מוסך בבת ים

מוסך הסלע
מוסך הסלע
יצא לכם פעם להיות בסיטואציה שיש תקלה לרכב ואתם לא ממש יודעים לאיזה מוסך לפנות? כאשר אנו מתחזקים רכב בצורה טובה או שמדובר ברכב עם שנתון גבוה, לרוב אין הרבה תקלות לרכב וההתעסקות בנושא היא בעיקר בטיפול תקופתי 10,000 שמטרתו לשמור על פעילות התקינה של הרכב. מסיבה זו לרובינו יהיה איזה מוסך שאליו רגילים ללכת שעושה את העבודה נאמנה שמדובר בטיפול התקופתי.

אבל מה קורה שמדובר בתקלה יותר מורכבת?

לא תמיד אותו נותן שירות לרכב יודע לספק מענה לכל בעיה. עולם הרכב הינו רחב וכולל בתוכו מומחים בתחומים שונים הקשורים לרכב. מוסכים מתמחים בצד המכני, חשמלאים בצד של החשמל, פחחים במעטפת הרכב (הפח) בעוד שיש כאלו שמתמחים רק בגירים ועוד… לכן יתכן ותמצאו את עצמכם בסיטואציה (מתסכלת) בה אין להם למי לפנות בעוד שהרכב לא כשיר לנסיעה. אז מה הבעיה? חפשו בגוגל ותוך שניות תמצאו נותן שירות מתאים שיתקן לכם את הרכב… ובכן, הרעיון נכון בעולם מתוקן. לצערנו לא כל המוסכים ונותני השירות השונים בענף הרכב פועלים ביושרה מלאה מול לקוחותיהם (בכל ענף קיימת התופעה), במקרים לא מעטים מוסכים מנצלים את הבורות של הלקוח בכל הקשור למכונאות רכב וגובים מחירים מובקעים על טיפולים, מעצימים תקלות קטנות ואפילו גובים תשלום על עבודה שלא נעשתה.

מוסך בבת ים? כך תמצאו אחד אמין בקליק…

מאגר המומחים לרכב "פיקסקאר" יעזור לכם לאתר מומחה לרכב קרוב למגוריכם תוך שניות. סיננו עבורכם את המומחים לרכב הכי טובים בעיר שלכם תוך דגש על אמינות ושירות מול הלקוח. החזון שלנו הוא לשפר את חווית השירות בין לקוחות פרטיים לבין נותני שירות בענף הרכב. באמצעות מערכת הסינון שלנו תוכלו לבחור בקלות את סוג השירות הדרוש והעיר בה אתם נמצאים ובקליק אחד יופיעו בפניכם אך ורק נותני שירות רלוונטים.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן