ד.ש. לאופר יבוא ושווק בע"מ

ד.ש לאופר שווק חיפה (1)

חברתנו עוסקת ביבוא ושווק חלקי חשמל ותאורה לרכב, משאיות, אוטובוסים, ציוד מכני הנדסי ובמבחר רב של אביזרים שונים לרכב.

אחד מעקרונותינו החשובים ביותר  הוא הנחישות לספק לקהל לקוחותינו ערך מוסף אמיתי במונחים של  מוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

לקוחות מספרים

ד.ש. לאופר יבוא ושווק בע
4.7
מבוסס על 280 ביקורות
powered by Google
idan jh
idan jh
17:23 01 Nov 22
לקוח נאמן מזה שנים.... תמיד מקבל מידע טכני עשיר על המוצרים שאני רוכש.מקצועיות ואמינות כמו בלאופר אין באף מקום בצפון .
Shaul Amsterdam
Shaul Amsterdam
19:10 24 Oct 22
מיקצוענים אמיתיים, שרות נהדר סבלני ואדיב, ויש להם כמעט הכל לרכבים כבדים !
LEA ABARGIL
LEA ABARGIL
12:11 29 Sep 22
בוסטר התנעה הטוב ביותר שקניתי לג'יפ שלי מניע בקלות מוצר מעולה פשוט אחרי שתאכזבתי מכל הצעצועים שמכורים ברשתות !!!פשוט עושה את העבודה בקלות וגם הניע גם רכב של חבר שעמד חודש ללא התנעה פשוט ממליץ בחום על המוצר הזה של חברת CARKU !!!
MIcha Benyaacov
MIcha Benyaacov
11:56 18 Jul 22
היי שלום לכולם. ברצוני להודות מעומק הלב לחברת ד.ש. לאופר הותיקה ,האמינה ,עם השרות הטוב ביותר , האדיב הסבלני והמקצועי , כמיטב המסורת שרק הם יודעים לתת . אמינות הגינות ויושרה ב:100% מנסיון שלי .אצלם בחברה ישנם את החומרים הטובים ביותר , ממיטב היצרן הגרמני ,ללא פשרות ,וברמה הגבוהה ביותר. שירות מעל המצופה ברמת המשפחה הקרובה , וזאת כלא מובן מאליו . ברוכים תהיו בתפקידכם למען כלל ציבור הלקוחות , יישר כח עלו והצליחו אתם מספר 1 !!!! בתודה מראש וברגשיי כבוד .: לקוח נאמן שתמיד בא בזמן !!!!!
ליאורה ניסים
ליאורה ניסים
18:25 28 Feb 22
חייבת לציין שמדובר על עסק מקצועי ואמין מאד!!!היית צריכה לבעלי פנס ראשי למשאית סקניה הרמתי טלפון למוסך מרכזי של סקניה לא רצו לתת מענה בלי רשיון רכב או מספר רישוי וגם לאחר זאת הייתי צריכה לחכות מעל שעה שיחזרו אליי ...בזמן ההמתנה הבלתי הגיונית, חיפשתי בגוגל ונתקלתי בעסק הנ"ל שמייבא חלפי משאיות בחיפה ענה לי בחור נחמד ומקצועי ביותר בשם רונן שרק אמרתי לו את דגם המשאית ושנתון ישר שלף לי את החלק הנדרש עם מחיר וזמינות מיידית בלי המתנה ובלי סיפורים מה שעוד התברר שהמחיר שקיבלתי ממנו הוא פחות מחצי מחיר מהמחיר של המוסך שנזכרו לחזור אליי לאחר המתנה של מעל שעה. הזמנתי את הפנס ולמחרת בבוקר היה אצלי באשדוד שהמחסן שלהם בחיפה שירות מהיר מאד.תענוג היה לי להכיר אותם ומהיום כל מה שבעלי יצטרך למשאית אחזור וארכוש רק משם..ותודה לכם שוב על הסבלנות והעזרה
לקריאת כל הביקורות
js_loader
שדרות ההסתדרות 68, מפרץ חיפה
א'-ה' 7:30-17:00 | ו': סגור

שתפו אחרים

דילוג לתוכן