פנצ'רייה בבאר שבע

פנצ'ריה בבאר שבע
צמיגי מצדה באר שבע (1)
צמיגי מצדה
ג'נו צמיגים לוגו
ג'נו צמיגים

נתקעתם עם פנצ'ר בגלגל? גרים בבאר שבע והסביבה? מחפשים פנצ'ריה בבאר שבע? נשמח לעזור! 

כדי לתקן פנצ'ר בגלגל הרכב בבאר שבע, ישנם מספר אפשרויות-

》חיפוש שירות פנצ'ריה בבאר שבע במאגר המומחים פיקסקאר.
》עשו זאת בעצמכם. (החליפו גלגל או מלאו אוויר במידה ואפשר וסעו לפנצ'ריה הקרובה.)
》מוסך נייד: ניתן גם להשתמש בשירותי מוסך נייד, המציעים לגשת אליכם למקום שבו נתקלתם בבעיה.

בכל מקרה, חשוב לוודא שהמקום הנבחר יכול לתת את השירות הנדרש במהירות ובאיכות טובה ובמחיר הוגן.

פנצ'ר בגלגל או כל תקלה אחרת אף פעם לא באים "בטוב" ודורשים התעסקות קצת מעצבנת, אך נשמו עמוק ותוך זמן קצר התקלה יכולה להיות מאחוריכם ותוכלו להמשיך בשגרת היום כפי שתכננתם.

החלפת צמיג ב-4 שלבים פשוטים

במידה ומדובר בסך הכול בפנצ'ר בגלגל עם הכלים הנכונים תוך פחות מ-20 דקות הרכב יהיה מוכן לנסיעה. החלפת פנצ'ר במספר שלבים פשוטים:

1. פתיחת האומים בגלגלים – בכל גלגל יש מספר אומרים (ברגים) אשר מחזיקים את הגלגל לרכב, בשלב הראשוני יש לשחרר אותם בלבד ולא להסירם עדיין. כאשר הרכב נמצא על משטח יציג יהיה הרבה יותר קל לבצע את השחרור הראשוני של האום, לאחר שהוא משתחרר המשך הסיבוב הרבה יותר קל.

2. הרמת הרכב על הג'ק – מכניסים את הג'ק מתחת לרכב בשלדה שלו (במקום חזק) ומכוונים אותו במקום הנכון, רק אז מתחילים לסובב ולהרים את הזרוע שלו שתרים את הרכב. הרימו לאט וודאו כי הג'ק אכן נתפס במקום טוב לפני שאתם ממשיכים להרים את הרכב למצב גבוה יותר. הגובה הנחוץ הוא כאשר הגלגל נמצא באוויר באופן כזה שיהיה קל להוציא אותו.

3. שחרור האומים ופירוק הגלגל – עכשיו שהרכב באוויר האומים משוחררים יהיה קל ומהיר לשחרר אותם לחלוטין ולהסיר אותם מהגלגלים. כדאי לשים אותם במקום מסודר (אפילו אם יש שקית) בכדי שלא ילך אף אום לאיבוד. לאומים תפקיד חשוב ביותר ונסיעה ללא אום אינה בטוחה! עכשיו שכל האומים מפורקים ניתן להוריד את הגלגל בזהירות.

4. הרכבת גלגל רזרבי – התקינו את הגלגל התקין במקומו והרכיבו חזרה את האומים. עכשיו עושים הכול בסדר הפוך :-). הרכיבו את האומים באופן חלקי, הורידו את הרכב בזהירות עם הג'ק, חזקו את האומים חזק כשהרכב על משטח יציב. וסיימתם.

פנצ'רייה בבאר שבע

תיקון פנצ'ר בגלגל במהרה

אומנם אתם יכולים להמשיך לנסוע אבל חשוב לזכור כי כעט בתא המטען שלכם ישנו צמיג עם פנצ'ר שדרוש תיקון. הטיפ הוא לא לדחות את המשימה ולהגיע כמה שיותר מהר לפנצ'ריה בבאר שבע בכדי לדאוג שהפנצ'ר יתוקן והצמיג המקורי של הרכב יחזור למקומו.

במידה ותדחו את זה וחלילה תשכחו לטפל בנושא, בפעם הבאה שיהיה לכם פנצ'ר בגלגל תהיו פשוט תקועים ותהיו חייבים להיעזר בעזרה חיצונית להתמודד עם המצב. אולי נכון לציין בנקודה זו כי יתכן שלקחכם יש ביטוח המכסה גם על מקרה של תיקון תקר בגלגל.

תיקון פנצ'ר מחיר

מחיר ממוצע של תיקון פנצ'ר למכונית פרטית נע בין 50-80 שקלים כאשר לא מתבצע החלפת צמיג.
במידה ולא מדובר רק בפנצ'ר ותצטרכו להחליף צמיג אז המחיר כבר יהיה שונה בהתאם לסוג הצמיג, היצרן, גודל הצמיג וכד'.

למצוא בקלות פנצ'ריה בבאר שבע

עם מאגר המומחים Fix Car תמצאו בקלות מגוון אנשי מקצוע לרכב כולל פנצ'ריות בעיר שלכם. החזון שלנו הוא לשפר את חווית השירות לקהל הפרטי מול אנשי מקצוע בענף הרכב! לשם כך הקמנו את מאגר המומחים שלנו בו אנו מעלים אך ורק נותני שירות איכותיים ואמינים, ככה שלכם נשאר רק לבחור עם מי לעבוד…

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן