מוסך באור עקיבא

מוסך קריסטל אור עקיבא LOGO
מוסך קריסטל
איך מוצאים מוסך שאפשר לסמוך עליו באמת? רובינו חווינו לפחות פעם אחת התנסות לא נעימה (במקרה הטוב) בה יצאנו עם תחושה שאולי שילמנו יותר ממה שהינו צריכים שלשם, או שלא אמרו לנו את האמת במלואה בנוגע לתקלה שפקדה את הרכב שלנו… אין זה סוג שבעלי מקצוע רבים כולל מכונאי רכב במקרים מסוימים מנצלים את חוסר הידע של הלקוח.

מוסך באור עקיבא

אצלנו בפיקס קאר מאמינים באיכות לפני הכול! אנחנו לא סתם מאגר נותני שירות, אנו שמים דגש רב על בדיקה ובחירה קפדנית של אנשי המקצוע שאנו מציגים במאגר שלנו. במילים אחרות, אנחנו כבר ביצענו סינון מהמגוון הרחב של המוסכים שתמצאו באינטרנט בכדי שתוכלו למצוא תוך דקות ספורות מוסך אמין שיסייע לכם בתיקון הרכב! שירות פיקס קאר מציע לכם מערכת סינון קלה ופשוטה לשימוש בעזרתה ניתן לסנן נותני שירות לפי תחום התמחות ואזור גאוגרפי. בלחיצת כפתור יוצגו בפניכם רק נותני שירות מתאימים באזור בו אתם צריכים את השירות. מלבד מוסכים ניתן למצוא במאגר פיקס קאר פחחים, כיוון פרונט, תיקון והחלפת צמיגים, תיקון גירים, ועוד..

חווית השירות שלכם עושה את ההבדל

קיבלתם שירות מנותן שירות מהמאגר שלנו? בבקשה אל תשכחו לדרג ולהשאיר ביקורת על השירות שקיבלתם. נשמח אם תשתפו בצורה הכי מפורטת שניתן אודות שביעות רצונכם, חווית השירות שלכם, המחיר ששילמתם וכל דבר אחר שרלוונטי לשתף ולעזור לאחרים להגיע אל נותן שירות איכותי ואמין! חווית השירות שלכם חשובה לנו מאוד! על מנת שבאמת נוכל להציג במאגר רק אנשי מקצוע אמינים, הלקוחות שמגיעים דרכינו הם למעשה "המראה" של נותני השירות. חשוב לנו לדעת שקיבלתם שירות טוב, מחיר הוגן ויצאתם עם חוויה חיוביות מהמוסך. במידה ונקבל משוב שלילי מלקוחות שונים אודות אותו המוסך, הנושא ייבדק בקפידה ובמידת הצורך נסיר את אותו מוסך מהמאגר פיקס קאר. אצלנו הלקוח במרכז תמיד…

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן