פנצ'ריה בתל אביב

פנצ'ריה תל אביב
צמיגי מושון תל אביב (1)
צמיגי מושון
צמיגי אנטון חנניה תל אביב יפו (1)
צמיגי אנטון חנניה
צמיגי טופ דרייב תל אביב יפו (1)
צמיגי טופ דרייב

אף פעם לא כל להתחיל את היום עם פנצ'ר בגלגל אך זה סוג במקרים שלא ממש מתכננים, הם קורים, וכדאי להיות מוכנים בכדי שתוכלו להתגבר על הסיטואציה בצורה מהירה וקלה ולהמשיך את היום בשגרה המתוכננת. במידה ויש לכם פנצ'ר בגלגל, אתם צריכים לחפש אחר פנצ'ריה בתל אביב שתוכל לתקן לכם במהירות ולהחליף את הצמיג במידת הצורך. במידה ואתם לא מפעילים את שירות הביטוח כנראה תאלצו להחליף את הגלגל בעצמכם כדי שתוכלו להגיע בבטחה עם הרכב על לפנצ'ריה הקרובה שתוכל לספק לכם פתרון לבעיה.

 

פנצ'ריה בתל אביב – למצוא בקלות אחת אמינה

שמדובר בשירות כמו תיקון תקר בגלגל או החלפת צמיד רובינו נבחר בנותן השירות הכי קרוב שנוכל למצוא, אך אין תמיד הדבר בהחלט נכון. אין זה סוג כי לא כל נותני השירות בענף הרכב פועלים באופן ישר מול הלקוחות ולא תרצו להגיע למקום כזה ולספק חווית שירות לא נעימה או תשלום גבוה ללא סיבה מוצדקת. לכן, כשאתם מחפשים פנצ'ריה או כל מומחה אחר בתחום הרכב הדבר הכי חשוב זה אמינות ויושרה מול הלקוח.

הדבר מתבטא במתן דיאגנוסטיקה (אבחון) נכונה של הבעיה, הסבר ללקוח מה כדאי לעשות ותמחור הוגן ביחס לשירות או המוצר שקיבלנו מנותן השירות. מחפשים שירות תיקון פנצ'ר בתל אביב במקום אמין? נסו את מאגר המומחים לרכב Fix Car, אצלנו מאמינים באיכות ולא בכמות! אנו מבצעים בקרת איכות גבוהה במטרה להציג במאגר אך ורק נותני שירות שאנו מאמינים שיעניקו לכם שירות אמין ומקצועי.

באמצעות מערכת הסינון שלנו תוכלו לבחור תוך שניות את העיר בה אתם נמצאים ואת סוג נותן השירות לרכב והמערכת תציג לכם אנשי מקצוע רלוונטיים באזור שלכם. אנחנו כבר בדקנו אותם, לכם נשאר רק לבחור…

 

איזה פעולה יש לבצע לאחר החלפת גלגל? 

מדריך להחלפת צמיג ברכב

האוויר בגלגל התרוקן לחלוטין ולא ניתן לנסוע ככה עד לפנצ'ריה הקרובה, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולטפל בהחלפת הגלגל בעצמכם. אל דאגה, תוך פרק זמן קצר הרכב יחזור להיות כשיר לנסיעה.

1. שחרור ראשוני לברגי הגלגל – בגלגלי הרכב ישנם ברגים שנקראים אומים, בממוצע יש 5 אומים בכל גלגל. בשלב הראשוני צריך לבצע שחרור שלהם בלבד בכדי שנוכל בהמשך להסיר אותם בקלות. בעזרת מפתח האומים פתחו וסובבו אותם מספר סיבובים בלבד והתקדמו לשלב הבא.

2. הרמת הרכב – כחלק מחלקי החילוף הקשורים להחלפת הגלגל תמצאו ג'ק שתפקידו להרים את הרכב. מקמו אותו במקום יציב באזור של הגלגל בו יש את הפנצ'ר. במטרה היא להרים את הגלגל לגובה כזה שיהיה ניתן להוציא אותו והחליפו לאחר.

3. שחרור הברגים באופן מלא – הרכב באוויר ועכשיו אפשר להמשיך בשחרור האומים של הגלגלים. הסירו לחלוטין את האומים ופרקו את הגלגל עם הפנצ'ר והניחו אותו במקום ממנו הוצאתם את הגלגל הרזרבי של הרכב (לרוב ממוקם בתא המטען של הרכב אך ישנם רכבים שתוכלו למצוא את הגלגל הרזרבי במקום אחר).

4. הרכבת הגלגל החדש – מקמו את הגלגל על הברגים של האומים, החזיקו אותו צמוד והבריגו את האום הראשון בכדי שיחזיק את הגלגל ויפנה את הידיים שלכם להבריג את שאר האומים. בשלב זה חזקו את האומים באופן חלקי עד להורדת הרכב למשטח יציב. לאחר שהורדתם את הרכב וודאו שאתם מחזקים את האומים היטב.

איזה פעולה יש לבצע לאחר החלפת גלגל?

החלפתם את הגלגל עם הפנצ'ר ועכשיו יש גלגל חלופי אשר במקרים רבים שונה מגלגל קבוע.  לכן חשוב להגיע כמה שיותר מהר לפנצ'ריה בכדי לתקן את הגלגל ולהחזירו חזרה לגלגל במקום הרזרבי. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו אתם נתקעים שוב עם פנצ'ר ללא גלגל רזרבי מוכן להחלפה.

 

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן