קאיה מערכות לרכב

קאיה מערכות לרכב בת ים (1)

חברת קאיה מערכות לרכב בע"מ קיימת בשוק מעל ל 20 שנה. חברתינו מתמחה בתחומי אביזרי רכב כגון: מיגון, תחום השמע בכלליותו, מולטימדיה ומערכות תקשורת.
כמו כן, אנו מתקינים מורשים לרב בריח.

אנו שמים דגש על אמינות, מקצועיות, מתן שירות מהיר ויחס אישי לכל לקוח.

לקוחות מספרים

קאיה מערכות לרכב
3.9
מבוסס על 206 ביקורות
powered by Google
יגאל מאיר
יגאל מאיר
08:04 01 Oct 23
הכל היה בסדר
חי שכטר
חי שכטר
10:56 03 Sep 23
אפס תודעת שירות.הכל מתנהל בבלאגן בלי סדר.אווירה מתנשאת ורחוקה מלהיות אדיבה או סבלנית.קיבלתי שירות ישיר מהמנהל - היה עדיף שהיה נותן לעובדים שלו לטפל בי ולא מגיע הוא. מתחת לכל ביקורת.
מוטי אבליאב
מוטי אבליאב
16:24 01 Sep 23
אחלה אנשים
roman roman
roman roman
09:28 31 Aug 23
מבחר טוב של מוצרים, שירות מהיר
רון משען
רון משען
16:31 11 Apr 23
מקצועיים לגמרי ואדיבים ביותר.
י פ
י פ
13:41 31 Oct 22
שירות מעולה ,מקצועיות אמינות וכמובן מחיר הוגן
איתי גרומר
איתי גרומר
15:55 26 Jul 22
שירות מעולה התקינו לי מצלמת דרך היה תקלה חזרתי התיחסו באדיבות וסבלנות ופטרו את הבעיה בקלות
ויטוריה דניאל
ויטוריה דניאל
06:06 16 Jun 22
רוצה להודות על היושר והשירות, נכנסתי ללא תיאום החלפתי מצבר וקיבלתי שירות לבדיקת המזגן שהיה ללא עלות, בעל המקום נחמד אדיב וסובלני כשאצטרך בטוח אחזור אליהם תודה
איתי פרוז
איתי פרוז
09:30 30 Mar 22
מחיר לא זול ולא יקר , לגבי אמינות, חזרתי כמה פעמים לטיפול בתקלות במוצר שרכשתי, אם אתה לא בא לקנות ולשלם כסף הם לא מתייחסים.התיייבשתי שם בכל פעם לפחות שעה וחצי, גם שהייתי עם אבא שלי אצלהם הם מייבשים אותך כבר יוצא החשק לחכות לתיקון.אז קיבלו כוכב אחד כי לא זול אמינות גרועה ושירות קטסטרופה.
לילך בירט
לילך בירט
10:33 26 Sep 21
בחיים שלי לא עשיתי פוסט שלא מפרגן אלא עושה את ההפך הגמור... אבל אני חייבת לשתף אתכם על מקום שפעם הייתי לקוחה קבועה בו, כל האביזרים של הרכב שלי שקניתי הם משם והיום... אני קצת בהלם מעצמי שנתתי להם הזדמנות נוספת.לפני כחצי שנה הדיבורית שלי שרכשתי מהם הפסיקה לעבוד... ניגשתי לקאיה מערכות בבת ים מול קניון בת ימון. האחראי שם שאפילו לא טרחתי לשאול את שמו מרוב שהוא היה אנטיפט, רגזן ונרגן וכל מי שמכיר אותי יודע שכשאני מול בן אנוש קודם כל אני מתעניינת בשמו, הודיע בריש גלי שהדיבורית גמורה ושצריך להחליף! מה להחליף? זה רק עניין של הגדרות... החלטתי לשחק עם ההגדרות בעצמי והפלא ופלא - הדיבורית חזרה לעבוד. היום התופסן של המערכת שלי, שהתקנתי שם, השתחרר... פעולה פשוטה של תיקון תופסן - האדון מגיע כועס ואומר- להחליף! הייתי בהלם. מה להחליף מערכת בגלל תופסן ?! והוא התחיל לצעוק עליי שגם לא אחזור. הלם. בחיים לא התנהגו אליי ככה.הלם. מהשירות הדוחה, הפוגעני והמאכזב.קאיה מערכות ואביזרים לרכב בת ים פעם שלישית לא תיהיה.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
אהוד קינמון 6, בת ים
א'-ה' 8:00-19:00 | ו' 8:00-15:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן