מוסך בטירת הכרמל

מוסך בטירת הכרמל
logo.png
מרכז שירות אבי ודודי
לוגו
הנטר וויל אליימנט בע"מ
צריכים מוסך מתאים שיעזור לכם עם הרכב? בואו נודה על האמת, רובינו לא מומחים כשזה מגיע לתיקון הרכב. מכונאות רכב זה מקצוע הדורש ניסיון רב והבנה טכנית כיצד הרכב וחלקיו השונים עובדים כדי שכל המערכת הזו שנקראת רכב תעבוד כשורה. עולם הרכב רחב ובהתאם לכך ישנו מגוון של נותני השירות העוסקים בו.

כך תמצאו מוסך אמין בטירת הכרמל

אם גם לכם אין בזיכרון הטלפון מוסכניק שאתם סומכים עליו, הכירו את שירות "פיקס קאר". החזון שלנו הוא לשפר את חווית השירות והאמינות בין לקוחות פרטיים לבין מוסכים. בנינו מאגר של נותני שירות בתחום הרכב בלבד תוך דגש על בקרת איכות והצגת נותני שירות איכותיים שפועלים באופן שקוף מול לקוחותיו. ולא משנה אם מה שאתם צריכים זה מכונאי, פחח או חשמלי תוכלו למצוא בקלות נותן שירות מתאים באזור מגוריכם ואף לנווט ישר למקום בחלק מהמקרים. במאגר של פיקס קאר תמצאו מערכת סינון נוחה וקלה באמצעותה תוכלו לבחור את סוג השירות שאתם צריכים והעיר בה תרצו לקבל את השירות הרצוי ותקבלו גישה קלה לנותני השירות המתאימים. בכל דף עסק מסודר ישנם הפרטים של העסק הנבחר ותוכלו לקבל מידע נוסף, לצפות בתמונות של העסק, לקרוא מה לקוחות אחרים חושבים על השירות ועוד…

דרגו והשפיעו

פניתם למוסך דרך מאגר פיקס קאר? אל תשכחו לחזור ולדרג את נותן השירות, שתפו אודות החוויה האישית שלכם ותנו למוסך ציון (בין 1-5) המשקף את שביעות רצונכם מהשירות שקיבלתם וכך נוכל לעזור אחד לשני לחזק נותני שירות אמינים וכמובן, לא נשאיר במאגר נותני שירות המקבלים ציון לא טוב מריבוי לקוחות.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן