חנות חלפים לרכב? מצאו בקליק…

חלפים לרכב

ידעתם? נכון להיום החוק מחייב מוסכים לאפשר ללקוחות פרטיים להביא חלפים למוסך. יש לציין כי למרות זאת עדיין ניתן להיתקל במצב בו בעל המוסך לא מאפשר להביא את החלפים ואל אף שהחוק מחייב ההמלצה היא לא להתעקש ולחפש מוסך שמאפשר זאת ללא בעיות בדרך….

למה כדאי לכם לקנות בעצמכם חלקי חילוף לרכב?

ובכן, הסיבה העיקרית היא חסכון בהוצאות. כשאתם מבצעים טיפול אצל המוסך ברוב הגדול של המקרים בעל המוסך מרוויח גם על פערי תיווך על החלפים שהותקנו ברכב מלבד העבודה עצמה. את הפער הזה אתם יכולים לחסוך בקלות אם תביאו בעצמכם את החלקים ובכך לחסוך בעלויות.

נכון לציין כי לא תמיד הדבר הנכון להביא בעצמכם את החלקים. ישנם מקרים בהם מדובר בתיקון מורכב יותר או מצב בו קשה להשיג את החלק הספציפי הדרוש. מלבד זאת בענף הרכב קורים גם סיטואציות בהן מזמינים חלק לא נכון ואז יש צורך להתעסק בהחזרות והחלפות. לכן הטיפ המנחה בנושא הוא לקנות בעצמכם את החלפים מתי שמדובר שחלפים שמוסך יודע להתמודד עם התיקון או השירות יחסית בקלות.

בואו נדבר גם על חסרון,

החיסרון היחיד שהוא באמת משמעותי בנושא הינו שרכישת חלפים לרכב מבטלת את האחריות מצד המוסך לחלק. במילים אחרות, במידה והתקנתם חלק שאינו תקין ותידרשו לבצע התקנה נוספת זה יהיה על אחריותכם. בעל המוסך במצב כזה לא ייתן אחריות על העבודה מאחר והבעיה היא החלק ותיאלצו לשלם פעם נוספת על העבודה. כמובן בסיטואציה דומה בה המוסך הוא זה שרכש עבורכם את החלק הוא יצטרך לקחת אחריות גם על העבודה…

למצוא חנות חלפים לרכב בקלות…

אם אתם לא יודעים מאיפה לרכוש חלפים ורוצים לחסוך בעלויות הטיפול ברכב, נסו את השירות של פיקס קאר. עם מערכת סינון קלה ונוחה תוכלו לאתר בקלות מומחים לרכב במגוון תחומים. חנויות חלפים, מוסכים, חשמלאים, פחחים, שטיפת רכב ועוד…

פשוט בחרו את סוג השירות והעיר ובצעו חיפוש, המערכת תציג תוך שניות רק מומחים רלוונטיים באזור שלכם.

 

 

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן