מרכז שירות קרל בע"מ

ג
מורשה - מספר רישיון 1183

מרכז שרות קרל פועל ברמת גן מאז שנת 1959, מוסך מורשה של קיה אשר מעניק טיפולים מגוונים עבור כל סוגי הרכב.

בראש המוסך עומד מר עזרא ג'רבי, לו ניסיון של עשרות שנים בתחום ותעודות הסמכה רבות, כאשר הצוות הפועל תחתיו מיומן ומקצועי.

לקוחות מספרים

מרכז שירות קרל בע
4.0
מבוסס על 71 ביקורות
powered by Google
שלום חתוכה
שלום חתוכה
11:17 24 Sep 23
silviu bril
silviu bril
19:21 11 Sep 23
Ami Oren
Ami Oren
13:30 03 Aug 23
ביקשתי טיפול לפני טסט ושיעבירו גם טסט.הסכימו אך לא נתנו מחיר מלא בטלפון. הבאתי את האוטו ב7:30 בבוקר - אמרו לי 1400 להכל (גבוה קצת אך הסכמתי כי זה נח). מסתבר במעמד התשלום שהמחיר לא כולל לקיחת הרכב לטסט, תשלום על הטסט ומע"מ. אמרו לי לאסוף את הרכב ב15:45.יצאתי מהעבודה וכשהגעתי אמרו לי שלא הספיקו להעביר את הרכב טסט!!! לקחו 1600 שקל ובזבזו לי את הזמן
Aviran Zafrany
Aviran Zafrany
08:34 30 May 23
מוסך של עושקים, לא נותנים הצעות מחיר לשום טיפול טלפונית, וכשמבקשים מהם להעביר טסט דורשים 780 שקל, להתרחק, הכל כאן מסריח
Shuly Indersten
Shuly Indersten
13:02 02 Apr 23
אריק וורסל
אריק וורסל
06:19 16 Oct 22
אחד המקומות השירותיים ביותר. מוסך מקצועי . שרות מעולה , וסבלני.נקי ומסודר. המזכירות ולרבות בעל המוסך אדיב מאוד ומסביר כל דבר.הכל תמיד טופל לשביעות רצוני המלאה
Adi Ashtan
Adi Ashtan
16:38 14 Oct 22
באתי אחרי תאונה, עם הצד הפוגע (שהיו מעוניינים לשלם בעצמם), קבעתי איתם מראש וזה פשוט נראה שהם לא בצד שלי (שכנעו את הצד הפוגע שלא לשלם על זה אלא לתת לביטוח לשלם את זה), אמרו לי לחכות שעתיים לשמאי למרות שקבעתי איתם מראש והסברתי להם מה העניין עוד בטלפון, הלכתי כי היו לי פגישות להיות בהן והשארתי אצלם את האוטו, חזרתי אחרי שעתיים ומסתבר שהשמאי כבר היה והלך והתעלם מנזקים ברכב, הודעתי לאחראי וביקשתי שיוסיפו את זה לדו"ח, לא שמעתי מהם. הם עיכבו את הטפסים בכמעט חודש וגם אז זה לא כלל את כל הנזק. התיקון שלהם היה גם לא משהו בכלל והשאירו מלא סימנים מהתאונה.המחיר שלהם מוגזם בקטע אחר. קיבלתי רק החזר חלקי בעקבות כך.
Hagara Shalev
Hagara Shalev
09:12 14 Oct 22
ב- חודש מאי 2021 הכנסתי את הרכב לטיפול במסגרת אחריות - השארתי קרוב ל15,000 שח' תביעת ביטוח הרכב לא זכה לרחיצה - חוסר סבלנות נוראית בכל שאלה ובכל פניה - המכונאי דיבר עם השמאי מבלי להתחשב בדברי תוצאה של שריטות לכל אורך הרכב שלא טופלו-ב-14/10 צלצלתי עקב בעיית סטרטר בהנחיית מכונאי שגריר- ענתה גברת שהקשיבה (כך חשבתי) לתאור הבעיה שהפנתה לגבר -פשוט העבירה את השפופרת -הוא לא הבין מה אני רוצה אני לא הבנתי למה אני מדברת איתו והתחלתי מהתחלה את הסיפור האיש ענה בצורה לא עיניינת ומכבדת שאל "האם את כועסת עלי?" מה הקשר, לא הבנתי. לבקשתי האם אפשר להגיע בערב חג ענה רק למקרים דחופים - שאלתי האם אני מקרה דחוף? הרכב לא מניע לי לסרוגין (רכב חדש 2021) ענה שלא יודע ושאביא את הרכב לאחר החג - לא הבנתי, יש לי בעיה לא דחופה או דחופה? בקיצור איש גועלי אולי שונא נשים אחרת אין לי הסבר לדבר ההזויי הזה - להזכירכם- לנשים יש ארנק! וגם יכולת בחירה חופשית איפה להשאיר את הכסף שלהן- אילו הייתי גבר שאלות מפגרות כמו את כועסת עלי לשאלה עיניינית לא היו עולות בכלל. גועל נפש של חוויה - שירות מתחיל מטלפון
יאיר אנגל
יאיר אנגל
15:39 30 Aug 22
אני לקוח ותיק במוסך {מעל 10 שנים}יכול להגיד בפה מלא שעובדי המוסך ההנהלה והפקידות ממלאים את תפקידם על הצד הטוב ביותר ואין הדבר מובן מאליו. וכל המוסיף גורע.
1981orenap
1981orenap
11:27 08 Apr 22
הגעתי למוסך לאחר תאונה.מרגע הגעתי עם השמאי ועד התוצאה הסופית לקח 3 ימים כולל רכב חלופי.שירות הלקוחות, בעל המוסך ובעלי המקצוע היו מעל ומעבר.פשוט חוויה נעימה ומקצועית.תודה רבה :)
לקריאת כל הביקורות
js_loader

שתפו אחרים

דילוג לתוכן