שלכם, המטרה שלנו היא לסייע לכם בחיבור נכון עם אנשי מקצוע וספקים שבאמת ישרתו אתכם נאמנה ויסייעו לכם לקבל פתרון ולשלם מחיר הוגן.

לחסוך בהוצאות הביקור במוסך

אם כך, הכנו עבורכם מספר טיפים (ערכיים) שבאמת יכולים לעזור לכם לחסוך בהוצאות, שנתחיל?

  1. לדאוג לחלפים בעצמכם – ברוב הגדול של המקרים בביקור במוסך יש צורך להחליף חלק כזה או אחר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בטיפול תקופתי (שאתם יודעים מראש מה מחליפים). היום מוסכים רבים יאפשרו לכם להביא בעצמכם את החלק ולחסוך למכונאי להשיג עבורכם את החלקים ועל ידי כך לחסוך את עלות התיווך שברוב המקרים גובים לכם בעבור כך. הבאת חלפים בעצמכם יאפשרו לכם לבחור את טיב החלקים ולשלם בהתאם ליכולת שלכם.
  2. למצוא איש מקצוע אמין – על אף שזה עצוב במקרים רבים המציאות מוכיחה שבעלי מקצוע לרכב (תקף כמעט לגבי כל תחום) מנצלים את חוסר הידע של הלקוחות וגובים עלויות גבוהות ממה שצריך לקחת בפועל. הגעה לבעל מקצוע אמין יגדיל משמעותי את הסיכוי שתשלמו כמה שבאמת צריך לשלם ועל ידי כך לחסוך בעלויות באופן ישיר.
  3. לטפל בזמן – הרבה פעמים יש לנו נטייה "למשוך" דברים עד למצב שחייב, לפעמים זה פשוט יעלה לכם יותר! אם תדאגו לעשות טיפולים תקופתיים בזמן, תתחזקו את הרכב בצורה טובה יותר ואלו ימנעו לכם בעיות. הדבר תקף גם למצב שבו יש בעיה ולא מטפלים בזמן, לעיתים הדבר יחמיר ויגרום לכך שהטיפול יהיה יקר יותר ממה שיכל להיות במידה והייתם דואגים לטפל ברגע שזיהיתם את הבעיה.
  4. השוואת מחירים בין מכונאים שונים. אל תסתמך על המוסך הראשון שאתה מוצא. השווה מחירים בין כמה מכונאים שונים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. ישנם לא מעט מוסכים איכותיים בשוק וישנם כאלו שהם פשוט יקרים יותר (מסיבות כאלה ואחרות). שאתם בוחרים איש מקצוע חלק מאמינותו מול הלקוח הוא דרישת מחיר הוגן מול הלקוח. כמובן אין זה צריך להיות הפרמטר העיקרי בבחירת איש מקצוע אך איך סיבה לשלם כפול עבור אותו השירות.
  5. קבל הצעת מחיר מראש. לפני שאתה מביא את המכונית שלך למוסך, קבל מחיר מחיוב מראש עבור כל עבודה שתתבצע. זה יעזור לך להימנע מעלויות לא צפויות. נכון שישנם מקרים בהם במהלך הטיפול ניתן למצוא תקלות נוספות אך חשוב לקבל מושג בטווח המחיר שיכול לעלות. תאמו מראש עם המוסך שבמידה ובמהלך הטיפול מוצאים בעיה שחורגת מהתקציב שהוגדר על בעל המוסך לעדכן אתכם ולקבל ממכם אישור לביצוע הפעולה ולא לפעול על דעת עצמו ולעדכן אתכם בסיום העבודה בנקודת התשלום.

למה פיקס קאר?

עם שירות פיקס קאר תוכלו לאתר בקלות איש מקצוע אמין באזור מגוריכם ואפילו לקבל הצעת מחיר בעבור החלקים הדרושים לטיפול. נדאג לקשר אתכם עם מומחים שיתאימו לצורך שלכם ויפעלו מולכם בצורה הוגנת וישרה בזמן הטיפול.

מצא בקלות מומחה לרכב >>

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן