שטיפת רכב אשקלון

שטיפת רכב אשקלון

מכון שטיפת רכבים מומלץ באשקלון

לוגו ווש סטנר שטיפת רכבים
ווש סנטר Wash Center
שטיפת אביב אריאל לוגו
השטיפה של אילן

מכון לשטיפת רכבים הוא עסק המציע שירותי שטיפה וטיפול ברכבים. שירותי השטיפת רכבים המוצעים במכונים אלו כוללים בדרך כלל שטיפה חיצונית ופנימית של הרכב, ניקוי צמיגים, ניקוי חלונות וחיטוי.

ישנם סוגים שונים של מכוני שטיפת רכבים, החל ממכוני שטיפת רכבים עצמאיים קטנים וכלה במכוני שטיפת רכבים גדולים ומפוארים. מכוני שטיפת רכבים עצמאיים קטנים מציעים בדרך כלל שירותי שטיפה בסיסיים, בעוד שמכוני שטיפת רכבים גדולים מציעים בדרך כלל שירותי שטיפה מתקדמים יותר, כגון ליטוש צבע, ניקוי פוליש ועוד.

שטיפת רכבים אמינה?

כאשר אנחנו מחפשים שטיפת רכב אנו כמובן מעוניינים לצאת עם רכב נקי בסופו של דבר. כולנו רוצים למצוא את המקום הנוח שלנו שנוכל לחזור אליו כל פעם מחדש, איך עושים את זה? למה צריך לשים לב?

שיטות ניקיון ואיכותו

על מנת לבדוק את טיב הניקיון ואיכותו בדקו שדאגו לנקות לכם גם במקומות הקשים יותר לניקוי לדוגמא תא המטען, מתחת לכיסאות או מושבי הבטיחות וכמובן לבדוק ששיטת הניקיון נכונה וחומרי הניקיון והמוצרים הנלווים אכן מותאמים לרכב כדי שלא ייצא מצב בו אנו יוצאים עם שריטות ופגמים אחרים כתוצאה משימוש לא נכון בהם מול הרכב.

חווית שירות טובה

חווית השירות כוללת בתוכה מספר נקודות. חשוב להכניס את הרכב לשטיפה תוך ידיעה שמדובר בצוות אמין שלא ייגע חלילה במשהו בתוך הרכב שאינו שייך לו בזמן שאנו משאירים את הרכב בידיהם

לשטיפה, מה שמוביל אותנו לנקודה השנייה, זמן ההמתנה. בהתחשב בכך ששטיפת רכב דורשת זמן המתנה, לכן נחמד כאשר מקום שטיפת הרכב דואג ללקוחות לפינת המתנה נעימה עם שתיה קלה או חמה אפילו, וכך ליצור מצב בו הלקוחות חוזרים. אחרון וחביב הוא המחיר, חשוב שיהיה מחיר הוגן.

כיום המחיר הממוצע לשטיפת רכבים נע בין 50-80 ש"ח ומשתנה בהתאם לסוג הניקיון (פנימי או חיצוני) ולגודל הרכב.

מאגר מכוני שטיפת מכוניות באשקלון 

שירות פיקסקאר מציע לכם את הדרך למצוא בקלות את המקום בו תוכלו לנקות את הרכב ולקבל תמורה גבוהה ברמת האיכות והשירות. פיקסקאר מסננים עברוכם את נותני השירות על מנת להציג לכם את נותני השירות האמינים בלבד. איך? פשוט מאוד. בחרו את השירות "שטיפת רכב" ואת העיר ב אתם נמצאים והמערכת תציג את המקומות הרלוונטים עבורכם.

טיפים לבחירת מקום לשטיפת הרכב

  • קראו חוות דעת על מכוני שטיפת רכבים באזורכם.
  • בדקו את מחירי השירותים המוצעים.
  • התקשרו למכון כדי לוודא שהשירותים המוצעים עונים על הצרכים שלכם.
  • בקרו במכון לפני שאתם בוחרים אותו.


כאשר אתם מגיעים למכון לשטיפת רכבים, הקפידו לציין את הצרכים הספציפיים שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים שצוות המכון יטפל בכתמים קשים על הרכב שלכם, ודאו שאתם מזכירים זאת לעובד המכון.

מומחים לרכב באשקלון

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן