שטיפת רכב ראשון לציון

שטיפת רכב ראשון לציון
אוטו רונית ראשון לציון (6)
אוטו רונית

מחפשים שירות שטיפת רכבים מומלץ באזור ראשון לציון?

עם שירות מאגר המומחים לרכב של פיקסקאר תמצאו בקלות היכן ניתן לשטוף את הרכב ולקבל את התמורה הגבוהה ביותר ברמת איכות ושירות. איך? אנו מציגים במאגר מקומות לשטיפת רכב עם שירות אמין לאחר סינון מתוך מאות המתחרים בשוק.

מה זה אומר לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור כספינו? כאשר אנו בוחרים מקום לשטיפת רכבים אנו לא בוחנים רק את הניקיון. ישנם מספר פרמטרים חשובים ביותר כדי לדעת באיזה שטיפת רכב לבחור. נתחיל מהמובן מאליו, ניקיון. פרמטר זה מתחלק לשניים – טיב הניקיון ואיכותו ושיטת הניקיון. את טיב הניקיון בודקים כאשר הרכב חוזר אלינו ואנו מריחים לראשונה את הרכב (אם אביזרי הניקיון היו מלוכלכים וישנים נוכל להריח זאת מיד), ומסתכלים במקומות הקשים יותר לניקיון כמו תא המטען, מתחת המושבים ומתחת לכיסאות הבטיחות במידה וישנם. חלק שני הינו שיטת הניקיון, יש לוודא כי חומרי הניקוי ואביזרים הנלווים מותאמים לרכבים, לא נרצה להגיע למצב לא נעים בו רכבנו יוצא עם שריטות או פגמים אחרים כתוצאה משימוש לא נכון ואגרסיבי בזמן שטיפת הרכב.

שטיפת רכב – מה עם שירות ללקוח בזמן השטיפה?

נעבור לפרמטר נוסף, חווית השירות, אם נתחשב בעובדה ששטיפת הרכב לוקחת זמן המתנה לא מועט, נחמד לשבת במקום נוח עם שתיה קלה או חמה וכך ליצור מצב שלקוחות חוזרים. ואם כבר דיברנו על לשבת ולהמתין, ישנם שיבחרו להשאיר את האוטו וללכת לטייל , דבר זה מצריך ממקום שטיפת המכוניות להיות מקצועי ואמין, הכוונה בעצם שאנו נרגיש בנוח להשאיר את רכבנו ולהרגיש בטוחים שאף אחד אחד לא חומד לנו חפצים יקרי ערך שהשארנו ברכב. פרמטר אחרון חביב ומסכם – המחיר! טווח המחירים משתנה בהתאם לגודל הרכב ולסוג הניקיון (פנימי \ חיצוני), ועלותו הממוצעת הינה בין 50-80 ש"ח.

מומחים לרכב בראשון לציון:

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן