מוסך ברמת השרון

מוסך ברמת השרון
No data was found
מחפשים מומחה אמין רכב אבל לא יודעים לאן ללכת? הגיוני. בחירת מומחה לרכב משפיעה לנו על בטיחות ותקינות הרכב לאחר הטיפול וגם כמובן על הכיס, לכן רצוי שנגיע לבעל מקצוע אמין בתחום הרכב ושלא נשלם עלויות מיותרות על שירות לא מקצועי. בדיוק מסיבה זו הקמנו את פיקס קאר – מאגר המומחים האמינים בתחום הרכב. חזוננו הוא לשפר משמעותית את חוויות הלקוחות אצל בעלי מקצוע בתחום הרכב.

מוסך ברמת השרון? כך תמצאו אחד שאפשר לסמוך עליו…

לומר שלא כל מומחי הרכב הם אמינים זה לא מידע חדש עבורכם, לכן חשוב שתדעו, המומחים במאגר פיקס קאר עוברים בדיקה אודותיהם וסינון לפני הכנסתם למאגר. אז איך מוצאים מוסך אמין ברמת השרון בלחיצת כפתור? פשוט מאוד. באמצעות מערכת הסינון הקלה לתפעול שלנו כל שאתם צריכים לעשות זה לבחור את העיר בה אתם צריכים שירות והמומחה הנחוץ בתחום הרכב, והנה תוך מספר שניות יוצגו בפניכם אך ורק נותני השירות הרלוונטיים לפי הפרמטרים שנבחרו. לכל מומחה ישנו דף עסקי ובו תוכלו לראות פרטים נוספים אודותיו כגון תמונות המקום, ביקורות מלקוחות, פרטי התקשות ואף ניווט למקום בחלק מהמקרים.

למה דווקא פיקס קאר?

בכדי שנוכל להמשיך לדבוק במטרתנו ולהראות לכם במאגר רק מומחים אמינים בתחום הרכב אנו צריכים את עזרתכם. אנא השאירו את חווית השירות שלכם , וכך הבאים אחריכם יוכלו לקבל תמונה ברורה יותר אודות העסק הנבחר. בעלי עסקים אשר יקבלו ביקורות לא טובות ייבחנו בכובד ראש. אנו מצידנו ננסה לסייע לכם מולו ואם ישנו צורך אף נסיר את המומחה לצמיתות מהמאגר לצמיתות בכדי למנוע חווית שירות לא טובה ללקוחות אחרים.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן