מוסך השלושה א.ת. בע"מ

מוסך השלושה חדרה לוגו
מורשה - מספר רישיון 7863

מוסך השלושה א.ת.חדרה בע"מ מספק מגוון שירותים בתחום הרכב הכוללים מכונות, חשמל רכב, דיאגנוסטיקה הכנה לטסט ועוד. המוסך חבר באגוד המוסכים ומספק שירותים משנת 2003.

אנו מעניקים ללקוח שירות מקיף הכולל השגת חלקים, אחריות על העבודה ושקיפות מלאה על הנעשה ברכב. אנו מאמינים בלקוח מרוצה ודוגלים באמינות לפני הכול. המוסך שלנו נבדק בתכנית "יצאת צדיק", בזכות הגישה המובילה את המוסך נמצאנו צדיקים גם בתוכנית :-)

נשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה.

לקוחות מספרים

yarden Dotan
yarden Dotan
18:23 10 Jun 23
אחלה חבר'ה. אמינים מקצועיים, לא באים 'לדפוק' אותי כמו הרבה מוסכים אחרים. הגונים מאוד והמחירים סבירים.
Yd Yd
Yd Yd
18:05 17 May 23
הלכתי אליהם בגלל שהשתתפו בתכנית "יצאת צדיק" בעבר, האבא לא היה שם, רק 2 הבנים שלו, המתנה ארוכה גם לאחר שקבעתי תור מראש כפי שהם דרשו ממני, לא נחזור אליהם, יחס מתנשא ומחיר יקר מאוד לדעתי,גם לא הצליחו לאבחן דרך המחשב תקלה שהראיתי להם
ליאור יצחק
ליאור יצחק
19:38 06 Apr 23
לא להתקרב, הגעתי בגלל נורה ABS דולקתהחליפו לי חיישן ב 1400 שח ואז אמרו שזה כנראה לא חיישן וצריך להחליף עוד משהו ב2000 שחכמובן שלא נמשכתי איתו, אבל אחרי שיצאתי משם נדלקה לי נורה נוספתבקיצור אני לא אומר שהם רמאים אבל בטוח לא מקצוענים
Yonatan Eili
Yonatan Eili
15:50 07 Jan 23
המקום היחיד שאני לוקח אליו את הרכב. אחלה אנשי מקצוע, ישרים ואמינים. הם מסבירים בצורה ברורה מה האפשרויות שלך מבחינת טיפולים והמחירים שלהם הכי הוגנים שמצאתי באזור.
sima hershkovits
sima hershkovits
07:27 20 Dec 22
מקום מרווח .יש מקומות רבים בפנים ובחוץ.שרות טוב. היה בלבול בחשבון . מעבר לזה הכל טוב.
דניאל ביטאו
דניאל ביטאו
01:59 04 Dec 22
הזמנתי סטרטר משומש והמכונאי הרכיב אותו והוא לא היה תקין התקשרתי אליהם ואמרו שיזכו אותי על כך אין להם במלאי ועכשיו אני צריך לקנות שוב ולשלם למכונאי להתקנה אני לא רוצה להזמין אי פעם מהם באינטרנט יותר רכיב מסוג זה משומש לרכב הזמנתי חלקים שהם פלסטיקים והם הגיעו והיה בסדר גמור
מ avraham maslawi
מ avraham maslawi
04:19 15 Nov 22
שירות אדיב ומקצועי.כמו שמצופה
מורן בוסקילה
מורן בוסקילה
08:51 15 Jul 22
הגעתי לעשות טיפול שנתי לרכב, כבר שנים אני משאירה את הרכב אצל אלכס ומשפחתו ולא דואגת לרגע. הגעתי אליהם לראשונה לאחר שזכו ביצאת צדיק של חיים אתגר לפני כמה שנים, ומאז כל דבר עוברת דרכם - רכישת רכב חדש, מכירת הרכב הקודם שלי, התייעצות, טיפולים שוטפים.אלכס, יונתן, ניקולא ואנטואנט - משפחה מדהימה, שעובדת בצורה מושלמת והרמונית ביחד, עם כל העובדים הנהדרים שלהם.ממליצה בחום. הטיפול תמיד יהיה רציני, אלכס או ניקי תמיד מתקשרים תוך כדי לעדכן אם צריך משהו נוסף או לא צריך...חשוב - יש לקבוע תור מראש!
Erez Erlichman
Erez Erlichman
10:56 03 May 22
אחד מהמוסכים המשפחתיים, האמינים והמקצועיים שאני מכיר. שקיפות מלאה על הטיפולים, הסברים מלמדים, עצות מועילות לשמירה על הרכב, ישרים ואמינים.
לקריאת כל הביקורות
js_loader
פרידלנדר 12 א, חדרה
א'-ה' 7:00-16:00 | ו' 7:00-13:00

שתפו אחרים

דילוג לתוכן