שטיפת רכב אשדוד

שטיפת רכבים אשדוד
מנהרת הנוצץ אשדוד
מנהרת הנוצץ - שטיפת רכבים
New Look שטיפת מכוניות אשדוד
שטיפת מכוניות ומשאיות New Look

שירות מומלץ לשטיפת רכב

כאשר מחפשים שטיפת רכב אמינה באשדוד יש לשים לב לפרמטרים נוספים מעבר לניקיון, הניקיון הוא אמנם חשוב כי הוא בסוף כל המטרה, אבל גם ניקיון יש לעשות בצורה נכונה.

יש לבדוק את שטיפת הרכבים ברמת אביזרי הניקיון והציוד הנלווה שיהיו מותאמים לרכבים על מנת למנוע מצב בו יישארו שריטות או פגמים לא רצויים כתוצאה משימוש לא נכון או עבודה אגרסיבית.

בכדי לבדוק את טיב הניקיון בשטיפת הרכבים יש לבדוק שהמקומות ה"קשים יותר" לניקוי אכן נקיים, לדוגמה מתחת למושבים, תא המטען או מתחת לכיסאות הבטיחות של הילדים.

שטיפת רכבים אמינה?

אמינות ויושרה הם חלק לא קטן מבחירת מקום לשטוף בו את הרכב. בהרבה מהמקרים אנו נותנים את מפתחות הרכב כאשר דברים יקרי ערך נמצאים בפנים, לכן חשוב להכניס את הרכב לשטיפת תוך ידיעה שמדובר בצוות אמין שחלילה לא ייגע במשהו שאינו שייך לו.

ברגע שנתנו את המפתחות והלכנו להמתין בסבלנות, ישנם מקומות אשר מציעים פינת המתנה נעימה ומזמינה, המלווה שתהיה קלה או חמה ומקום נוח לשבת בו, דבר זה מביא בוודאות לקוחות חוזרים.

אחרון וחביב הוא – המחיר. מחיר הוגן בשטיפת מכוניות נע בין 50-80 ש"ח והבדל המחירים נוצר בהתאם לסוג הניקיון (פנימי או חיצוני) ובגודל הרכב.

מאגר שירותי שטיפת רכבים

עם שירות פיקסקאר תמצאו בקלות היכן אפשר לשטוף את הרכב ולקבל בתמורה את רמת השירות והאיכות הגבוהות ביותר. נותני השירות במאגר עברו סינון במטרה להציג לכם אך ורק מקומות לשטיפת מכוניות רלוונטיים.

מומחים לרכב באשדוד:

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן