אלדר בדיקת רכב לפני קניה

אלדר בדיקת רכב לפני קניה נתניה (1)
מורשה - מספר רישיון 10708

אלדר בדיקת רכב לפני קניה בהנהלת ביסמוט שמעון

לקוחות מספרים

Roi Becidan
Roi Becidan
18:48 02 Jan 23
שירות אמינות מעל בעלי מקצוע ברמה הכי גובהה שיש מנסיון !!!!!! זה שהגיב מיקודם סביר להניח שלא מרוצה ממה שניסה למכור ולא הצליח מכון הבדיקה הטוב ביותר שאני מכיר וכל נתנייתי יעיד על כך
רון אלמוג
רון אלמוג
15:41 21 Oct 22
רוצה לשבח את מכון אלדר ,הגענו מאזור המרכז לגביי רכב וחיפשנו מקום בנתניה, לא הכרתי את המקום אז התקשרנו לפני לברר לגביי הבדיקה והשירות היה נעים כלכך מהרגע שהתקשרנו לברר לגביי בדיקה לרכב ועד הרגע שהגענו ויצאנו משם !חן המקסימה הייתה אדיבה ונעימה כלכך!כולם ללא יוצא מן הכלל היו הכי סבלניים ונעימים , מסבירים בסוף הבדיקה הכל בצורה הכי ברורה שיש בלי לפספס אף פרט אפילו קטן,היינו ביום שישי ואומנם לקח זמן אבל היו סבלניים ולא חיפשו לתקתק ו״להעיף״כיף שיש כאלה אנשים מקצוענים שעובדים בצורה אמינה ואיכותית!!ממליצה ממש !תודה רבה :)
Desta Teshale
Desta Teshale
10:50 08 Sep 22
שלום חברים,הגעתי למוסך אלדר לפני מספר שנים שהחבר שלי בעבודה המליץ לי עליו.היום אחרי מס' טיפולים שהאוטו שלי עבר בבטחה יכול להגיד שהגעתם למקום הנכון.אנשים מאוד אמינים ,מקצועים והמחירים הוגנים בתמורה לעבודה. עובדים מאוד מסודר עם רישומים במחשב ככה שבאים לטיפול הם כבר ערוכים לקראת איזה טיפול האוטו הולך לעבור ולכן אני ממליץ עליהם ולאנשי מוסך אלדר מאחל להם שימשכו לתת לנו שירות לעוד הרבה שנים.למי שמעניין אותו , עשיתי את הטיפולים הבאים:1.בדיקת רכב לפני קניית רכב.2.טיפולים תקופתיים.3.טיפול קבוע לפני כניסה לטסט.
מושיקו גוזלן
מושיקו גוזלן
10:48 29 Aug 22
אמנם עבר קצת זמן מאז שהייתי אצלם עד שאני כותב פה את הביקורת...(הזמן עובר ולא שמים לב)הלכתי לבדיקת רכב לפני קניה מכיוון שראיתי כמות גדולה של ביקורות חיוביותבדקתי ביקורות כי לא הכרתי שם מכיוון שאני לא גר בנתניהואני חייב לציין שנתקלתי במקצוענים מהשורה הראשונה!!!!!!בעל המקום שבדק לי את הרכב לא התפשר על כלום!!!! התייחס לכל פרט ופרט במלוא הרצינות ובדק לעומק!!לא חיפש לקצר ולא התייחס לזמן שעבראלא בדק בקפדנות ובצורה יסודיתכמו כן בסוף הבדיקה הוא קרא לי והראה והסביר כל דבר כמו שצריך, כך גם בנסיעת מבחן שהוא עשה בסוף הבדיקהאמנם עלתה הבדיקה 650 ש"ח אך קיבלתי שירות מצויין ובדיקה יסודית עם הסבר מפורט מאודהיה חוויה נהדרת להיות אצלכםעשיתם עבודה מקצועית ויפהממליץ לכל מי שרוצה בדיקה יסודית!! שזה הכי חשוב לעשות שםתצליחו וירבו כמוכם!!!!!
Андрей Суханов
Андрей Суханов
11:35 31 Jul 22
הצוות נהדר, בעל מוסך בן אדם מקסים, מאוד חזק במקצוע, עשה לי כמה עבודות די מורכבות שהרבה מוסכים פשוט רצו להימנע/לברוח מפתרון הבעיה .יש לי לנד קרוזר V8 שאף מוסך לא מכיר את הרכב.לדעתי שמעון היחיד שאמין ושאני משאיר את הרכב בעיניים עצומות.הכרתי אותו כשבאתי לבדיקת רכב לפני קניה ומאז אני בוחר בשמעון קודם כל אם יש לי בעיה אני פונה אליו הוא מכוון אותי לכל.תודה
לקריאת כל הביקורות
js_loader

שתפו אחרים

דילוג לתוכן