אריק שרותי חשמל ומיזוג לרכב

אריק שירותיחשמל ומיזוג לרכב נתיבות
מורשה - מספר רישיון 10104

מחפשים חשמלאי רכב מומחה שיספק לכם את השירות המקצועי ביותר? אריק שקלו הינו חשמלאי רכב וותיק ובעל ניסיון עשיר בכל תחומי חשמלאות הרכב. לשירותכם: תיקון והתקנת מזגנים לרכב, התקנת אזעקה לרכב, טיפול במצברים ועוד. בנוסף, אנו מבצעים בדיקות רכבים ממוחשבות לרבות בדיקות חורף!נשמח לעמוד לשירותכם באדיבות ובאמינות.

לקוחות מספרים

יהודית חדד
יהודית חדד
12:49 17 Aug 23
היינו היום אצל אריק , הגענו אליו במקרה לאחר שהמזגן ברכב התקלקל..אריק טיפל במקצועיות יסודיות ובמהירות!@הכל בחיוך ובמאור פנים..אדם ישר!!
yoni elgrabli
yoni elgrabli
09:15 12 Aug 22
הייתי הבוקר אצל אריק ואם היה אפשרות לתת לו יותר מ5 כוכבים זה היה קורה בנאדם סופר מקצועי לפי בדיקה שעשיתי אמרו לי שהלך לי יוניט מתחת לברקס כי דלקו לי האורות ברקס אחרי בדיקה עם אריק אמר לי תקנה יוניט ואני יסדר לך אבל לפני שתקנה נבדוק לך קודם תרכב מסתבר שלא היה צריך לקנות הלך לי פלסטיק שנשבר עם הזמן נהיה שחוק החליף לי ולקח לי כולל עבודה 30שקל!!!! השאיר אותי בלי מילים בפה פשוט מקצוען,ישר,ונעים הליכות הייתי חייב לפרגן ולכתוב זאת ממליץ בחום ללכת אליו.😃
עמוס יזרעאל
עמוס יזרעאל
14:37 05 Jun 22
חגית אורלב
חגית אורלב
12:16 30 Mar 22
אמין ושהוא לא יודע הוא לא מבלבל את המוח
Baka A
Baka A
08:21 30 Mar 22
הגענו לאריק לאחר שחיפשנו בדחיפות טיפול במזגן רכב שלא מקרר ביררנו עליו בגוגל ראינו הרבה המלצות והם נכונות מאד!!! הבנאדם סבלני אכפתי כל דבר שבדק הסביר לנו מה הוא עושה מה הבעיה מה הטיפול ועלמילוי גז והבדיקה לקח רק 200₪ באמת ממליצים בחום איש מיוחד שמחפש לעזור ולא עוקץ תודה רבה לךאריק היקר ממשפחתינו
Ilan Maimon
Ilan Maimon
14:30 24 Jul 21
בעלת הפנצרייה נטלי נחמדה ואדיבה החלפתי שני צמיגים מקדימה סהכ מחיר טוב..בהחלפה העובד שבר לי את הבורג לטענתו לא בעיה שלו אני ממליץ לנטלי להיות יותר נוכחת.. נוסיף שלא קיבלתי חשבונית למרות ששילמתי מזומן.
אמנון טויטו
אמנון טויטו
09:37 16 Jun 21
זול ומבין בחשמל רכב טוב אמין אים הוא לא יודע אז אמור אמת ולא משקר
זאב דמרי
זאב דמרי
08:18 13 Jun 21
הייתי .קיבלתי שירות שאין היום בכל כך מוסכים .שירות אדיב מאוד .ושלא נדבר על על ידע וניסיון של אריק של עשרות שנים.והמחירררר בריצפה תודה לאריק שירותי חשמל מומלץ מאוד.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
האומן, נתיבות
א'-ה' 8:00-17:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן