חוויה נהדרת.יעילות, מהירות ושירות נעים מאוד.בביקור חוזר לאחר חוסר תקינות מכשיר...האנשים נחמדים אבל!!!הטכנאי ממש לא מקצועי. לא הבין שחייבים להחליף מכשיר. לא זיהה את חוסר תקינותו.
ראו הוזהרתם!ניגשתי לבדיקת מיגון, כאשר העובד המוסמך במקום או איש לא מקצועי בעליל שלא ידע שהכספת נמצאת בתא כפפות או שקרן שניסה להוציא ממני כספים ( 650 ₪ הזמנת כספת חדשה+ 200 ₪ פריצת הכספת הקיימת= 850 ₪) שלא לצורך במרמה ובתואנה שזה לא מספק את דרישות הביטוח. סירובו לציין את המיגון שכן יש ברכב למרות שלדעתו זה לא מספק מוכיח את בעיית האמינות של המקום , כשבסניף אחר חתמו לי ללא כל בעיות או דרישות.תגובתי להלן:טעות בידך, חברת הביטוח שלי דורשת קודן מפוצל + 2 ניתוקים או קודן מפוצל + כספת כלשהי כולל ברזל ולא מחייבת כספת מסוג אלומיניום בלבד.ראיה לכך, חברת הביטוח אישרה את הטופס ללא כל בעיה, וגם דרישות הביטוח באתר החברה אינן מחייבות אלומיניום. לאור זאת, בדוק את עצמך לפני שאתה פוסל ומחייב אנשים בכספים מיותרים ומודה ועוזב ירוחם.
העובד בשם יוסי עם אפס יחסי אנוש, סירב להחליף מצבר באחריות מורחבת של שגריר, למרות שהשיחה טלפונית עם שנפ אמרו לי לגשת למקום ושהם כן חייבים להחליף. מדבר בצורה מאוד מזלזלת. המקום נמצא 50 מטר מהעבודה שלי, אבל אין סיכוי שאחזור לשם בגלל היחס.