אלעד וגיא פחחות וצבע לרכב

אלעד וגיא פחחות וצבע לרכב

פחחות וצבע לרכב? חברתנו מתמחה בשלל פתרונות לטיפול ותיקון הרכב, תוך שמירה על מקצועיות וקידמה טכנולוגית. לצוות שלנו מעל 15 שנות ניסיון בתיקון כל מכה בכל רכב.

אלעד וגיא פחחות וצבע לרכב עובדים בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח, נשמח ללות אתכם לאורך כל התהליך מול חברות הביטוח ולספק תיקון איכותי ומהיר.

לקוחות מספרים

מזל שני אמינוב
מזל שני אמינוב
13:50 24 Aug 23
יחס אישי מהמם ומקצועישירות אדיב וזמיןהילה אלופה אין עלייך
לימור איתמר
לימור איתמר
09:53 16 Aug 23
היי הילה, רציתי להודות לך על היחס והשרות המעולה שקיבלנו ממך. שתמיד תשמרי על שמחת החיים שלך, הסיפוק מהעבודה שאת מבצעת בצורה מקצועית, אהבת אדם ונתינה. כל זה לא מובן מאליו.גם מרוצים מאוד מהעבודה עצמה. חוץ משני דברים קטנים שלא טופלו. אילון יחזור.גם ביקשנו לזרז את הטיפול כי לא היה רכב חלופי ועשיתם השתדלות.בזכותך ובזכות השרות של כולכם, אם נצטרך, נחזור ל"אלעד וגיא".
Danna Berman
Danna Berman
12:05 15 Aug 23
את האמתבחיים לא נתקלתי בכזה שירות טוב בארץבאמת שלא.מדהימים
ilia korogodsky
ilia korogodsky
07:46 11 Aug 23
שרות מדהים,קיבלתי את האוטו באותו יום שמסרתי,הגעתי אליהם בהסדר דרך חברת ביטוח,ויצאתי מאוד מרוצה-ממליץ
יובל זר
יובל זר
09:51 02 Aug 23
מוסך מעולה! אנשים מדהימים שעובדים מהלבקיבלנו שירות מצויין ואדיב והרכב נראה כמו חדש!!!
tali berger
tali berger
11:42 05 Jan 23
שירות אמין ומקצועי, המכה תוקנה תוך פחות מעשר דק ! ממליצה לכל אחד להגיע מקום !! על איכות לא מתפשרים
M.R Tuning
M.R Tuning
22:38 22 Dec 22
הגעתי לאלעד וגיא פחחות וצבע לאחר שהתייעצתי עם מספר מוסכים והם נראו לי הכי אמינים ומקצועיים.ולהפליא נדהמתי מתוצאה מושלמת מפוצצת ברק ומנקרת עיניים לכל סובביה!לא האמנתי שהתוצאה תהיה כל כך איכותית . ממליץ בחום לכל אחד שאוהב את הרכב שלו ורוצה שהרכב יחייך לפנות אליהם! מקצוענים אמיתיים תודה רבה לכם אלופים!
Ori Sror
Ori Sror
19:43 19 Dec 22
הגעתי לאלעד וגיא לצביעה כללית של הרכב שלי, צבע ייחודי שלא כל אחד יכול לעשות.התוצאה כפי שניתן לראות בתמונות ברמה גבוהה מאוד ומעבר למקצועיות מדובר באנשים אדיבים וישרים.ממליץ!
Towing Brooklyn NY
Towing Brooklyn NY
16:22 10 Apr 22
חיפשתי מישהו מקצועי בצביעת רכבי יוקרה . להפתעתי הרבה מצאתי את שני האחים , החיפוש הפנה אותי לווצאפ של אלעד , שלחתי לו תמונות של הנזק , נתן לי מחיר מצויין בווצאפ , והבטיח שהרכב ישוחרר בסוף יום העבודההגעתי מרחוק כמו שקבעתי אתו , שמתי את הרכב בשעה 8 בבוקר ,הרכב בשעה 3 אחר הצהריים היה כבר מוכן.עבודה מקצועית ללא סימינים של צבעיה / ללא הבדלי צבע(חששתי מאוד מזה )המחיר שנקבע זה אמת היה המחיר הסופי כולל פולישעשו לי עוד כמה Touch-upsללא חיוב.מגיע להם 5⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️תודה רבה אלעד וגיאשמחתי להכיר
ספיר ואוקנין
ספיר ואוקנין
12:01 26 Jan 22
חיפשתי באינטרנט מוסך פחחות וצבע טוב ולאחר שנכוויתי בעבר הייתי מלאת חששות .נתקלתי במוסך אלעד וגיא פחחות וצבע בחולון וקראתי עליהם המון המלצות טובות ולמרות שאני גרה בחיפה החלטתי לפנות אליהם.לאחר שיחה איתם הבנתי שהם עובדים עם כל חברות הביטוח .הם דאגו לשלוח לי נהג עם רכב חלופי עד אליי בקיסריה ולאחר יומיים בלבד הם החזירו לי את הרכב מתוקן עד חיפה !הרכב חזר אליי לאחר התיקון שהייתי צריכה ובלי קשר לתיקון התאונה הם סידרו לי המון דברים נוספים ברכב שלא קשורים בכלל לתאונה בשווי אלפי שקלים .איזה שרות ! איזה אנשים ! לחלוטין מגיע להם פרגון !!! ממליצה בחום לכולם לעשות כמוני .
לקריאת כל הביקורות
js_loader
המשביר 9, חולון
א'-ה' 8:00-17:00 | ו' סגור

שתפו אחרים

דילוג לתוכן