מרכז לשירותי רכב חשמל מוטי בע"מ

מרכז לשירותי רכב חשמל מוטי בעמ רחובות (1)
מורשה - מספר רישיון 10233

נותנים שירות לכל סוגי הרכבים, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, טיפולים תקופתיים, מכונאות, חשמל רכב, מיזוג אויר, פחחות, פתרון בעיות זיהום אויר.

מתמקדים במתן שירות לכל סוגי הרכבים בשימוש הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הרכב, שימוש בחלפים מקוריים לפי יצרני הרכב השונים, תוך שימת דגש על מתן שירות ללקוח – שירות רישוי שנתי (טסט), אמצעי תחבורה עם הגעת הרכב למוסך, מתן תשומת לב לפרטים הקטנים החשובים ללקוח.

לקוחות מספרים

reshef Halperin
reshef Halperin
15:10 05 Sep 23
חייב לפרגן כי כשמגיע מגיע.יש לי במוו זד 4 e89ביום שישי האחרון ניסיתי לפתוח את הגג ובזמן הפתיחה הוא נתקע ומאז לא נסגר. ניסיתי שוב ושוב ללחוץ על כפתור הקיפול, הגג נשאר פתוח והחלונות נשארו פתוחים. הרכב נשאר כך במהלך הסופש מחוסר ברירה.ביום ראשון בעקבות הרבה מאוד המלצות שראיתי בקבוצה בפייסבוק יצרתי קשר עם אורי מחשמל מוטי ברחובות וכבר בטלפון אורי הבין מה הבעיה ולמרות שהיה מאוד עמוס אמר לי אני לא משאיר אותך ככה, תגיע אלי עכשיו. נסעתי מתל אביב לרחובות והגעתי אליו. כשהגעתי אורי ישר הסביר מה הבעיה באופן מקיף, עבר איתי על החלקים והסביר לי הכל בדרך ובצורה שלא פגשתי באף מוסך אחר. ההרגשה שמקבלים במוסך זו הרגשה שאורי מטפל בכל רכב כשלו. רמת האכפתיות, הדאגה והירידה לפרטים היא פשוט מדהימה וזה משהו שכבר לא פוגשים היום במוסכים. רואים את האהבה האמיתית שיש להם למקצוע ולרכבים שהם מטפלים בהם. הרכב תוך יומיים חזר אליי עם הגג עובד והחיוך חזר לפנים.אני בדרך כלל לא מאלו שילכו ויכתבו המלצות, במקרה הזה הרגשתי שאני אעשה טובה להרבה אנשים שמחפשים מקום אמין, מקצועי ושירותי שבעלי המקום פשוט אנשים טובים מסבירי פנים ובני אדם לפני הכל - משהו שכבר לא רואים בנוף לאחרונה.לחלוטין אמשיך להגיע לטיפולים נוספים שהם מציעים 🙂
Tal Soraski
Tal Soraski
17:11 07 Aug 23
לא זול. אבל מקצועיים מאוד.העברתי את 2 הרכבים (ניסן ופיאט) לטפל שם ומאוד מרוצה.עושים הכל. כל תקלה מגיע למוטי.
D_commerce
D_commerce
07:23 17 Jul 23
שרה גרו
שרה גרו
14:31 08 Jun 23
מקום נקי ומסודר. שרות אדיב. מוטי אבחן את הבעיה ונתן פתרון מדוייק ויצירתי על מנת לחסוך עלויות. מוטי ואורי מדוייקים ועוזרים עד לפתרון ולשביעות רצון. ממש שמחה שמצאתי אתכם. כי כל אחד צריך שיהיה לו מוסך בית.תודה.
Andrei Altuhov
Andrei Altuhov
17:36 14 May 23
uri halperin
uri halperin
11:26 27 Oct 22
מוטי והצוות כולו, מקצוענים והגונים. הגעתי עם פונטו 2009 עם בעיית קלאצ׳ אמיר שקיבלתי הצעה יקרה מאוד (בתשלום) ממוסך אדמונד בחולון. מוטי תיקן את הבעייה במחיר הגון ועוד סידר לי במחירי עלות דברים נוספים באופן שעכשיו הרכב נוסע כמו טיל!!! בחרתי בו במוטי במקרה, אבל אין ספק שהוא המוסך המועדף עלי! בשורה תחתונה חבל״ז!!!
אריה שורשי
אריה שורשי
16:39 12 Oct 22
התקשרתי בקשר לסוללה של מערכת היברידית בהונדה אינסייט. ענו לי יפה אבל לא פתרון או אבחנה. לאבחנה נדרשתי להגיע. אבחנה בחינם ענו לי. בנתיים לא הגעתי והבעיה במכונית עודה קיימת. השאלה היא האם ניתן לסמוך על חוות דעת כזאת.האם ישלחו אותנו עם הכל בסדר תגיעו כשתהיה בעיה.!!
ירדן קלברס
ירדן קלברס
09:57 12 Sep 22
הגעתי לחשמל מוטי לאחר בעיה בגיר בפיאט 500 שלי. קיבלתי שירות מקצועי, אמין ויחס נעים וסבלני מאד! התחושה הייתה של אכפתיות, עשו הכל כדי שאהיה מרוצה ונתנו שירות מעל ומעבר גם חצי שנה אחרי בנחמדות וחיוך. תודה רבה!
Ayala Ben Natan
Ayala Ben Natan
13:27 08 Aug 22
תיקון גג נפתח לרכב רק כאן!!!הייתי אצל שניים נוספים לקחו כסף וחלקם עשו נזק. פתרו לי כאן את הבעיה. יש להם שם מצוין ובצד. ממליצה מאוד 👍👍👍
Eliron
Eliron
12:32 07 Jul 21
חברים שירות ויחס כזה לא קיבלתי הרבה זמן !!!איני מכיר אותם אבל אספר כי מגיע להם !קניתי פיגו 207 cc קבריולט ...הגג לא נפתח ויש עימו תקלה ..לפי המלצה של חבר מראש העין נסעתי עד לרחובות למוסך שם על הבוקר ללא תיאום מראש . בתאריך 7.7.21בשעה 08:00 בבוקר היתייצבתי שם וסיפרתי מה קורה עם הגג של הרכב ...שוב אציין האבא מוטי בעל המקום קיבל את פני בחום והסביר שצריך לתאם כי באמת הם עמוסים , ובכל זאת שלא התאכזב הבחור הכניס אותי למוסך .. הילד שלו שעובד עימו העונה לשם אורי ממש בחור טוב דייקן בעבודתו ואוהב להסביר ולהראות ללקוח ...ישר בדקו לי את הרכב קיבלתי הצעה .. כולל הנחה וזה יפה תוך שעה וחצי יצאתי מישם לאחר כוס אספרסו ויחס חם עם שירות אדיב .לא ביקשתי שיבדקו לי את הרכב מעבר לתיקון הגג אבל יאמר לזכותם לאחר שהגג תוקן פשוט בדקו את המנוע של הרכב לא של הגג שנעשה וראו שאין בכלל שמן או מים ברכב ההיתי בשוק כי רק קניתי את הרכב , מילאו לי מים ושמן ללא עלות כחלק מין השירות פשוט אנשים טובים אני מאוד אהבתי את המוטו של אורי הבן של מוטי שהוא משתדל מאוד לתקן ושלא תהיה סיבה שתחזור שוב מאוד אהבתי ...אז קודם כל שאפו להם וכמובן שאפו גם לעובדים ששם שבילעדהם כלום לא היה זז .אז חברים זה מוסך שעוסק בכל סוגי הרכבים ואני ממליץ בחום רב להגיע לשם .. משדרים שם אמינות בכל אופן זאת תחושתי והרגשתי .שוב כל הכבוד ...
לקריאת כל הביקורות
js_loader
משה יתום 5, רחובות
א',ב',ד',ה' 7:45-16:00 | ג' 7:45-14:00 | ו' 7:45-13:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן