מוסך פ. שלום בע"מ

מוסך פ. שלום בעמ רמלה (1)
מורשה - מספר רישיון 2156

מוסך פ. שלום הממוקם ברמלה הינו מוסך מורשה רכבי מאזדה פורד מבית היבואן דלק מוטורס.

לקוחות המוסך נהנים ממגוון שירותים לרכב תחת קורת גג אחת: מחלקת מכונאות, אבחון ודיאגנוסטיקה, חשמל, פחחות וצבע, התמחות במסחריות גדולות ומחסן חלפים.

לקוחות מספרים

מוסך פ. שלום בע
4.8
מבוסס על 202 ביקורות
powered by Google
yaron cadoury
yaron cadoury
11:38 02 Oct 23
Moti Cohen
Moti Cohen
05:09 27 Sep 23
מוסך מעולה. יניב מקצוען, מקסים, ואיש ישר.
ירין שם טוב
ירין שם טוב
10:35 14 Sep 23
מטופלת אצלכם שנים ומאוד מרוצה מהשרות
אפרת איילת יומה
אפרת איילת יומה
14:13 13 Sep 23
שירות מצוין ומהיר, יחס אישי ואדיב
zeev vino
zeev vino
04:31 13 Sep 23
שרות ואיכות מצוין ממליץ מאוד
Shavit Gilat
Shavit Gilat
03:22 10 Jan 23
כרגיל : מפגש נוסף עם אנשים ישרים כמו סרגל, עומדים על הראש כדי שתצא מהר ומרוצה-החל מתיאום הכניסה למוסך עם איריס, והמשך עם הטיפול עצמו עם יניב ואנשי צוות המוסך.. מופת של שירות ומקצועיות, וצניעות שלא רואים במחוזותינו. (אני מגיע, אגב, למוסך מהדרום הרחוק- הנסיעה הארוכה יחסית שווה לי- מקצועיות נדירה ואחריות כלפיי הלקוח)
דוד שמס
דוד שמס
18:19 02 Jan 23
חייב לציין לטובה את השירות והסבלנות של יניב !!! פעם ראשונה שאני נכנס למוסך מורשה של היבואן ונתנו לי הרגשה של משפחה ! איריס המקסימה נותנת שירות מעולה, יניב אבחן לי את הבעיה בשניות וגם נתן סריקה על כל הרכב, הסביר לי בסבלנות שאין כמותה על כל שאלה ועל כל חלק גם שהיה ממש עמוס וטיפל בהרבה לקוחות.ישבתי שם יום שלם ופשוט היה תענוג לראות איך כל לקוח שהגיע לשם פשוט קיבלת את השירות הכי טוב שאפשר וכולם יוצאים מרוצים!אין ספק שמצאתי את המוסך לרכב שלי גם שזה רחוק ממקום מגוריי.פשט תענוג של מקום ושל אנשים !!!
אבידור צבי
אבידור צבי
09:03 22 Dec 22
שירות אמינות עמידה בזמנים ויחס אישי מעל הכל !אני ואחותי הגענו למוסך במקרה כי זה מוסך מורשה של מאזדה אנחנו מטופלים בו כבר 3 שנים ומורצים מאוד מהשירות .1. האמינות של המקום מעל הכל , וזה שווה כל שקל גם אם במוסך מורשה מעט יקר יותר בסופו של יום זאת השקעה לטווח ארוך שם תשלם פחות .2. פעם הייתי הולך למוסך בחשש שיעבדו עלי כי אני לא מבין בזה כלום . אצל יניב אני מרגיש בטוח הוא מסביר מראה מקצועי ואמין מאוד ! לעולם לא יעשה מה שלא צריך .3. דיוק ועמידה בזמנים קבעת טיפול שתגיע הם כבר ידעו מי אתה בדיוק מה שאתה צריך יום לפני זה הם מקפידים לעבור על כל רשימת הטיפולים שמגיעה אליהם וככה נערכים בהתאם עומדים בזמנים ונותנים שירות טוב.4. יש חדר המתנה5. המיקום בהגעה בכבישים גם למי שלא מרמלה מאוד נוח ובלי פקקים של תוך העיר .ממליץ בחום ובאופן אישי
Moran Ben David אופניים
Moran Ben David אופניים
18:49 21 Dec 22
מוסך מעולה, שירות מקצועי ואישי יוצא מן הכלל. יניב בעל הבית, קשוב, סבלני, מסביר כל דבר. עבודה נהדרת ונקיה ובמחיר מצויין.בהחלט מצדיק את הנסיעה אליו.
Adam Krenzler
Adam Krenzler
10:44 15 Dec 22
רוצה להגיד תודה רבה ליניב על השירות המוסך הכי מקצועי שיצא לי לעבוד איתו. אמינות שירות מקצועיות מי שמחפש את כל זה שיגיע רק לכאן
לקריאת כל הביקורות
js_loader
יוסף קלאוזנר 15, רמלה
א'-ה' 8:00-17:00 | ו' 8:00-14:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן