מ.ד. מוסך המכוון אילת בע"מ

מוסך המכוון אילת
מורשה - מספר רישיון 40141

מחפשים מוסך אמין באילת? מוזמנים לבקר במוסך המכוון. אנו מוסך מומחה ומורשה המספקים שירותים לרכבים מסוג ג'יפ, סוזוקי, דודג', סובארו, קרייזלר, מזראטי, פיאט, אלפא רומיאו, אבארט' ואיבקו. תחת מטריית השירותים שלנו תמצאו שירותי מכונאות, כיוון פרונט, דיאגנוסטיקה תיקון וחשמל, כיוון מתלים לרכב והכנה לטסט.

הצוות המנוסה שלנו ישמח לעמוד לרשותכם לכל בעיה או שאלה, צרו איתנו קשר.

לקוחות מספרים

מ.ד. מוסך המכוון אילת בע
4.5
מבוסס על 147 ביקורות
powered by Google
Tomer ajam תומר עג'ם
Tomer ajam תומר עג'ם
15:31 12 Jan 23
לא ממליץ. הגעתי למוסך בשעה 14:00 עם תקלה נורה דלוקה.שאני אמור לעזוב את אילת לכיוון ירושלים. הבחור שאחראי עשה טובה שהתייחס אלי.לא טרח להביט לכיוון הרכב. המשיך בשיחת הטלפון שלו אל תוך המוסך ושכח אותי לגמרי.. 0 נכונות לעזור 0 יחסי אנוש
merav turgeman
merav turgeman
19:24 14 Nov 22
שירות אדיב ואמינות מס 1. אין עליהם
דרור בן מויאל
דרור בן מויאל
08:14 20 Jun 22
היינו בדרך לחופשה מהמרכז לאילת.עקב בעיות במיזוג האוויר ברכב מצאנו את עצמנו עם ילדה קטנה מנווטים למוסך ג'יפ במקום למלון. הגענו למוסך המכוון באילת ללא שום תיאום מראש. במקום הבינו ישר את הסיטואציה, קיבלו אותנו מיידית עם חיוך ויחס מדהים. גם של העובדים במקום וגם של מנשה שבדיעבד הסתבר שהוא בעל המוסך.התקלה הייתה חוסר גז במזגן, אך זה דרש בדיקה בטרם טיפול בתקלה.תוך שעה מהכניסה ועד לסיום בתקלה היינו בחוץ בדרכנו למלון, מרוצים מהמזגן ומהשירות והיחס האישי שקיבלנו.שלא תצטרכו, אבל אם כבר כן, אז שתדעו ששווה להגיע אליהם.
Zahi Harel
Zahi Harel
03:31 28 Oct 21
עברתי טיפול תקופתי, שירות אדיב, מחיר העבודה יקר יחסית למרכז הארץ. נכון לתחילת אוקטובר 21. מחיר שעת עבודה הינו 280 ₪. חלפים אני מניח לפי מחיר היבואן.
Shlomi Bitton
Shlomi Bitton
20:58 15 Aug 21
מוסך אמין, הוגן ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר!לא מובן מאליו ופשוט תענוג לטפל אצלהם, ממליץ בחום לכל אילתי או מי שמגיע לאילת, גם אם המחיר נראה גבוהה כי זה מוסך מורשה = על איכות לא מתפשרים.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
הבורסקאי 25, אילת
א'-ה' 7:30-16:15 | ו' 7:30-12:30

שתפו אחרים

דילוג לתוכן