פילטר אוויר לרכב

פילטר אוויר לרכב

פילטר אוויר לרכב הוא רכיב חשוב המסייע בשמירה על ניקיון האוויר הנכנס למנוע. הוא ממוקם בדרך כלל בתיבת האוויר, אשר ממוקמת ליד המנוע. פילטר האוויר עשוי מנייר או מחומר אחר דמוי נייר, והוא מקופל לאקורדיון. אוויר נשאב דרך הפילטר, והלכלוך והפסולת נלכדים על הסיבים. זה מסייע להגן על המנוע מפני לכלוך, אבק ופסולת אחרים שיכולים להזיק.

פילטר אוויר מלוכלך וסתום?

  • ירידה בביצועי המנוע
  • צריכת דלק מוגברת
  • פליטת מוגברת
  • בעיות במנוע

חשוב שתדאגו להחליף את פילטר האוויר לרכב באופן קבוע, בהתאם להמלצות היצרן. בדרך כלל, יש להחליף את פילטר האוויר כל 12,000 עד 15,000 מייל. ניתן להחליף את פילטר האוויר בקלות יחסית בעצמך, או שתוכל לבקש מהטכנאי שלכם לעשות זאת בפעם הבאה שתביא את המכונית שלך לטיפול.

החלפת פילטר אוויר חדש

✤ ודאו שהפילטר מתאים לרכב שלך. אתה יכול למצוא את המידע הזה במדריך לבעלים שלך או על ידי חיפוש באינטרנט. אם אתם לא בטוחים, התייעצו עם חנות חלפים באזור שלכם, לא לשכוח להגיע עם מספר רכב בכדי לבצע דיוק בהתאמת החלק.

✤ בחרו פילטר איכותי. פילטר באיכות גבוהה יסנן טוב יותר לכלוך ולכלוך ויחזיק מעמד זמן רב יותר. ענף החלפים רכב ומציע במקרים רבים את אותו החלק באיכויות שונות, מיצרנים שונים, בעלויות שונות. פילטר אוויר תחליפי חדש באיכות טובה יעשה את העבודה מצוין, אם אתם בקטע של מקורי בלבד כמובן מומלץ תמיד.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן