שמירה על ערך הרכב

שמירה על ערך הרכב

כאשר אנו שומרים על הרכב שלנו הרכב שומר על ערכו. הנה כמה דרכים לעשות זאת בלי הרבה השקעה.

ערך הרכב מורגש כאשר מגיעים למעמד המכירה. אם ננהג בצורה בטוחה ונטפל ברכב שלנו באופן שוטף לפי ההמצלות, ערך הרכב יישמר לקראת מעמד המכירה וכמובן, כיף לנסוע ברכב שמור היטב. מה אפשר לעשות על מנת לשמור על ערך הרכב?

טיפול שוטף לרכב – כאשר אתם הולכים למוסך, קודם כל וודאו שאתם מטפלים אצל מוסך מורשה אשר יוכל להתחייב לכם לאחריות על הטיפול שאתם עושים. בקרו במוסך לטיפולים תקופתיים מבלי לדחות אותם. אם ישנה אפשרות, טלפו במוסך מורשה של היבואן. בכל אחת מן האפשרויות וודאו כי הרכב מטופל על פי הנחיות היצרן והטיפול מתועד.

ניקיון הרכב – דאגו לניקיון הרכב שלכם באופן שוטף! פח הרכב עלול להינזק מחומציות של לכלולים כגון לשלשת ציפורים או פרי דביק מאיזה עץ, אז אם אתם רואים לכלוך על פח הרכב נקו נקודתית (לא בחוזקה כמובן) עד לשטיפה הבאה וכך פח הרכב שלכם לא יינזק. בקשר לפנים הרכב, החזיקו מגבונים לניקוי כללי | כל דבר אחר שעולה לכם לראש ויוכל לסייע לכם להוריד כתמים מזדמנים בעת הצורך, פעולה זו תועיל לכם למנוע מכתם להתקבע על הריפוד בעת הצורך. פח קטן או שקיות על מנת שהאשפה לא תתפזרו ברכב ותעלה ריחות לא נעימים. באשר לחפצים כבדים ברכב, זוהי סכנה בזמן נהיגה ויש בלימה חזקה או חלילה תאונה, חפצים כבדשים יכולים לעוף ולכן יש לשמור על סביבה נקיה ובטוחה. מחפשים מקום איכותי לשטיפת רכב? תוכלו למצוא מגוון נותני שירות אצלנו במאגר.

⇦ הגנה מפני השמש – מזג האוויר הישראלי לא מיטיב עם הרכבים כאן ותנאי השמש והחום פוגעים לאורך הזמן בפח ופלסטיקת הרכב. המסקנה – חפשו חניה בצל או השתמשו הכיסוי לרכב, אין בידכם אף אחת מהאפשרויות? השתמשו בכיסוי מגן לשמשה הקדמית, תפקידו להגן על חלקי הפלסטיק, העור והבד ובאופן כללי תורם לטמפ' הרכב בימים החמים של השנה. ישנם תכשירים שונים לשמירה על פנים הרכב וניתן לרכושם.

⇦ מלאו דלק בזמן – אל תחכו שנורת הרכב תידלק לכם, כאשר נוסעים ברכב ונורת הדלק נדלקת הדבר עלול לפגוע ביעילות משאבת הדלק.

זכרו כדי לשמור על ערך רכבכם ולא להתאכזב בשעת המכירה – שמרו עליו באופן שוטף.

 

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן