למצוא בעל מקצוע אמין לרכב?

בחירת איש מקצוע לרכב

הפחד הגדול של כל מי שמכניס את הרכב שלו לאיש מקצוע הוא בפני חוסר אמינות. אם גם אתם מאלו שלא הכי מתמצאים בצד המכני של הרכב (וזה בסדר), ניתן די בקלות לנצל את חוסר הידע בתחום ולהציג מידע לא אמין מבלי שבאמת תוכלו לדעת האם בעל המקצוע מולך פועל ביושרה או מנצל את חוסר הידע שלכם…

אז איך נמנעים ממצב כזה?

בכדי למזער סיכונים ישנם מספר דברים שכן תוכל לעשות כדי לצמצם משמעותית את הסיכוי להיקלע לסיטואציה בה נותן שירות בתחום הרכב מנצל את חוסר ההבנה שלכם, הכנו עבורך כמה טיפים ערכיים בנושא…

1. פנו ליותר מאיש מקצוע אחד – נכון שזה ידרוש יותר זמן ואנרגיה אך אם תתיעצו עם יותר מנותן שירות אחד תקבלו מספר חוות דעת מקצועיות ועל ידי כך תוכל להצליב נתונים. אם כולם מצביעים על אותה הבעיה, סבירות גבוהה שמהבדיקה זו באמת הבעיה שכולם מצליחים לזהות (כמובן לא לשתף את נותני המקצוע בדיאגנוסטיקה של הקודם). ככל שתקבלו יותר חוות דעת תקבלו תמונה "ברורה" יותר.

2. חפשו ביקורות ברשת על נותן השירות –  תופתעו לגלות כמה בקלות תחסכו לעצמכם עוגמת נפש גדולה אם רק תשקיעו כמה דקות לקרוא מה אחרים חושבים על השירות. בעידן המידע בו אנו חיים זה כל כך זמין שזה אפילו קצת טיפשי לא לעשות את זה! טיפ בנושא, הביקורות של גוגל לעסק שלי נחשבות יחסית אמינות ביחס להרבה אתרים שיש ברשת (הביקורות מחוברות לחשבונות המייל GMAIL לכן יש פחות הרבה פחות פייק) ודי בקלות תוכלו לקבל מושג אודות אותו נותן שירות. לחיצה על הביקורות יציגו לכם את הביקורות עצמן כמובן. אין צורך להתרגש אם פה ושם יש גם ביקורת שלילית (קשה לספק את כולם) אבל אתם מזהים שהרוב הגדול של התגובות הן שליליות ומציירות סיפור שונה ממה שחשבתם, בהחלט כדאי להיות יותר זהירים.

3. קבלו המלצות מחברים קרובים – שאלו קרובים אליהם אשר אתם סומכים על דעתם וקבלו מהם המלצות על סמך התנסות אישית שלהם. אולי אפילו תקבלו הנחה קטנה בעקבות ההמלצה של אותו חבר.

פיקס קאר, אצלנו מאמינים באיכות! 

בשונה מאתרי רבים אשר מציגים מגוון רחב של נותני שירות, אצלנו שמים דגש על איכות ובחירה קפדנית של נותני השירות. אנו בודקים אודות בית העסק לפני הפרסום ובמידה ואינו עומד בקריטריונים שלנו פשוט לא מציג אותו. פרסמנו נותן שירות והוא מקבל מהלקוחות ביקורות שליליות? נסיר אותו מהמאגר!

חפשו עם מערכת הסינון שלנו את סוג נותן השירות והאזור הגאוגרפי ותוך שניות יוצגו בפניכם אך ורק נותני שירות רלוונטיים ואמינים.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן