שטיפת רכב נתניה

שטיפת רכבים נתניה
שטיפת אלמוגים נתניה (6)
שטיפת האלמוגים
שטוף אוטו נתניה (5)
שטוף אוטו
שטיפת רכב ידנית אדוארד (1)
שטיפת רכב אדוארד

שטיפת רכבים מומלצת ?

מה חשוב לכם כאשר אתם בוחרים מקום לשטיפת רכב? רוב האנשים חושבים כמובן על הניקיון, אך לא זה הדבר היחיד שחשוב כאשר אנו מגיעים לשטוף את הרכב. צריך לקחת בחשבון שישנם פרמטרים נוספים היכולים להשפיע על בחירתנו. נתחיל מהנקודה הראשונה, ניקיון. הניקיון מתחלק לשני חלקים, שיטת הניקיון ואיכותו. ישנן מספר שיטות לניקיון הרכב – ידני או מכונה, כך או כך לא נרצה לצאת ממקום שטיפת הרכב עם שריטות או נזקים משימוש לא נכון או אגרסיבי באביזרי הניקיון. החלק השני בנקודה זו היא איכות הניקיון, אותה אפשר לבדוק לאחר ניסיון, כאשר בודקים את רמת הניקיון ברכב, לדוגמא יש לבדוק את המקומות הקשים יותר לניקוי, מתחת לכיסאות, תא המטען, מתחת למושבי בטיחות וכד'.

נקודות נוספות אותן חשוב לזכור בעת ניקיון הרכב הן –

יושרה ואמינות  – לרוב אנו נשאיר את מפתחות הרכב שיש לנו חפצים יקרי ערך בפנים, חשוב לעשות זאת תוך ידיעה שמדובר בצוות אמין שלא ייגע חלילה בחפץ בתוך הרכב אשר לא שייך לו. חווית שירות – רוב שטיפות הרכב לוקחות בדרך כלל חצי שעה לרכב על מנת שיהיה מוכן, אם מדובר בלכלוך סטנדרטי. חצי שעה זו תקופת זמן שלא נעים לעמוד ולהמתין, לכן אם תהיה פינת המתנה נעימה חווית הלקוח שלנו תעלה בכמה רמות למעלה ואנו כנראה נחזור שוב. אחרון וחביב, מחיר – עלות הניקיון משתנה בין גודל וסוג הרכב לסוג הניקיון יחד, ונעה בין 50-80 ש"ח בדרך כלל.

שטיפת מכוניות נתניה

שירות פיקסקאר מאגר מומחים לרכב, מציע לכם דרך מהירה וקלה למצוא שטיפת רכב נתניה או בכל עיר אחרת שתבחרו, וכך תקבלו את התמורה הכי גבוהה מבחינת איכות ושירות. עם מערכת הסינון שלנו תוכלו למצוא תוך שניות נותן שירות מענף הרכב על בסיס סוג השירות והעיר בה אתם נמצאים. אנחנו כבר בדקנו עבורכם על מוסכים אמינים, לכם נשאר רק לבחור…

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן