כמה עולה להזמין שירותי דרך?

שירותי דרך

מה הם שירותי דרך לתיקון רכבים, כמה עולים, כיצד מתומחרים ואילו תקלות-קלות הן נפוצות? בשורות הבאות, אנו לא רק נענה על כל השאלות האלו, אלא גם ניתן כמה טיפים לחיסכון בכיס. המשיכו לקרוא כדי להתייעל ולחסוך כסף. 

מה כוללים שירותי דרך לרכבים?

לפני שנדבר על שירותי דרך במחיר זול בכל הארץ, נבין מה השירותים כוללים. שירותי דרך לתיקון רכבים הם שירותים המספקים סיוע לנהגים במקרה של תקלה ברכב, אם כי בדרך כלל יהיה מדובר בתקלות קלות בלבד. שירותי דרך לרכבים כוללים לרוב את הסיוע הבא:

  • פנצ'ר: במקרה זה, שירותי הדרך עשויים לכלול החלפת גלגל או גרירה למוסך. 
  • מצבר מת: במקרה של מצבר גמור, תוכלו להזמין שירות התנעת רכב ע"י בוסטר, אך גם שירות החלפת מצבר בכל נקודה שבה תהיו בארץ. 
  • איבוד מפתח: במקרה ששכחתם את המפתחות ברכב או שהם נתקעו בתוך הרכב, יהיה ניתן להזמין פריצת רכבים ע"י מנעולן מורשה משטרת ישראל. 

כיצד מתומחרים שירותי דרך לתיקון רכבים?

שירותים אלו מתומחרים על פי מספר גורמים, כמו למשל הגורם של סוג הרכב. במקביל לכך, לפני שמדברים על שירותי דרך במחיר זול בכל מקום, קודם צריך להבין האם התקלה מצריכה חלקי חילוף. לכן, סוג הרכב הוא גורם מהותי, שמאפשר לאנשי המקצוע להבין עד כמה חלקי החילוף יהיו זמינים לכם. אם מדובר ברכב מאוד ישן או נדיר, רוב הסיכויים ששירותי הדרך לא יוכלו לספק לכם חלקי חילוף. לכן, במקרים אלו מיותר לדבר על מחירים. אם מדובר על רכב מהעשורים האחרונים, שירותי דרך במחיר זול יכולים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים בלבד. 

מהם שירותי דרך במחיר זול, והאם מומלצים?

לפני שנרחיב קונקרטית על שירותי דרך במחיר זול בכיס, נציין משהו חשוב. אם אתם נתקלים במחירים נמוכים מדי שלא מרגישים ריאליים לשוק, סביר להניח שזה טוב מדי בשביל להיות אמיתי. באופן כללי, אלו הם המחירים הממוצעים בשוק:

  • החלפת גלגל – 200 – 350 ₪. 
  • חילוץ בצמוד לכביש – 350 – 700 ₪.
  • חילוץ רכבי 4X4 בשטח – 550 – 900 ₪. 
  • אספקת דלק ללא מחיר הדלק עצמו – 180 – 300 ₪. 
  • נטרול אזעקות – 250 – 450 ₪.
  • התנעת רכב – 180 – 280 ₪. 

לסיכום, כמה מילים על תחזוקת הרכב

בסופו של דבר, אף אחד לא מעוניין להזדקק לשירותי דרך, ככה שחשוב וכדאי להקדים תרופה למכה. כדי להימנע מתקלות קלות ברכבים, מומלץ לבצע בדיקות תקופתיות של הרכב ולשמור על טיפול תקופתי במוסך. אם הוראות היצרן שלכם גורסות כי הרכב צריך לעבור טיפול 15,000 תקופתי (ולא 10,000 כמו ברכבים אחרים), אפשר לשקול תמיד להקדים את הטיפול. כמו כן, לעולם אל תדחו תיקוני תקלות ברכב. אם אתם עדים להתחלה של רעשים מוזרים ברכב, גשו למוסך ובדקו מה הבעיה. הרכב עובד כמו "אורגניזם", כאשר חלק אחד פגום זה עשוי להוביל לקלקולים נוספים. כך שומרים על הרכב, ומקטינים את הסיכוי להידרש לשירותי דרך ברגעי חירום. 

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן